СЕДМИ клас 2019/2020 - Първа изпитна седмична тема - (15.06 - 21.06)

  • 97 641
  • 2 346
  •   1
Отговори
# 1 695
  • София
  • Мнения: 3 400
Между другото, моят син сподели, че в неговата стая учениците побъркали квесторите-обърквали къде да пишат, какво къде да слагат, "през 5 минути някой нещо питаше и грешеше". Знаеше историите на всички и това малко ме притесни, защото означава, че децата нямат спокойна изпитна обстановка. И съответно, за пореден път се ядосах на тези подробности около пликове, засекретяване и т.н. Тази система страшно много натоварва и напряга децата. Направо ми се струват малоумни всичките изисквания Dizzy Face

# 1 696
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 828
Скрит текст:
Такава "мекица" иска моя малкия Simple Smile Мекица било защото е с много мек амортисьор.
Той не знае какво да иска 😁...Само като видиш амортисьора и че е Фокс...😉
Май рамката е определяща и е "мекица" заради "меката" рамка..може и да греша

# 1 697
  • Пловдив
  • Мнения: 4 552
Има ли ДПП за Пловдив на екселски файл? Във формата, който е на страницата на РУО не може да се трият редове InnocentFlowers HibiscusFlowers HibiscusFlowers Hibiscus

# 1 698
  • София
  • Мнения: 3 771
Има ли ДПП за Пловдив на екселски файл? Във формата, който е на страницата на РУО не може да се трият редове InnocentFlowers HibiscusFlowers HibiscusFlowers Hibiscus
Ако е в пдф, свали си го и го конвектирай в ексел. В нета има сайтове, които го правят.

# 1 699
  • Мнения: X
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1l-WTeBXegUvV2pkTuaOAZXU2 … /edit?usp=sharing
Превъртях ДПП Пловдив в ексел. Нататък предполагам, че ще се справиш.

# 1 700
  • София
  • Мнения: 540
Дидева, ти си страхотническа страхотница! Респект и благодарности за всичко, което правиш.

# 1 701
  • Мнения: 8 911
Мекица им викат заради мекото задно окачване. Иначе по сайтовете се водят "двойно окачване" или full suspension, по чуждите. Твърдаците са hard tail , т.е. без заден амортисьор.
Мекица взехме февруари. Няколко месеца оглеждах обяви докато нещо ми хване окото. Само след седмица ще го водим в Родопите да караме. Изобщо не знам как го одобриха да участва.

# 1 702
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 828
Мекица им викат заради мекото задно окачване. Иначе по сайтовете се водят "двойно окачване" или full suspension, по чуждите. Твърдаците са hard tail , т.е. без заден амортисьор.
Мекица взехме февруари. Няколко месеца оглеждах обяви докато нещо ми хване окото. Само след седмица ще го водим в Родопите да караме. Изобщо не знам как го одобриха да участва.
Стон, благодарности за разясненията..Значи амортисьорите са определящи 😀....Аз нищо не разбирам, карала съм много малко като дете, не ми хареса и оттогава не съм се качвала на колело.....синковецът заменя своето с това на приятел ( той вече бил минал на скутер) с доплащане...казва, че било много добро...коя съм аз, че да се меся, още повече, че парите са негови 😀

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 17:38 от AIR

# 1 703
  • София
  • Мнения: 2 162
Моя също плака вчера, като се прибра. Не сме гледали и проверявали отговорите, че тъкмо се успокои. Днес видяхме в ел. дневника, че по БЕЛ е оформен и има 6 за годината. Такъв камък ми падна. Първия срок, а и предните години все с 5 завършваше. Успя да се пребори накрая за шестица.
Чакам 29 с нетърпение и страх.

Ох, аз имам голяма дилема по този повод. Предните години имаше 6- ци по БЕЛ, макар и с много зор изкарани, но тази година им смениха учителката и още от първата родителска среща, като си каза изискванията за шестица, си знаех, че ще имаме проблем с годишната оценка. Момичето ми определено е с афинитет към математиката и дълги и прочувствени анализи на произведения не обича да прави, а още по-малко в устни дискусии. На НВО се представи сравнително добре по мое мнение /по БЕЛ на първия модул засега е -2 точки, а по МАТ вероятно също ще й вземат толкова за пропуските/. За НПМГ ще има шанс може би, но за езиковите никакъв с 5 за годината по БЕЛ. Та се чудя да тормозя ли учителката за допълнително изпитване? Thinking Хич не обичам такива работи:weary:

# 1 704
  • Plovdiv
  • Мнения: 639
Здравейте,
Явно вече започва да се върти рулетката и да вървят залагания в посока класиранията на децата. Искам да попитам следните неща, т.к. не съм следила развитие в минали години , а и има разнопосочна информация:
1. Първо класиране е ясно
2. Второ класиране: запазва ли се мястото от първото и се търси само по-добра възможност . Или има вероятност да изпадне и на по-долно желание?
3. Трето калсиране - въобще не ми е ясен механизма.
Ще бъда изключително благодарна  ако някой компетентен обясни .

