СЕДМИ клас 2019/2020 - Трето класиране - (27.07. - 02.08)

  • 52 888
  • 990
  •   1
Отговори
# 975
  • София
  • Мнения: 9 247

Това, абсолютно не е вярно! Лично видях заявката, която вади бройката - в статистиката влиза само първия тест на даден човек. Нито веднъж след втория му тест не е броен за "нов" случай!
                    Надявам се да е така както казваш ти,но там ,където беше тестван моя познат ,си влизаше в бройката при всеки тест. Или в + или  в - зависи какво точно показваше теста.
Нашата фирма поддържа системата, в която се вкарват данните. Да, влизат всички направени тестове и положителните, и отрицателните, но после има справка колко положителни има за деня, седмицата, месеца, от тях колко са уникално положителни и още един куп справки за различни роли - кметове, РЗИ инспектори и т.н. В медиите се обявяват обаче уникално положителните за деня.
Аз искам тогава да попитам нещо друго. Значи по принцип за деня дават колко са новите случаи и общия брой направени тестове. И напоследък твърдят, че процентът положителни е постоянна величина от направените тестове. Но ако това са уникално положителните за деня, то как се смята този процент, като явно няма как да се отчетат повторените тестове?

# 976
  • Мнения: 5 434
На мен също не ми се връзват брой новозаразени и брой тестове и тяхното съотношение да се гледа.
Броят новозаразени си е уникален, влизаш веднъж в тази статистика. А в общия брой тестове влизат всички направени тестове. Положителен в частна лаборатороя и после в РЗИ се брои 1 новозаразен и 2 тест
Броят тестове не отговарят на броя опробвани човека.

# 977
  • Мнения: 3 481
От друга страна постановката е една и съща за всеки ден и сравнението дава информация.

# 978
  • Мнения: 2 228
Скрит текст:
За аналогичен случай като на Ред съм чувала от моя приятелка, отново става дума за кожно образувание, а тя си е по принцип доста шашната и притеснителна. Мъжът ѝ на следващия преглед след поставената "диагноза" направо вдигнал скандал на доктора (а е доста кротък) как може така да манипулира хората.
Като цяло тези порядки си вървят от край време в нашите болници. Приета в болницата жена около 70-годишна за някакви изследвания. Жената е от село, затова лежи в болница, не че е належащо. Точат се дни, но изследвания не се правят, но нека пътеката за хоспитализиране да си върви. А какво преживява психически жената, откъсната от близките си и оставена в абсолютна неинформираност, няма значение. На ден по няколко дни се вкарват други пациентки в стаята след белодробни операции, т.е. жената е подложена да гледа агонията на други пациенти само за да усвои някой едни пари.
В края на март и на мен ми предложиха да вляза във военна болница заради изследвания. Бях насочена от очен лекар към невролог, за да прецени дали е наложителен ЯМР, докторът ми направи доплер, пък ако искам скенер и ЯМР (по ЗК), то тогава да вляза за 5 дни. Ами нямаше как да стане и предвид ИП, и няма как да осатвя детето само за 5 дни.


Вчера се срещнах с хазяина. Тази година големият му син завърши МГ-Варна. Каза, че синът му направо намразил математиката покрай гимназията, отделно преподаването не било на ниво, почти всеки ден свободни часове по математика (заместник-директорката не можела да съвместява задълженията си на учител и администратор). От директора също особено "очарован".
Мислех си, че рекетите от родители са останали някъде на ниво детска градина и МГ-Варна има най-малкото много добра обезпеченост откъм материална база, но се оказа, че отново нещата се случвали с пари от родителите.
Момчето е прието да следва "Международно право" в Нидерландия, но подготовката по английски не дължи на МГ, а преподаването на втори НЕ било повече от плачевно.
Хазяинът каза, че като цяло няма значение гимназията, навсякъде е трагедия - който иска да учи, трябва да разчита на себе си.
Малкият син е набор '07 - целта е Пета гимназия с НЕ.

# 979
  • Мнения: 5 434
СамоДива,  познавам достатъчно хора с деца в МГ и  никой не се е оплаквал от искане на пари.
Да познавам и недоволни родители, основно с високи очаквания за ДУ . Както и такива, които се оплакват , че благините са за състезателите, а другите са за държавната субсидия

Относно митът - 5та ЕГ  е единственото място за учене на НЕ в града, защото дъщерята на г-жа от Първа е преподавател в Пета. Simple Smile Смешно и трагично твърдение. Ако един или двама учители правеха отлично образованието в 15 паралелки, то всички училища щяха да са на топ ниво

Последна редакция: нд, 02 авг 2020, 22:40 от скаридка

# 980
  • Мнения: 1 442
SamoDiva, не че ще се впечатля от приказките на един единствен човек, на който не се знае какъв точно му е проблема, но се зачудих защо е намразило момчето математиката, след като почти не са имали часове по математика? Не съм чувала за дете, което толкова много да иска да учи нещо, че чак да го намрази, защото не му се предлага адекватно...

