Пазарът на недвижими имоти, какво се случва реално? -Тема 44

  • 39 378
  • 758
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 676
Днес получих имейл за някакъв нов комплекс в кв. Изгрев в София на ул. Тинтява. Предлагат 1% отстъпка и 7 дневна почивка в Созопол. Схема на плащане 19% при договор и 80% на акт 16.

# 76
  • София
  • Мнения: 3 804
Колко Евро на кв. м.?

# 77
  • Мнения: 48
Зимата ще е играта.Тогава лека полека и банките и ЧСИ може да понатиснат пазара.Сега още всички се надяваме всичко да си е като преди,но едвали.Метрото празно в час пик,значи хората не работят.

# 78
  • Мнения: 4 009
Зимата ще е играта.Тогава лека полека и банките и ЧСИ може да понатиснат пазара.Сега още всички се надяваме всичко да си е като преди,но едвали.Метрото празно в час пик,значи хората не работят.
Има и не работещи, но има  много работещи от вкъщи и ходещи без градски транспорт.

# 79
  • Мнения: 676

От 1034 без ДДС

# 80
  • Мнения: 3 378
Зимата ще е играта.Тогава лека полека и банките и ЧСИ може да понатиснат пазара.Сега още всички се надяваме всичко да си е като преди,но едвали.Метрото празно в час пик,значи хората не работят.
Има и не работещи, но има  много работещи от вкъщи и ходещи без градски транспорт.

Празно е, щото всички са с коли. Движението е кошмарно от две седмици и повече даже. Офисите се пълнят, повечето фирми от днес връщат хората на работа.

# 81
  • София
  • Мнения: 4 668
Също така, няма училища, университети, детски градини.
В дните, когато училищата не работят, София е празна в пиков час. Не можеш да я познаеш. Трафикът се образува от родителите, които возят децата си на училище и детска градина.

Щом при празни училища, трафикът е натоварен, очевидно част от пътуващите в метрото ползват коли.

Имам наемателки във финансови кантори, една даже в НАП. Всички работят от къщи. Даже каза, че производителността им станала по-висока и искат така да ги оставят Simple Smile

# 82
  • Мнения: 4 009
Също така, няма училища, университети, детски градини.
В дните, когато училищата не работят, София е празна в пиков час. Не можеш да я познаеш. Трафикът се образува от родителите, които возят децата си на училище и детска градина.

Щом при празни училища, трафикът е натоварен, очевидно част от пътуващите в метрото ползват коли.

Имам наемателки във финансови кантори, една даже в НАП. Всички работят от къщи. Даже каза, че производителността им станала по-висока и искат така да ги оставят Simple Smile
Винаги съм се чудел на този феномен, имам чувството, че поне половината родители си карат децата точно на другия край на София спрямо където живеят, а уж всички искат да не губят време в път и транспорт. След това започват тренировки, уроци и пр и пак се обикаля града, това чудо не е за вярване, не знам как издържат тези родители.

# 83
  • Мнения: 1 451
Също така, няма училища, университети, детски градини.
В дните, когато училищата не работят, София е празна в пиков час. Не можеш да я познаеш. Трафикът се образува от родителите, които возят децата си на училище и детска градина.

Щом при празни училища, трафикът е натоварен, очевидно част от пътуващите в метрото ползват коли.

Имам наемателки във финансови кантори, една даже в НАП. Всички работят от къщи. Даже каза, че производителността им станала по-висока и искат така да ги оставят Simple Smile
Винаги съм се чудел на този феномен, имам чувството, че поне половината родители си карат децата точно на другия край на София спрямо където живеят, а уж всички искат да не губят време в път и транспорт. След това започват тренировки, уроци и пр и пак се обикаля града, това чудо не е за вярване, не знам как издържат тези родители.
Не е по темата, но много е важно качеството при обучението, не просто да е в уч-ще детето, поне за мен.Дори, чакам да видя сега къде ще приемат синковеца и обмислям да се преместим, ако го приемат в гимназията, която е накрая на града, но е много добра като качество.Има подобна и до нас, но...нивото е доста по-различно.

# 84
  • Мнения: 395
Също така, няма училища, университети, детски градини.
В дните, когато училищата не работят, София е празна в пиков час. Не можеш да я познаеш. Трафикът се образува от родителите, които возят децата си на училище и детска градина.

Щом при празни училища, трафикът е натоварен, очевидно част от пътуващите в метрото ползват коли.

