Лято в Албена 2020 г.! - 2

  • 46 715
  • 746
  •   1
Отговори
# 255
  • Sofia
  • Мнения: 213
Искат да ни преместят в Гергана, но ако настоявам - можело и в Боряна ( тъй като едната стая ни е за инвалид). само че се зачудих- кой от двата хотела да избера ? Гергана е твърде далече за разходки, но ще е по-спокойно на плажа, защото там никой не ходи почти , ако не е настанен в комплекса. Той си  е и по-висок клас като цяло, но знам ли...
Гергана е по-добър от Боряна. А тези няколкостотин метра в повече до центъра, едва ли ще са ви проблем Simple Smile
Поискайте стая гледка море.
В неделя се върнахме от Гергана, а трябваше да сме в Боряна. По-добър, а и няма какво да разглеждате в Албена - пълна пустош

# 256
  • Мнения: 360
Някой има ли отзиви от Калиопа? Искам пакет без ол инклузив, видях,че този хотел предлага такава възможност, а е и на първа линия?

# 257
  • Мнения: 61
Аз имах резервация за Оазис от 25. юли и ми казаха, че ще ме настанят в Лагуна Маре, защото Оазис отваря на 27.07.

# 258
  • Северо=Западналия край
  • Мнения: 1 073
Аз имах резервация за Оазис от 25. юли и ми казаха, че ще ме настанят в Лагуна Маре, защото Оазис отваря на 27.07.
Дано и мен ме пратят там, но за сега ми казаха, че не ми е прехвърлена резервацията. Вие през сайта на Албена ли сте резервирали?

# 259
  • Мнения: 61
Да, винаги от там резервирам

# 260
  • София
  • Мнения: 1 165
Отлично ми звучи всичко на мен. Копнея за август вече и чакам с нестихващ ентусиазъм.
Не обичам да се бутам по главната с хората, освен да купя някоя дранкулка и се прибирам. Сега дори това няма да направя.
На кето съм и ям веднъж на ден на обяд предимно, така че и бутането няма да усетя.
Само плаж и вана.
Ох, да минава този юли месец! Край няма.

И аз отказах Гърция. 3 теста по 120 лв в повече ми се сториха като обща цена на почивката. Другата година ще е.

# 261
  • София
  • Мнения: 11 989
Отлично ми звучи всичко на мен. Копнея за август вече и чакам с нестихващ ентусиазъм.
Не обичам да се бутам по главната с хората, освен да купя някоя дранкулка и се прибирам. Сега дори това няма да направя.
На кето съм и ям веднъж на ден на обяд предимно, така че и бутането няма да усетя.
Само плаж и вана.
Ох, да минава този юли месец! Край няма.

И аз отказах Гърция. 3 теста по 120 лв в повече ми се сториха като обща цена на почивката. Другата година ще е.
Скрит текст:
Кетото е чудесен режим, но с 1 хранене на ден........... по-скоро най-много да изпуснете закуската и да я заместите с бронирано кафе, но и без вечеря, това си е вече мъчение.... все пак сте в Албена, вечер е една от най-вкусните скари!

# 262
  • Мнения: 239
Направих отказ от резервация, но докато разбера къде да я изпратя беше ходене по мъките. На посоченият телефон 0700 12110 никой не вдига, оставям съобщения не връщат обаждане ... Условията за резервация са променени, свързах се с посочената на бланката за отказ дама и беше любезна .... но това ми отне 3 дни и повече от 20 позвънявания на посочените телефони.
Очаквах да получа обратен мейл, с който да потвърдят че е получен отказа .... но няма .....

Моля да ориентация, колко време да очаквам, за да ми възстановят платените суми?

След като съм била коректна и съм спазила всички техни изисквания при резервацията и заплащането на сумите, защо да няма същото отношение и към тези,  които няма да могат да посетят Албена .... Simple Smile

Аз направих отказа чрез мейл на callcenter@albena.bg На първия мейл ми отговориха да размисля и ми предложиха разни удобства като вип карта или преместване на почивката за догодина. Картата не ме устройва, защото е валидна за семейства с малки деца, а моите са големи. А от преместването на почивката нямам изгода, защото се оказа, че съм си я платила доста скъпо още от февруари.
Та като отказах и тези варианти, ми пратиха мейл, с който ме уведомяват, че ще предвижат молбата ми към колегите, които се занимават с връщането на парите. Не очаквам от тях експедитивност, но се надявам до 1-2 месеца да ми върнат парите.
Идеята на мейлите е да имам черно на бяло диалога с тях в случай на евентуални разногласия. Платих си почивките с пейпал и ако се наложи, мисля да ги търся за посредници, така мейлите ще послужат за доказателство за добрата воля на двете страни. А когато пейпал се намеси като посредник, парите се връщат бързо.

