WIZZ AIR - 38

  • 46 783
  • 769
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 65
Roses Are Red, директно на въпросите Ви .... чекирането представлява регистриране на  данните ви от личните документи с който ще пътувате ... във формата за чекитане се изисква въвеждане на рождена дата , номер на личния документ с който ще се пътува , валидността му , и всичко това настъпва 48 часа преди полета при незакупени предварително места (в този случай местата ви се генерират на случаен принцип и са БЕЗПЛАТНИ) . Ако имате закупени места чекирането се разрешава 30 дни преди полета

# 496
  • Варна
  • Мнения: 483
Здравейте,
Имам три профила в Wizz air, на два от които имам платено групово членство. Тази вечер не ме допуска до нито един профил. Като дам възстановяване на парола, ми изписва не регистриран имейл. На някой нещо подобно да му се е случвало?

# 497
  • Мнения: 2
Здравейте,
Имам три профила в Wizz air, на два от които имам платено групово членство. Тази вечер не ме допуска до нито един профил. Като дам възстановяване на парола, ми изписва не регистриран имейл. На някой нещо подобно да му се е случвало?

И на мен сайта ми даваше грешка вчера цял ден, като не можеше и да се търсят и полети и ми показваше, че няма никакви. Като вляза през приложението го няма този проблем.

На мен ми предстои пътуване на 14-ти ноември като се връщам на 21-ви. Обаче личната ми карта изтича на 20-ти ноември. Дали би имало проблем с това при положение, че им удължиха срока с 6 месеца?

# 498
  • София
  • Мнения: 13 165
Здравейте,
Имам три профила в Wizz air, на два от които имам платено групово членство. Тази вечер не ме допуска до нито един профил. Като дам възстановяване на парола, ми изписва не регистриран имейл. На някой нещо подобно да му се е случвало?

И на мен сайта ми даваше грешка вчера цял ден, като не можеше и да се търсят и полети и ми показваше, че няма никакви. Като вляза през приложението го няма този проблем.

На мен ми предстои пътуване на 14-ти ноември като се връщам на 21-ви. Обаче личната ми карта изтича на 20-ти ноември. Дали би имало проблем с това при положение, че им удължиха срока с 6 месеца?

А нямаш ли паспорт, който да използваш?

Ние не посмяхме да пътуваме с изтекли документи. Поръчахме си нови и докато чакахме да станат, се отказахме от пътуването. Може би е добре да се попита във Външно министерство, а не по форумите.

# 499
  • София
  • Мнения: 3 169
Изтеклите лични документи важат в България, но за пътуване извън страната е необходимо да са в срок.

# 500
  • Мнения: 14
Здравейте,

Искам да споделя некоректното отношение на Уиз еър относно връщането на сума за отменен от тях полет. Размотават ме от Септември месец системно без да ми върнат парите. Разговорите с техния кол център разбира се са платени, за сметка на нас клиентите. Днес беше върха на сладоледа след като ми поискаха удостоверение от банката, че не съм получила парите. По-късно ми писаха, че за съжаление превода е не успешен и в рамките на 20-30 работни дни ще бъде извършен.

Моля, ако някой се е сблъскал с подобно “лъжливо”, некоректно отношение и рязтягане на локуми от тяхна страна да ми каже мога ли да си търся правата по съдебен път.

# 501
  • Мнения: 2
Изтеклите лични документи важат в България, но за пътуване извън страната е необходимо да са в срок.
Здравейте,
Имам три профила в Wizz air, на два от които имам платено групово членство. Тази вечер не ме допуска до нито един профил. Като дам възстановяване на парола, ми изписва не регистриран имейл. На някой нещо подобно да му се е случвало?

И на мен сайта ми даваше грешка вчера цял ден, като не можеше и да се търсят и полети и ми показваше, че няма никакви. Като вляза през приложението го няма този проблем.

На мен ми предстои пътуване на 14-ти ноември като се връщам на 21-ви. Обаче личната ми карта изтича на 20-ти ноември. Дали би имало проблем с това при положение, че им удължиха срока с 6 месеца?

А нямаш ли паспорт, който да използваш?

Ние не посмяхме да пътуваме с изтекли документи. Поръчахме си нови и докато чакахме да станат, се отказахме от пътуването. Може би е добре да се попита във Външно министерство, а не по форумите.

Благодаря за информацията.