Имам наемателки във финансови кантори, една даже в НАП. Всички работят от къщи. Даже каза, че производителността им станала по-висока и искат така да ги оставят Simple Smile
Винаги съм се чудел на този феномен, имам чувството, че поне половината родители си карат децата точно на другия край на София спрямо където живеят, а уж всички искат да не губят време в път и транспорт. След това започват тренировки, уроци и пр и пак се обикаля града, това чудо не е за вярване, не знам как издържат тези родители.
Не е по темата, но много е важно качеството при обучението, не просто да е в уч-ще детето, поне за мен.Дори, чакам да видя сега къде ще приемат синковеца и обмислям да се преместим, ако го приемат в гимназията, която е накрая на града, но е много добра като качество.Има подобна и до нас, но...нивото е доста по-различно.

А учи ли му се?
Смятам че средата и отношението на учителите е много по-важно от това колко учи (ако това визираш под качество на обучение). А елитни училища понякога имат обратния ефект за изграждане на един млад човек.

# 85
  • София
  • Мнения: 4 668
Разбира се, че е важно в кое училище е!
Въпросът е, че няма организация, по-добри училищни транспорти.
Има какво да се подобри в тая посока. Иначе лозунги колкото искаш, за "Зелена София".

Колегите се шегуват, че който не вози деца няма право да шофира в София Simple Smile Може и пеш.

# 86
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 892
А може и с метрото. Ама никой не иска да ползва метро, щото изведнъж на всички много им порасна работата. Wink

# 87
  • Мнения: 1 451
Също така, няма училища, университети, детски градини.
В дните, когато училищата не работят, София е празна в пиков час. Не можеш да я познаеш. Трафикът се образува от родителите, които возят децата си на училище и детска градина.

Щом при празни училища, трафикът е натоварен, очевидно част от пътуващите в метрото ползват коли.

Имам наемателки във финансови кантори, една даже в НАП. Всички работят от къщи. Даже каза, че производителността им станала по-висока и искат така да ги оставят Simple Smile
Винаги съм се чудел на този феномен, имам чувството, че поне половината родители си карат децата точно на другия край на София спрямо където живеят, а уж всички искат да не губят време в път и транспорт. След това започват тренировки, уроци и пр и пак се обикаля града, това чудо не е за вярване, не знам как издържат тези родители.
Не е по темата, но много е важно качеството при обучението, не просто да е в уч-ще детето, поне за мен.Дори, чакам да видя сега къде ще приемат синковеца и обмислям да се преместим, ако го приемат в гимназията, която е накрая на града, но е много добра като качество.Има подобна и до нас, но...нивото е доста по-различно.

А учи ли му се?
Смятам че средата и отношението на учителите е много по-важно от това колко учи (ако това визираш под качество на обучение). А елитни училища понякога имат обратния ефект за изграждане на един млад човек.
Да, разликата в знанията също е голяма, сегашното също го избирахме по нивото на обучение, а района нямаше значение. Иначе да-няма подходяща транспортна система и във Варна. Тук започнаха интересни фамилни къщички по кварталите, в периферията, но като се замисля как ще се оправя детето и ...минава ми желаниетало дори да ги видя, няма спирка наблизо, някъде път даже няма.Последно гледах-обява, нещо от рода на 60 000 е за два етажа, 100-120кв., двор, колкото две коли да влязат, ама една до друга и това на груб строеж.Звъннах, ама като почнаха-' след спирката карате нагоре, след последният блок-завивате натам, карате още колко, после по черния път до еди къде си...'
Сега реших да търся вила-не за постоянно, но...вдигнаха цените🤷‍♀️ .Една виличка се е вдигнала с около 6000е за 2 седмици...може би е имало интерес и...

# 88
  • Мнения: 7
При мен пък имаше интересен случай - тристаен, обзаведен, с парко място в двора на сградата, с гараж, 129 хил. Е, от частно лице с опция коментар, може би щеше да склони на 125. Чух се със собственика, но така и не отидох на оглед, защото не ни съвпаднаха графиците. Разбрах обаче, че имало много интерес към офертата. Седмица по-късно цената беше коригирана с 10 хил. отгоре, плюс гаражът се продаваше отделно за 10 хил.

В кой квартал беше?

# 89
  • Мнения: 487
.................................................. Не знам къде ги виждате тези падащи цени, но аз в кварталите и качеството което търся не забелязвам някаква осезаема промяна надолу.
Същото се отнася и за София.Не виждам някъде да са паднали цените.Имам предвид НС.

Общи условия

Активация на акаунт