# 263
  • София
  • Мнения: 406
Скоро се завърнахме след едноседмичен престой в Калиакра Маре.
Реновираните стаи в хотела ми харесаха. Почистването беше под всякаква критика - подовете не се мият всеки ден, нито санитарията в баните (за дезинфекция въобще не говоря). Само почистваха кошчетата, подменяха кърпите и един път смениха чаршафите. Хигиенистката не намираше за нужно да ползва маска. 
Храната - готвените ястия бяха еднообразни и не особено привлекателни на външен вид. Всеки ден имаше разнообразни варианти на скара, 2 вечери предлагаха морска храна (миди и ципура), салатите бяха свежи и приятни, хареса ми изобилието от вкусна диня, редовно предлагаха баклава, кадаиф и други сиропирани сладкиши като десерт. Алкохолът е изцяло български, добре оцветен и парфюмиран. Децата оцениха разнообразието от сокове, произведени под шапката на "Албена" АД (от ябълка, череша и др.). Еспресото беше доста добро.
Рекламата на разнообразните и стриктно спазвани мерки, с която от "Албена" АД ни облъчват вече няколко месеца, е  силно заблуждаваща. Само нашето семейство и персоналът носехме маски в помещенията на закрито. Никой не инструктира гостите при пристигането как следва да се държат в условия на пандемия. Имаше вечери, когато фоайето беше пълно с хора, но никой не носеше маска. В ресторанта никой друг не слагаше ръкавица при самообслужването с общите прибори за слагане на храна. Маски почти не се ползваха от гостите. Имаше нагли дами, които спокойно си вземаха хляб с голи ръце, без щипка или ръкавица. Персоналът по никакъв начин не следи за спазване на хигиената и не прави забележки на клиентите - основно румънци и българи. Ако не бяха залепените надписи по пода, призоваващи за спазване на дистанция от 2 метра между хората, и опакованият с маски и ръкавици персонал, можеше въобще да забравим за вируса.
Анимация - на басейна всеки ден се провеждаше водна гимнастика. Организираха и детска дискотека на плажа. Каниха ни да присъстваме на вечерни представления в Калиакра, но не ги посетихме.
Плаж - чадърите и шезлонгите действително са поставени на по-голямо разстояние. Не видях да ги дезинфекцират, но пък няколко пъти станах свидетел как лежерно пръскат пясъка между тях. Продължава масовата практика със запазването в ранни зори на чадъри на първите редове.
Много ми хареса това, че курортът е почти празен, а на плажа е спокойно и няма струпване на хора. След 15 юли ситуацията няма да е същата, тъй като отварят още няколко хотела.

# 264
  • Русе
  • Мнения: 981
Има ли някой с резервация в Арабела?

# 265
  • София
  • Мнения: 296
Направих отказ от резервация, но докато разбера къде да я изпратя беше ходене по мъките. На посоченият телефон 0700 12110 никой не вдига, оставям съобщения не връщат обаждане ... Условията за резервация са променени, свързах се с посочената на бланката за отказ дама и беше любезна .... но това ми отне 3 дни и повече от 20 позвънявания на посочените телефони.
Очаквах да получа обратен мейл, с който да потвърдят че е получен отказа .... но няма .....

Моля да ориентация, колко време да очаквам, за да ми възстановят платените суми?

След като съм била коректна и съм спазила всички техни изисквания при резервацията и заплащането на сумите, защо да няма същото отношение и към тези,  които няма да могат да посетят Албена .... Simple Smile

Аз направих отказа чрез мейл на callcenter@albena.bg На първия мейл ми отговориха да размисля и ми предложиха разни удобства като вип карта или преместване на почивката за догодина. Картата не ме устройва, защото е валидна за семейства с малки деца, а моите са големи. А от преместването на почивката нямам изгода, защото се оказа, че съм си я платила доста скъпо още от февруари.
Та като отказах и тези варианти, ми пратиха мейл, с който ме уведомяват, че ще предвижат молбата ми към колегите, които се занимават с връщането на парите. Не очаквам от тях експедитивност, но се надявам до 1-2 месеца да ми върнат парите.
Идеята на мейлите е да имам черно на бяло диалога с тях в случай на евентуални разногласия. Платих си почивките с пейпал и ако се наложи, мисля да ги търся за посредници, така мейлите ще послужат за доказателство за добрата воля на двете страни. А когато пейпал се намеси като посредник, парите се връщат бързо.

И ние имаме предложение за изместване на резервацията за 2021 г., ваучер или отказ. Все още не сме решили на кой вариант да се спрем.
1.   В случай, че изместим резервацията за 2021 г. ще се запазят същите условия, ами ако не отидем и тогава какво се случва?
2.   Ако се спрем на ваучер, той е валиден до края на 2021 г. , не успеем  да го използваме  …. ще върнат ли парите?
3.   Картата Priority Club Albena се активира в деня на настаняване и важи за пет години, но до края на 2024 г. Вероятността да бъде активирана, в нашия случай е 2021 г. и ще се ползва за три години вместо за пет.
В момента има предложения на много по ниски цени от тези които сме платили, а на всичкото от горе се настаняват при същите условия и почиващи от горските хотели, които са на половин цена от тази на хотелите на първа линия ….
Не е ясно цените за 2021 г. дали ще са на нивото на тези за 2020 г. , по-високи или по-ниски ….
Много са въпросителните …..
За сега Албена остава мястото, което ни харесва за почивка и не искаме да оставаме огорчени, а отново да се върнем там.

# 266
  • Мнения: 586
Аз пак да досадя,ама не можах да се свържа днес дали отвори Боряна.

# 267
  • Мнения: 837
Има ли някъде вечерни представления? В Калиакра, примерно? На открито или в зала?

# 268
  • София
  • Мнения: 11 989
Аз пак да досадя,ама не можах да се свържа днес дали отвори Боряна.
Мисля, че трябваше да отварят на 17 или 18 юли, ако не бъркам.

# 269
  • София
  • Мнения: 406
Има ли някъде вечерни представления? В Калиакра, примерно? На открито или в зала?
В Калиакра има вечерни представления на открито.

Общи условия

Активация на акаунт