Пазарът на недвижими имоти, какво се случва реално? -Тема 44

  • 39 489
  • 758
  •   1
Отговори
# 435
# 436
  • Мнения: 22 158
Вече съществуващ гъсто населен квартал като Ст. Град с университетите, общежитията, жилищните сгради и т.н. щял да даде по-малко пътникопоток от един мол и икеа... Сигурно, сигурно...

# 437
  • Мнения: 11 254
Много голям процент от хората ходят до ИКЕА, за да купуват секции, дивани, пълнят по 5 торби.. не ги виждам с метро да се придвижват.

# 438
  • София
  • Мнения: 4 668
Най-после нещо хубаво за София Simple Smile Поне на думи, надявам се да не я уплътняват с нови строежи...

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2020/06/02/4074378_promiana_v_ob … razrastvaneto_na/
Точно ти да се радваш на това, изненадвам се!

Щели с изкуствено ограничение в строителството да спрат потоците от нови хора.

А ти сещаш ли се какво ще стане с цените на съществуващите имоти, щом сложат тапа да не се строи повече!?

Да не станат по 3000Е, квадрата?

# 439
  • Мнения: X
На мен прочетеното много ми допада. И аз мисля като арх. Здравков, че в момента е град на колите, а трябва да стане град на хората, а застрояането да се подчинява на градоустройствените правила за приятна и удобна градска среда, а не като сега да изникват недомислени квартали като Кръстова вада и МанЛи.
Но да, и аз мисля като Танграта, че това означава по-високи цени на съществуващите имоти.

# 440
  • Мнения: 479
Най-после нещо хубаво за София Simple Smile Поне на думи, надявам се да не я уплътняват с нови строежи...

https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2020/06/02/4074378_promiana_v_ob … razrastvaneto_na/
Точно ти да се радваш на това, изненадвам се!

Щели с изкуствено ограничение в строителството да спрат потоците от нови хора.

А ти сещаш ли се какво ще стане с цените на съществуващите имоти, щом сложат тапа да не се строи повече!?

Да не станат по 3000Е, квадрата?

Вече е настроено толкова, че няма кой да го изкупи Wink Пък едно нормално градско планиране отдавна е нужно, с детски градини, училища и паркове. Проблемът в Манастирски ливади и Кръстова вада, а и Малинова долина е това, че няма нормално планиране.

# 441
  • София
  • Мнения: 4 668
В Малинова има планирани училища, детски градини и големи улици.
Защото по-голямата част е още полета, имаха време да реагират.
Гледал съм регулационния план.

Виж, за другите, си е издънка. Не съм гледал там плановете. Може и да има запланувано нещо.

# 442
  • Мнения: 479
В Малинова има планирани училища, детски градини и големи улици.
Защото по-голямата част е още полета, имаха време да реагират.
Гледал съм регулационния план.

Виж, за другите, си е издънка. Не съм гледал там плановете. Може и да има запланувано нещо.

Щом има план - чудесно, дано да ги построят.

# 443
  • Мнения: 3 379
В Малинова има планирани училища, детски градини и големи улици.
Защото по-голямата част е още полета, имаха време да реагират.
Гледал съм регулационния план.

Виж, за другите, си е издънка. Не съм гледал там плановете. Може и да има запланувано нещо.

Да не си останат само с плана? Щото и в МанЛи имало планирани градини, паркчета и училища сигурно даже. Но са си останали там, преди много години в една далечна галактика 😁

# 444
  • Мнения: 1 935
И хич не виждам живущите над Околовръстното да слязат от колите и да се качат на метрото за разлика от Студентски град, където именно учащите са в таргета на метровозещите се. Не знам, как я мислят тая работа нашите мъдри общинари. Всичко е въпрос на интереси....Disappointed Relieved

# 445
  • Мнения: X
То може и да има планирани, ама за изграждането им трябват пари, които общината трябва да осигури. Поетапно, в близките 20-ина, 30-ина или повече години, може и да се случи.
Mokka, точно.
Вече е настроено толкова, че няма кой да го изкупи Wink Пък едно нормално градско планиране отдавна е нужно, с детски градини, училища и паркове. Проблемът в Манастирски ливади и Кръстова вада, а и Малинова долина е това, че няма нормално планиране.
Настроеното вече е изкупено, ако се съди по това, че свестните имоти се свършват на тъмнозелено и остават само калпавите за след акт 16.  Инвеститорите масово работят с парите на хората на зелено и нямат готови имоти за продаване. Сега  освен вече закупилите да закъсат на талази и да разпродават масово, друг начин не виждам да има свръхпредлагане на имоти. И ако това не се случи, всяко ограничаване на строителството означава повишаване на цените.
Проблемът им е, че не са спазени никакви правила при застрояването им, отделно, че общината няма пари за инфраструктура .

Последна редакция: ср, 03 юни 2020, 00:01 от Анонимен

# 446
  • Мнения: 11 316
Всяко мол-че с метростанция, това е целта. Така започна метрото, така и продължава. Никакво планиране няма. И умиление сред по-възрастните (като мен) към времената на 10-те %.

И хич не виждам живущите над Околовръстното да слязат от колите и да се качат на метрото ...

Точно така. Достатъчно е да прочетата темите от този раздел на форума, за да разберат, че хората, които си купуват имоти там, измерват разстоянията във време за придвижване с кола, не с ГТ.

# 447
  • Мнения: 17 277
В грешка си. Установих, че по-бързо се стига с градски транспорт до центъра, отколкото с кола.

# 448
  • Мнения: 1 935
Спорен е въпросът, за колко бързо се стига: важна е изходната точка. Живея близо до метро и ако ми се налага през седмицата в работен ден да ида в центъра, не си го причинявам да се кача на колата, а се мятам на метрото. И да, ще стигна по-бързо отколкото с колата заради задръстванията. Обаче ако живея в Бояна, Драгалевци или Симеоново и спирката на авобуса ми е далече, без достъпен тротоар, познайте как примерно с двете деца ще се юрна да се качвам на ГТ да ме лашка до НДК, абсурд просто.  Освен това, който си купува да живее над Околовръстното в 99% не разчита на ГТ, а на две коли. + Линията засега е планирана до Ринг Мола и ще е удобна на съвсем ограничен кръг от хора.

# 449
  • Мнения: 17 277
Ами взех 7-та, и после метрото. Точно под резиденцията е имотът.

Общи условия

Активация на акаунт