Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 4 499
За да си проличи арогантното отношение на собственика, не е необходимо да се контактува директно с него.
Може ли пример, как може да определиш някого като  нахален, надменен, предизвикателен, обиден, оскърбителен, груб, горделив, високомерен, безочлив, безсрамен, циничен, дързък, свадлив, нагъл, презрителен, подигравателен, рязък без да си контактувал с него.
Това от някой тълковен речник ли го извади? Joy

Ами, от споделеното от потребители в темата: невръщане на пари за неползвани по време на ИП услуги /май единственото училище/, изявления от типа, че само училищата с напускащи ученици намаляват или задържат таксите си /идващи от току-що появило се училище/ и подобни, аз също бих определила като арогантни, а е повече от ясно, че това са решения на собственика.

# 31
  • софия
  • Мнения: 2 586
синонимен Laughing
 "дързък"  е излишното.

Не е никак трудно да се усетят негативните черти на една персона покрай нейните действия. Понякога е досатъчно да чуеш само две изречения от човек и впоследствие постепенно да наблюдаваш промените...

# 32
  • Мнения: 94
За мен не е нормално да стои в уч-ще от 8.30 до 17.00 особено след 4 клас.  Да има домашни за през седмицата и за събота и неделя. От това време 50% е чиста загуба за обучението, но социализацията е " на ниво"😄.  Не веднъж съм споделяла с ръководството, че закуската в 8.30 и късното започване  не е удачно. Повечето уч. след 5 клас не искат да закусват в БШ. Но все пак има такива родители за които олинклузива е от голямо значение.

# 33
  • Мнения: 85
И защо да не почват по-късно? В това отношение АК  са ми много странни - кому е нужно децата да стават по нощите, че да стигнат навреме . 
Това със закуската сутрин също е добре. Не виждам от догодина как ще закусва вкъщи- бусчето я взима много рано -първа в 7.30.  В тази връзка може да споделите за закуската- носят си и закусват в първото междучасие  и какво или пък вкъщи.

# 34
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 095
За мен не е нормално да стои в уч-ще от 8.30 до 17.00 особено след 4 клас.  Да има домашни за през седмицата и за събота и неделя. От това време 50% е чиста загуба за обучението, но социализацията е " на ниво"😄.  Не веднъж съм споделяла с ръководството, че закуската в 8.30 и късното започване  не е удачно. Повечето уч. след 5 клас не искат да закусват в БШ. Но все пак има такива родители за които олинклузива е от голямо значение.
Точно започването в 8.30 на мен много ми харесва, мразила съм винаги ставането в 6 за училище. До 17ч ми се вижда късно, но е масово за ЧУ (8-16.30 е сходно).
Аз гледах програма за малките и почти нямаше часове самоподготовка, май само 2 часа на класа. Може да е различно по класове или пак да са сменили нещо...
Програмата изглеждаше много добре, но като видя новата ще коментирам.
Съгласна съм за целодневното, че е тъпо след 5 клас, има ли ЧУ с опция полудневно с намалени такси? Би било интересно. Децата могат да стоят сами вече и чак до 17ч е безумие. Може и до 14.30 и пак да е с включени домашни в училище.

# 35
  • София
  • Мнения: 12 761
Ако не започват в 8:15, ще се съвпаднат със задръстванията по софийските улици и ще закъсняват за даскало.

# 36
  • Мнения: 94
Всъщност часовете започват в 9.00ч., АК в 8.15, ПЧМГ в 8.00., а ДУ след 4 к.ас 7.30.

Последна редакция: вт, 23 юни 2020, 21:55 от mauigirl

# 37
  • Houston, TX
  • Мнения: 10 740
От синонимния, излиза на първо място в търсенето:)
И при нас не върнаха никакви пари, но обясниха и защо не връщат (всъщност разходите им не намаляха същественно - изисквания за температура в сградите, охрана, работещи учители).