# 502
  • София
  • Мнения: 11 592
Здравейте,

Искам да споделя некоректното отношение на Уиз еър относно връщането на сума за отменен от тях полет. Размотават ме от Септември месец системно без да ми върнат парите. Разговорите с техния кол център разбира се са платени, за сметка на нас клиентите. Днес беше върха на сладоледа след като ми поискаха удостоверение от банката, че не съм получила парите. По-късно ми писаха, че за съжаление превода е не успешен и в рамките на 20-30 работни дни ще бъде извършен.

Моля, ако някой се е сблъскал с подобно “лъжливо”, некоректно отношение и рязтягане на локуми от тяхна страна да ми каже мога ли да си търся правата по съдебен път.
Кога е трябвало да ти е полетът?

# 503
  • Мнения: 14
Здравейте,

Искам да споделя некоректното отношение на Уиз еър относно връщането на сума за отменен от тях полет. Размотават ме от Септември месец системно без да ми върнат парите. Разговорите с техния кол център разбира се са платени, за сметка на нас клиентите. Днес беше върха на сладоледа след като ми поискаха удостоверение от банката, че не съм получила парите. По-късно ми писаха, че за съжаление превода е не успешен и в рамките на 20-30 работни дни ще бъде извършен.

Моля, ако някой се е сблъскал с подобно “лъжливо”, некоректно отношение и рязтягане на локуми от тяхна страна да ми каже мога ли да си търся правата по съдебен път.
Кога е трябвало да ти е полетът?
Здравейте,

Искам да споделя некоректното отношение на Уиз еър относно връщането на сума за отменен от тях полет. Размотават ме от Септември месец системно без да ми върнат парите. Разговорите с техния кол център разбира се са платени, за сметка на нас клиентите. Днес беше върха на сладоледа след като ми поискаха удостоверение от банката, че не съм получила парите. По-късно ми писаха, че за съжаление превода е не успешен и в рамките на 20-30 работни дни ще бъде извършен.

Моля, ако някой се е сблъскал с подобно “лъжливо”, некоректно отношение и рязтягане на локуми от тяхна страна да ми каже мога ли да си търся правата по съдебен път.
Кога е трябвало да ти е полетът?



Полетът беше анулиран на 03.09.2020.

# 504
  • София
  • Мнения: 3 169
Пуснете писмено оплакване тук Бързо реагират. Аз бях в същата ситуация. Отменен полет м.юли. Получих възстановяване на парите на 14-ти октомври, след като пуснах писмена жалба.

# 505
  • Мнения: 14
Благодаря Ви за отговорите. Подадох жалба, за която ми върнаха отговор, че сумата ми е преведена и че искат извлечение от банката, че не съм получавала такава сума. След, което ми писаха, че наистина за тяхно съжаление превода е неуспешен и се активира нова процедура за възстановяване на сумата, която ще отнеме между 20-30 работни дни. "Процедурата" им я задействат за трети път. Отново ми искат детайли по банковата сметка. Първият път беше до 10 работни дни, вторият до 15 работни дни и сега третият от 20-30 работни дни?! Пълен абсурд. Днес подадох искане за оспорване на транзакцията в банката поради не получена услуга и междувременно оспорване на отговора на жалбата ми. Исках среща, но нямали офис в България. Smile Четох в други сайтове аналогични на моя случай  - обещания, жалби, искания на удостоверения от банка, които са от 2014 г., затова изключвам варианта случаят ми да е изолиран или просто да съм карък с "неуспешен превод".

Благодаря за съветите! Simple Smile

Пазете се и бъдете здрави!

Последна редакция: пт, 13 ное 2020, 15:52 от black_orchid

# 506
  • София
  • Мнения: 4 493
Благодаря Ви за отговорите. Подадох жалба, за която ми върнаха отговор, че сумата ми е преведена и че искат извлечение от банката, че не съм получавала такава сума. След, което ми писаха, че наистина за тяхно съжаление превода е неуспешен и се активира нова процедура за възстановяване на сумата, която ще отнеме между 20-30 работни дни. "Процедурата" им я задействат за трети път. Отново ми искат детайли по банковата сметка. Първият път беше до 10 работни дни, вторият до 15 работни дни и сега третият от 20-30 работни дни?! Пълен абсурд. Днес подадох искане за оспорване на транзакцията в банката поради не получена услуга и междувременно оспорване на отговора на жалбата ми. Исках среща, но нямали офис в България. Smile Четох в други сайтове аналогични на моя случай  - обещания, жалби, искания на удостоверения от банка, които са от 2014 г., затова изключвам варианта случаят ми да е изолиран или просто да съм карък с "неуспешен превод".