Таблицата на Дидева е изчерпателна, но все пак да отговоря. Предполагам, че е обсъждано и вече всички знаят. И все пак:
    На първо класиране детето е прието по първо желание, няма какво повече да желае. Записва се. Разбира се, винаги може да промени изцяло желанието си и да реши да участва на рискованото трето.
    Ако обаче на първо класиране детето е прието на второ или на трето или на n-то желание и иска да опита на второ класиране. Придвижването при второто е единствено и само нагоре в реда на подредените му вече желания.  Възможно е да се придвижи към предходното си желание, а може и от приет по четвъртото си желание на първо класиране  да отиде на първото си желание в списъка.
При участие във второ класиране, детето си запазва мястото от първо класиране. Тоест да поясня: или се придвижва напред в желанията си, към което се стреми с участието си във второ класиране  или остава на същата позиция. За участие във второ класиране се подава заявление в училището, в което е прието на първо.
     След приключване на второ класиране:
Ако се е придвижило към желаната паралелка, записва се.
Ако е останало на същата позиция или на друга, но не толкова желана отново в предходните му желания и категорично не иска да е там, решава, че ще участва в трето класиране.
      Има две възможности:
   Едната - да се запише в училището, където е приет на второ, да изчакат обявяването на свободните места за трети етап, да преценят дали си заслужава този риск, след което да отпишат детето от училището и да подадат заявление за трето класиране с ново нареждане на желанията - само от свободните за трето класиране места.
Трябва добре да се преценят всички плюсове и минуси от една такава рокада. Миналата година заявленията за трето, когато детето е било записано в училище след второ и после отписано се подаваха само в училище-гнездо. Причината най-вероятно беше в малкото време за реакция и отразяване в системата и за да не се пропусне срокът на подаване, се налагаше да е на място с оригинал на свидетелство, взет от училището при отписване. За тази година не мога да отговоря.
Като съвет - обмислете най-неизгодния за вас вариант за прием от свободните на трето места, който ще напишете и се опитайте да прецените дали е добре за детето, ако попадне там.
Отнасяйте се към трето класиране, като към първо, но с в пъти по-малко места. За да ме разберете правилно.
     И другата възможност, ако решат да отидат на трето класиране - да не записват детето след второ класиране в училището, в което е прието и да подадат заявление за трето през онлайн платформата, пак да подчертая - с ново подреждане на желания, според свободните места за трето. В този вариант обаче има още един риск - няма да са обявени все още свободните места за трето, защото те излизат след приключване на записването на приетите на второ класиране и в такъв случай, вие няма как да знаете дали ще има обявено място за училище, което искате. Тоест, казано направо - няма да знаете за какво ще се "борите". Но, определено е по-лесно за изпълнение. Свободните места за трето класиране обикновено не са много. Но, пък и повечето деца на този етап вече са избрали и не искат да продължават.  Разбира се, тук трябва да се вземат предвид и децата, които са останали некласирани, по някаква причина. Те ще участват на трето също.
Може да проверите на страниците на съответното РУО за всяка година, обявените места на трето би трябвало да са в архив секция и ще придобиете впечатление.
Ами, това е в общи линии. Ако нещо е неточно, моля да ме поправят. Все пак цяла година мина.Joy И то каква.Mask

Успех на всички дечица и родители.

# 1 705
  • Мнения: 50 727
Е аз винаги съм се чудила, ако НЕ запишем детето на 2 класиране, и отидем директно на 3 класиране, но напишем отново като желание мястото, на което НЕ сме се записали, то не трябва ли в най-лошия случай пак да ни приемат там? Нали освобождаваме това място?

# 1 706
  • София
  • Мнения: 3 771
Е аз винаги съм се чудила, ако НЕ запишем детето на 2 класиране, и отидем директно на 3 класиране, но напишем отново като желание мястото, на което НЕ сме се записали, то не трябва ли в най-лошия случай пак да ни приемат там? Нали освобождаваме това място?
да, точно така стана с племенника ми миналата година.

# 1 707
  • Мнения: 4 733
А ако се появи някой с по-висок бал?

# 1 708
  • Пловдив
  • Мнения: 4 552
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1l-WTeBXegUvV2pkTuaOAZXU2 … /edit?usp=sharing
Превъртях ДПП Пловдив в ексел. Нататък предполагам, че ще се справиш.

Много благодаря! Flowers HibiscusFlowers Hibiscus

# 1 709
  • Plovdiv
  • Мнения: 639
Е аз винаги съм се чудила, ако НЕ запишем детето на 2 класиране, и отидем директно на 3 класиране, но напишем отново като желание мястото, на което НЕ сме се записали, то не трябва ли в най-лошия случай пак да ни приемат там? Нали освобождаваме това място?
Да, би било възможно, но не е сигурно.
Може да се появи дете, което също е писало това място, но е с по-висок бал.

И още нещо да добавя - когато сте записали детето след второ и после отписвате за да участва в трето, освободеното място не участва в трето класиране. Остава за четвърто.

Последна редакция: чт, 18 юни 2020, 18:09 от N i y a

Общи условия

Активация на акаунт