СЕДМИ клас 2019/2020 - Втора изпитна седмична тема - (22.06 - 28.06)

  • 116 385
  • 2 581
  •   1
Отговори
# 1 725
  • Мнения: 10
http://www.ruobg.com/news/read/id/1333
Ето така изглежда още една статистика - Ямбол.

# 1 726
  • Мнения: 2 943
поздравявам ви всички за отминалия зор и резултатите, дано сте доволни след класирането и най-вече наесен с новия клас Simple Smile шестокласниците сега ни чака другата година, живот и здраве!

дали има вече сравнение на училищата по дзи бел 2020?

# 1 727
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
`ТуиГ, това е скалата за ДЗИ. За НВО от години няма такава.

Благодаря. Изпратиха ни я и я споделих. Но и за мен е крайно неприложима в момента. Децата са оформени, оценките всъщност са точки. Не знам защо ни я дадоха.

# 1 728
  • гр.Варна
  • Мнения: 722
Статистика от РИО ВАРНА
Ето я с натрупване и сравнена с 2019 и 2017г.

ВАРНА 2020

Желая на всички деца да намерят своето място и бъдат щастливи! Simple Smile

# 1 729
# 1 730
  • Варна
  • Мнения: 3 420


Нормално е да се похвалят майките, чиито деца са показали високи резултати. Другите... какво да се хвалим?
Едва ли има по-неамбициозно, по-незаинтересовано и неученолюбиво дете от моето.


Има, има, не сте сами. И останалото, което сте написали е 1:1 с нас. При наличието на добрия пример в лицето на брат и , който завърши добър английски университет , сестра му е толкова мързелива и неамбициозна, че ми скъса нервите тази година.

# 1 731
  • Някъде в Европа...
  • Мнения: 3 808
Моля ви, набързичко, напишете един ключ как да разчитаме статистиката..така и не можах да се ориентирам ☺️....като му намеря точките по съответния предмет и после какво? Трябва да сумирам брой на деца с точки преди неговите ли, за да разбера колко са преди него?

# 1 732
  • Пловдив
  • Мнения: 44 178
Аз гледах друга таблица за преобразуване на точките в оценки...която по-ме устройва Simple Smile

# 1 733
  • Мнения: 8 552
А какво се вижда като идеш на място? Ще разберем ли от къде му е намален резултатът? Има някакви мераци младежът, но на мен ми се струва безпредметно.
                      Виждаш всички отбелязани грешки от двамата оценители и ти ги обясняват.Добре е ,ако ти обяснява проверяващ,но миналата годишна бяха повече учители ,даже и такива,които не са учители по БЕЛ.

# 1 734
  • Мнения: 222
Ако е нулиран преразказа какво да направя?
Няма как да е анулиран преразказът. Защо мислите така?

Когато видях резултата беше колко си го смятах от първи модул само. На преразказа писах, а нямам точки от него ако имах трябваше да са повече

# 1 735
  • Мнения: 1 114
Аз мисля че разбрах: сумирате БЕЛ+Математика, напр.сте получили 160. Намирате сбор 160 и намирате графата според пола - напр. момче БЕЛ+Математика, там виждате колко деца имат същия сбор, както и можете да сметнете броя на останалите с по-висок сбор. По същия начин ако се интересувате по отделните предмети.

# 1 736
  • Мнения: 24 467
Моля ви, набързичко, напишете един ключ как да разчитаме статистиката..така и не можах да се ориентирам ☺️....като му намеря точките по съответния предмет и после какво?

Ами то зависи как е направена конкретната статистика. Има такива, дето и да ги нямаше никак - все същото. Smile
Като ти дадат, да речем, една само с резултати по двата предмета, без общ сбор  БЕЛ и мат. - иди че смятай, каквото те интересува.

Ако е нулиран преразказа какво да направя?
Няма как да е анулиран преразказът. Защо мислите така?

Когато видях резултата беше колко си го смятах от първи модул само. На преразказа писах, а нямам точки от него ако имах трябваше да са повече

Вики, може да са рязали от тезата, нещо да имаш погрешно прехвърлено на листа с отговори /моите и двамата това са гоправили, да речем Laughing/ Докато не видиш - никога няма да разбереш причината.

# 1 737
  • София
  • Мнения: 1 133
Моля ви, набързичко, напишете един ключ как да разчитаме статистиката..така и не можах да се ориентирам ☺️....като му намеря точките по съответния предмет и после какво?
Виждаш колко деца имат по-висок сбор от него. След това гледаш в таблицата със статистиката от миналата година този брой деца на какъв сбор отговарят. Проверяваш този миналогодишен бал за кои паралелки е бил достатъчен. И имаш ориентир при за тази година дали ще стане. Разбира се, ако има повишен интерес тази година към въпросната паралелка, тогава този метод не работи.

# 1 738
  • гр.Варна
  • Мнения: 722
 За статистиката - числото срещу точките показва колко деца имат същите точки. От вашите точки нагоре може да видите колко деца имат повече точки от вас.  Най -добре е да се гледа сбора от двете (БЕЛ+Математика)
Аз пуснах за Варна такава, която е готова изчислена - може да се види колко деца имат повече точки.

# 1 739
  • Мнения: X
Моля ви, набързичко, напишете един ключ как да разчитаме статистиката..така и не можах да се ориентирам ☺️....като му намеря точките по съответния предмет и после какво?
Виждаш колко деца имат по-висок сбор от него. След това гледаш в таблицата със статистиката от миналата година този брой деца на какъв сбор отговарят. Проверяваш този миналогодишен бал за кои паралелки е бил достатъчен. И имаш ориентир при за тази година дали ще стане. Разбира се, ако има повишен интерес тази година към въпросната паралелка, тогава този метод не работи.


Може би е подходяща за паралелки, за които БЕЛ и МАТ се умножават по 2...за тези с по 3 по единия предмет и 1 по другия, май тази статистика не е много ориентировъчна.

Последна редакция: пт, 26 юни 2020, 16:46 от Анонимен

Общи условия

Активация на акаунт