Благодаря за съветите! Simple Smile

Пазете се и бъдете здрави!
Не сте само вие. Преди няколко страници и аз се оплаквах. Полет отменен март месец за май месец, още не мога да си взема парите. Три жалби писах и само ме мотаят. Днес имаха наглостта да ми пишат,че ако не предоставя данни ще затворят и този кеис - какви данни, като преди това имам меил да чакам 30 работни дни отново за да ми преведат парите. За трети път чакам 30 работни дни ........ Ужасно писна от тях и тия дни ще пусна жалба до Европейският потребителски център.

# 507
  • Мнения: 14


Благодаря Ви за отговорите. Подадох жалба, за която ми върнаха отговор, че сумата ми е преведена и че искат извлечение от банката, че не съм получавала такава сума. След, което ми писаха, че наистина за тяхно съжаление превода е неуспешен и се активира нова процедура за възстановяване на сумата, която ще отнеме между 20-30 работни дни. "Процедурата" им я задействат за трети път. Отново ми искат детайли по банковата сметка. Първият път беше до 10 работни дни, вторият до 15 работни дни и сега третият от 20-30 работни дни?! Пълен абсурд. Днес подадох искане за оспорване на транзакцията в банката поради не получена услуга и междувременно оспорване на отговора на жалбата ми. Исках среща, но нямали офис в България. Smile Четох в други сайтове аналогични на моя случай  - обещания, жалби, искания на удостоверения от банка, които са от 2014 г., затова изключвам варианта случаят ми да е изолиран или просто да съм карък с "неуспешен превод".

Благодаря за съветите! Simple Smile

Пазете се и бъдете здрави!
Не сте само вие. Преди няколко страници и аз се оплаквах. Полет отменен март месец за май месец, още не мога да си взема парите. Три жалби писах и само ме мотаят. Днес имаха наглостта да ми пишат,че ако не предоставя данни ще затворят и този кеис - какви данни, като преди това имам меил да чакам 30 работни дни отново за да ми преведат парите. За трети път чакам 30 работни дни ........ Ужасно писна от тях и тия дни ще пусна жалба до Европейският потребителски център.

Невероятно, но ми преведоха парите. Не се отказвайте и настоявайте ежедневно. Всеки ден пусках жалба, като описвах, че това е възражение номер 1,2,3 и т.н на техен отговор на жалба. Имейли до custom service, по 4-5 на ден. Пуснете искане за оспорване на транзакцията в банката, за да ги “притеснят” и те. Като основание посочете, че сте платли, но не сте получили услугата, за която сте направили плащане.

Изпращам текст от последния имейл, който ми изпратиха.
“Моля Ви, отбележете че всички възможни решения по Вашето допитване бяха изчерпани, но ако все пак сте недоволни от развоя на събитията, имате правото да се свържете с нашата ОДР платформа.
За повече информация моля Ви проверете: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Молим Ви да попълните имейла odr@wizzair.com в полето „Търговец“. Моля да отбележите, че този имейл е само за жалби, подадени чрез гореспоменатата платформа.

Алтернативно, бихте могли да се свържете с „Потребителския Омбудсман“. Можете да се свържете с тях до 12 месеца след нашият окончателен отговор. Като членове, ние сме обвързани с техните решения и услугата е безплатна за потребителите.
Контактите са следните:
Уеб страница: www.theretailombudsman.org.uk
Имейл: aviation@theretailombudsman.org.uk
Телефон за връзка: 0203 540 8063”

Успех!

# 508
  • Мнения: 120
Здравейте, в апликацията на Уизер ме информират, че полетът ми от Севиля до Букурещ е отменен за януари. До април няма да има полети по тази дестинация. Но нямам в електронната поща никакво писмо, за да мога да предприема връщането на парите и промяна на полета с друг. Звънях по тел  безуспешно днес.  Писах на мейла им, колко да чакам да ми отговорят? Може ли някакъв съвет, на кой с опит? Благодаря 🤔

# 509
  • София
  • Мнения: 11 592
Има достастъчно време до януари, ще ви изпратят имейл, не се случват толкова бързо нещата. Не бих звъняла на този етап да се набутвам.

Общи условия

Активация на акаунт