Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се различава профилът по математика в гимназията през втория гимназиален етап?
Какви са изискванията за прием в чуждестранни университети по отношение на профилираната подготовка?
Какви са критериите за балообразуване след VII клас?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се различава профилът по математика в гимназията през втория гимназиален етап?
-
Какви са изискванията за прием в чуждестранни университети по отношение на профилираната подготовка?
-
Какви са критериите за балообразуване след VII клас?
Балообразуването след VII клас се основава на оценките от свидетелството за основно образование по български език и математика. Според решението на педагогическия съвет могат да се използват и други предмети, но винаги се вземат предвид 2 оценки. Оценките се изчисляват с помощта на различни варианти, като максималният брой точки е 500.
-
Какви са разликите между профилираните и професионалните гимназии?
-
Какво представлява профилираната подготовка в гимназията?
, които запазиха и развиха, без гимназията да им пречи. Който искаше, учеше и участваше в някакви неща, който не...еми завърши някак. При проблеми...ами не бяха решавани винаги по наааййй професионалния начин, но пък и не е имало тормоз над деца от когото и да е и нещо кой знае какво, тоест бих казала съвсем нормално училище. Да, иска ми се да е стане топ, има потенциал за много повече. И като база, и като възможности.
. Не може за учители, за които се знае, че са тотал щета да не се вземат мерки и родителите да стискат палци децата да не се паднат в техните класове. Нежеланието да се проведе адекватно дистанционно обучение също не го разбирам.