Инъче информация имам също от много познати, че нивото на преподаване в МГ си е на ниво, за което е показателно представянето на училището на всички изпити.

# 981
  • Мнения: 2 182
Има много деца, които попадат в неподходяща за тях гимназия. Случаят може да е "да не се похаби балът" и после 5г мъка. Фактът, че ще учи право, също подкрепя това предположение.

# 982
  • Мнения: 2 228
Изборът на специалност за следване е точно заради отказа от математиката, оттам почна и разговорът. Аз предположих, че след МГ ще избере нещо с информатика или поне близко.

Споделям субективно мнение. Всеки е правото си да харесва или не харесва нещо.
Много зависи и с какви очаквания подхождаме.  

Моите подбуди и причини напр. да преместя детето си след трети клас от "елитно" в квартално училище са пряко свързани с моите и на детето ми впечатления от класната най-вече, политика на директорката и т.н. За други 20 деца въпросната класна е била ок. Но не сме били прецедент нито в класа, нито в следващите виспуски.

По същия начин има както доволни, така и недоволни от една или друга гимназия, в реда на нещата е.

# 983
  • София
  • Мнения: 19 926
Има много деца, които попадат в неподходяща за тях гимназия. Случаят може да е "да не се похаби балът" и после 5г мъка. Фактът, че ще учи право, също подкрепя това предположение.
E, не е така.. Девойка, завършила СМГ (била е там и в периода 5-7 клас), избрала обаче след това да следва медицина,  също ли е попаднала на неподходящото място в стремежа родителски да не  се похаби бал.. Не е толкова просто. Наглед ясна ориентация на старта  в 8 клас може да се  обърне на 180 градуса на финала...

# 984
  • София
  • Мнения: 7 674
И все пак смятам, че е изключителна проява на лош вкус и възпитание, плюенето по някакви училища, без някой да е поискал мнение.
Особено мнения ЕЖК, са крайно ненадеждни. Колкото деца има, толкова и случаи. Симбиозата между дете и училище, не зависи само от училището, а до голяма степен и от детето -интереси, желания, възможности, капацитет....

# 985
  • Мнения: 2 182
Има много деца, които попадат в неподходяща за тях гимназия. Случаят може да е "да не се похаби балът" и после 5г мъка. Фактът, че ще учи право, също подкрепя това предположение.
E, не е така.. Девойка, завършила СМГ (била е там и в периода 5-7 клас), избрала обаче след това да следва медицина,  също ли е попаднала на неподходящото място в стремежа родителски да не  се похаби бал.. Не е толкова просто. Наглед ясна ориентация на старта  в 8 клас може да се  обърне на 180 градуса на финала...
Не казвам, че всички от СМГ продължават с математика. Най-малкото в 8 клас не е ясна професионалната ориентация при 80%. От миналогодишния випуск познавам дете, което учи право в Холандия, за където се е запътил и въпросният младеж. Но не защото мрази математиката, а по други причини, да не задълбавам. По новините гледах протестър от същия випуск, който учи химия в Англия. В добрите училища учениците имат възможност да се подготвят добре по всички предмети и да продължат накъдето желаят.
Във варненския случай професионалната ориентация е пряко свързана с недолюбването на математиката. А недолюбването на нещо е пряко свързано с ученето насила, не по собствено желание. Не си представям ниско ниво на преподаване в Бургаското и Варненското МГ, предвид резултатите на тези училища на ДЗИ и изяви на техни ученици на олимпиади. Точно тези 2 гимназии по нищо не отстъпват на СМГ, изключително силни училища са.
А иначе човек винаги може да намери оправдание за собствените си грешки и неуспехи.

Последна редакция: пн, 03 авг 2020, 02:58 от Warwick

# 986
  • София
  • Мнения: 2 635
Добро утро. Днес ли ще станат ясни местата за четвърто? Видях, че във ФЕГ има едно място за момиче ФЕ/ИЕ. Няма ли някое форумско девойче да го заеме?

# 987
  • Мнения: 7 666
Хах, за да победим нег-четата Wink

# 988
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 174
Добро утро. Ние се завърнахве от планина, изкарахме страхотно. Препоръчвам много хижа Мазалат и околността. Страхотна природа и по-лесен терен за преходи от Рила и Пирин.

Днес ли излизат местата за 4-то? Кой още чака от темата?

# 989
  • София, Лагера
  • Мнения: 3 318
Симбиозата между дете и училище, не зависи само от училището, а до голяма степен и от детето -интереси, желания, възможности, капацитет....
Е, точно това исках да кажа!
И е вярно също и че, ако на детето му се учи, ще учи. Познавам немалко деца, които заради нво се мобилизират в 7 клас, а след това се отпускат и ходят на училище, колкото да отбият номера. То тогава се намесва и пубертета, куп други фактори.
Момичета, тези родителски амбиции, за които говорите, не са ли отживелица? В 21 век децата си имат мнение, позиция, отстояват си ги... не мога да накарам младежа на плаж да отиде, в гимназия ще го запиша...

Общи условия

Активация на акаунт