Когато работиш с клиенти не може да си позволиш конфликти. Да, много клиенти се държат арогантно, имат нелогични претенции и могат да ти изпилят нервите, но твоята работа е да намериш начин да приключиш цялата ситуация тихо и кротко. Защото когато не успееш да го направиш губиш пари. А защо не искам точно този човек да ми е хазяин, ами защото примерно аз също имам резервация за Гърция за септември и то за място доста по-скъпо от това, но пак частна къща и жената се обади да ни пита притесняват ли ни изискванията за тестовете, ако останат. Та има отношение и отношение, а в момента избор на място за почивка колкото искаш.
Аз също работя с клиенти и то в страна, чиито граждани са известни с оплакванията си. Има си начини да получиш това, което искаш, но заплахите и изнудването не са едни от тях.