# 38
  • Мнения: 125
Вчера ходих на отворени врати в БШ.  

Директорката разказа, че целта им е акредитиране по IB и в тази връзка е и разкриването на математическата паралелка. Както и, че искат да си запазят учениците с интерес към математиката, вместо да ги губят в посока смг или пчмг. Дотук добре.
Това, което ме втрещи беше, че в стандартната паралелка имат 6 часа математика седмично, а в математическата - познайте! - 6 часа седмично (английският е 7)... Разликата била в темпото Rolling Eyes

Тези, чиито деца учат там - как децата ви издържат от 9 до 5 без никакво движение. Нормално ли е за целодневно обучение да има едва 3 часа седмично ФВС?
Имат 2 пъти ФВС и 2 пъти народни танци, т.е. в 4 дни от седмицата,. Моето дете не харесва народните танци, но са задължителни. Иначе след 17ч.има доп.дейности и футбол, баскетбол, плуване.
7ч.БЕЛ  7ч.Англ.ез, 4 ч.МАТ, 2ч.музика, 2ч.изобр.изк, по 1л.логопед , психолог и техника и предприемачество. Останалите - самоподготовка,  която нашият учител разбирал буквално, давал им тетрадките и ги оставял да пишат, а той си цъкал на комп.и не отговарял на въпроси.

А как беше дистанционното обучение, пак ли от 9 до 5 🥴

# 39
  • Мнения: 94
В 7 клас от 9.00 до 18-19 с допълнителните части уроци и курсове. По програма от 9-13 и след обед къв 16-17 английски. Е как иначе нали трябва да са в къщи а госпожата има работа през деня. Времето на ученика и всички в семейството трябва да се съобразяват.

# 40
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 3 751
7 клас са до 14.00 часа ( с ДО програмата варира от 12.00 до 13.00 часа, с англ.език следобед). Допълнителни занимания в училището след 14.00 часа като курс АК или курс НВО са по желание и се заплащат допълнително.

# 41
  • Мнения: 14 352
Титина, какви са изискванията за температура в сградите при необитаеми такива? Освен ако не говорим за замръзване на тръби, но беше март, април месец.
А за храна и транспорт какви разходи са направили по време на ДО?
При нас върнаха и част от парите, предвидени за допълнителни занимания и излизания извън училището, наем на концертна зала в края на годината и т.н.

# 42
  • София
  • Мнения: 142
БШ - ДО се организираше от кл.р-тели. Който както се справи. В началото нищо, само листи по мейл. След поредния сигнал от наша страна - 4 пъти седмично по 35 мин БЕЛ, още толкова МАТ, 3 седмично Англ.ез., 2 седм.музика, 2 физ.култура, 1 танци. Т.е.на ден децата имаха по 3 или 4 часа по 35 мин. Упражнения изцяло липсваха като часове. Целия товар беше върху родителите. Уч.тетрадки си ги решаваха сами. Имаше по 1 дом.на ден по БЕЛ и МАТ. Обема на работа беше наполовина. Ако заплатите на учителите са били намалени наполовина, както предполагам, но не зная със сигурност, не е имало и съответната мотивация от тяхна страна.
Имах възможността да наблюдавам как протичат онлайн часовете в Иззи за известен период - несравнимо.

# 43
  • Houston, TX
  • Мнения: 10 740
Титина, какви са изискванията за температура в сградите при необитаеми такива? Освен ако не говорим за замръзване на тръби, но беше март, април месец.
А за храна и транспорт какви разходи са направили по време на ДО?
При нас върнаха и част от парите, предвидени за допълнителни занимания и излизания извън училището, наем на концертна зала в края на годината и т.н.
Ами 1 ден без климатик на влажен и горещ климат както тексаският и започва да мирише. Представям си какви бубулечки ще се развият. По време на ураган изключва тока за седмица, няма да казвам какво е крайното положение. За храната, нали трябва персонал, да наготви. Или тези хора ще изхвърчат на улицата.
Ако има автобусчета - лизинга, заплата на шофьора.
Основните ни учители бяха на линия от 9 до 5 вечерта.децата по всяко време можеха да звъннат и да се консултират, да им се обясни наново. Вечер изпращахме свършените неща/ задачи/ проекти. В 9 сутринта бяха проверени и върнати.

# 44
  • София
  • Мнения: 5 033
Ако заплатите на учителите са били намалени наполовина, както предполагам, но не зная със сигурност, не е имало и съответната мотивация от тяхна страна.
Защо предполагаш, че са били намалени Wink. При нас казаха, че са изплатени пълните възнаграждения - както на учителите, така и на останалия персонал (вкл. на шофьорите).

Иначе ангажираността с онлайн часовете беше почти както и ти описваш за БШ, но аз лично го намирам за нормално. Имаше родители, които искаха по 6 ч. онлайн всеки ден и учител да виси на главата на всяко дете, докато се попълват листи и помагала, което ми се струваше изключително ненужно.

Последна редакция: ср, 24 юни 2020, 06:49 от Аш

Общи условия

Активация на акаунт