Образователен Говорилник - bug 4. We are working on it.

  • 18 561
  • 770
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 2 182
Цитирах конкретен пост. Не приемам хората тук като едно цяло, колкото и да им се иска на някои да внушат, че всички с деца в ЧУ, по всички въпроси мислят еднакво. 😉

# 121
  • София
  • Мнения: 62 595
Писмото го четох още когато беше в период на обсъждане, тук пренесох новината. Подкрепям ги, иначе щях ли да  обърна внимание! Зная много добре какво пише в него. А за МОн дали търсят диалог не зная, поне ако съдя по ответната реакция, я е същата, каквато е била всяка година, когато се откриваха поредните грешки в поредния изпит. Подкрепям останалите предложения, но за за втора дата на изпита просто няма как да стане и никой няма да се съгласи. Аз като родител също нямаше да се съглася, ако имах седмокласник, защото децата са в неравностойно положение с резервни дати, щеше да настане и проблем с това "ама, задачите на първите бяха по-лесни" или "вторите имаха три дни за подготовка повече". Не зная дали помните земетресението в Перник, което цитирате, но точно тогава едното ми дете беше седми клас и се разболя точно за втория изпит, земетресението беше между двата изпита. Изпратих го на изпита на моя отговорност ,беше рисковано от всяка гледна точка. За перничани отложиха изпита и се оказа, че те не спечелиха нищо, само се стресираха допълнително от мисълта, че другите минаха, а те още не са. Затова е нож с две остриета втората дата за такива изпити. Зная защо го правят възрастните - за да се застраховат, от страх. Да, зная какво е съвсем лично, но вторите дати са с много спорна полза.

# 122
  • София
  • Мнения: 2 925
И аз за конкретния пост говорех. Не намирам в него нищо омаловажаващо, напротив, не знам защо така го тълкуваш. А и Анди не е с дете в ЧУ. Освен това, никога никой не е имал претенции, че всички в ЧУ мислят еднакво. То това оставаше. Joy  Но специално за седмокласниците, мисля че всеки нормален човек им желае доброто ( пък било и кой както си го представя). Аз например, не съм толкова категорична като Анди, че втората дата не е добра идея. Има много смисъл да има такава възможност.

# 123
  • Мнения: 2 182
Прочети пак конкретния пост, в който се твърди, че вече е решено, че МОН не понася мамите и др. глупости.
А истината е съвсем друга.

# 124
  • София
  • Мнения: 62 595
Да, според му става лошо от бегемамите (ти твърдиш, че не ги понася), защото  реагират на грешките. Това е като да имаш вечно една опозиция, изразено на политически език. Винаги когато стане някакъв гаф с изпитите или нещо друго, оттук тръгват нещата. Лично пак покрай моите си спомням за гафа със задачата по български с онази глупава графика (тогава ние писахме писма и някои потребителки даваха интервюта) и когато така и не признаха, че задачата е грешна и дори напровтив, сметнаха за верен грешния отговор - децата с грешсия отговор получиха точки, а с верния бяха на -2 точки. За някои това изигра роля  на това да са под чертата и над чертата - две точки са си две точки. За други случаи също мога да се сетя, ако се понапъна малко.

# 125
  • София
  • Мнения: 2 925
Warwick, не разбирам защо продължаваш, въпреки че и Анди се опита да ти обясни, че омаловажаване няма, а само добронамереност. Иначе и аз мисля, че на МОН (а и не само) щеше да им е много по-лесно ако не трябваше да се съобразяват с никого. Тази втора дата им е трън в очите, че трябва да се понапънат за да го направят като хората. А и Санака го каза вече, че дори не всички родители са единодушни по този въпрос.

# 126
  • София
  • Мнения: 19 532
Напротив, Анди очеизвадно им прави евала на  мамите, как може да го четеш така наопаки?

# 127
  • София
  • Мнения: 62 595
Чакай, не разбрах. Кое чета наопаки? Кой прави евала на мамите?

# 128
  • Мнения: 2 182
Колко да е добронамерено - докато те обикалят телевизиите, за да разясняват и търсят подкрепа, ще съдействат на МОН в дискусиите, в пост тук се изцепва, че ситуацията е в статус "свирено".

# 129
  • София
  • Мнения: 62 595
Коя ситуация е свирена? С втората дата е свирена още преди да е поставена. Едните всяка година я поставят, а другите всяка година я отхвърлят - като танго, танцува се всяка година и ще се танцува с всеки набор седмокласници. Сега с вируса съвсем няма как да стане, защото това би означавало и логистичен проблем - събираш наново квестори, дезинфекцираш помещения, правиш график и всичко това с риск от заразяване на втората порция възрастни и деца. С останалите неща в писмото съм съгласна и ги подкрепям.

# 130
  • София
  • Мнения: 19 532
Чакай, не разбрах. Кое чета наопаки? Кой прави евала на мамите?
Уоруик чете теб наопаки. Смята, че омаловажаваш усилията на мамите, а ти всъщност им казваш браво, че се борят.

# 131
  • Мнения: 2 182
Коя ситуация е свирена? С втората дата е свирена още преди да е поставена. Едните всяка година я поставят, а другите всяка година я отхвърлят - като танго, танцува се всяка година и ще се танцува с всеки набор седмокласници. Сега с вируса съвсем няма как да стане, защото това би означавало и логистичен проблем - събираш наново квестори, дезинфекцираш помещения, правиш график и всичко това с риск от заразяване на втората порция възрастни и деца. С останалите неща в писмото съм съгласна и ги подкрепям.
Не мислиш ли, че ситуацията е мааалко по-различна от всяка друга година? И че седмокласните мами хабят време и сили, за да се борят за възможно най-справедливо НВО за повечето деца? Не допускаш ли, че съществуват по-умни от теб, които ще претеглят рисковете и ще вземат решения?

# 132
  • София
  • Мнения: 62 595
Мерси, че  се опита да ми кажеш, че съм тъпа. Но като послание твоето няма как да мине при мен, защото съм си научила урока - това, че други хора смята нещо не означава, че само защото са повече, те са прави, а аз не съм.  Затова повече ме досмешава на опити за евтини манипулации от типа, който се опитваш да приложиш, отколкото да ме засегнат.

сега ще ти обясня как стоят нещата - всяка година всички майки се паникьосваме какво ще се случи "ами, ако детето се разболее", а сега ситуацията е "в епидемия сме, ами ако се окажем контактни и ни карантинират". Да, това е положението, всичко това е движено от емоция. Да, ситуацията е по-различна, но принципно за втора дата е същото както всяка година - винаги ще има някой болен и сега винаги ще има някой карантиниран. Не е до умност или тъпост, а до рационалност, затова и написах за принципната част, включително за случая със земетресението (и тогава ситуацията беше различна), и сега с логистиката. Аз, ако съм на МОН, хич няма да рискувам в условия на епидемия да събирам големи групи деца и възрастни за втори път - това са вместо два изпита, организиране на четири изпита. Двоен риск за хората - деца и учители да се заразят. Няма никакъв смисъл, не си заслужава риска.

# 133
  • София
  • Мнения: 5 782
Привет, момичета! Изпуснала съм цяла една тема... Кажете ми с две думи, ако пропускам нещо мега важно?

Откакто е ИП, имам още повече работа (и съответно още по-малко време за социални мрежи). Но ми липсвате!

Амели, купих си и аз цветя, радвам им се.

# 134
  • Мнения: 194
Нещо по наболялата тема за връщане на децата в училищата във вестник СЕГА
https://segabg.com/hot/category-education/ideyata-za-otvaryane-n … diteli-i-uchiteli

Общи условия

Активация на акаунт