Професия учител - 10

  • 59 679
  • 755
  •   1
Отговори
# 615
  • Пловдив
  • Мнения: 14 786
При нас основанието за 20 минути е препоръката, че за децата не е полезно да прекарват много време пред мониторите. Защо същото да не важи и за гимназиалния етап? Тяхното време пред мониторите също е прекалено много и е добре да се намали. 6-7-8 часа по 40 минути изобщо не са малко, а след това продължават и със самоподготовка.

# 616
  • Бургас
  • Мнения: 2 008
По време на продължителното "умуване" дали и кога да се премине към он-лайн обучение, непрекъснато се изтъкваше колко е вредно за децата подължителното стоене пред монитора./ Доста по-назад стоеше въпросът "Кой ще бави децата в къщи през това време"/. Не виждам по-основателен аргумент от това, за намалената подължителност на часовете при ДО.

# 617
  • Мнения: 522
Лиляна, при вас директорът иска по-солидни основания за намаляване на часовете. Не е достатъчно според него ,че стоенето пред компютъра по 5-6-7 часа, не е здравословно за учениците и т. н.
Според мен директорът иска да "стъпне" на препоръки , писма на МОН,за да се подсигури. Пращам една статия ,в която се упоменава,че при редуването на присъствено обучение и ОЕСР  училищата могат да въведат и допълнителни мерки- намаляване на часовете с 10 минути и др. Като това е от писмо на МОН с препоръки до директорите на училища от 09.11.2020г.
Да потърси директорът писмата на МОН с препоръки и указания / които имат само препоръчителен характер/. И да ги използва в аргуменгацията си съгласно препоръки на МОН от писмо еди кое си...., както и довода за вредата за здравето от дългия престой пред компютрите. Друго не се сещам.
 https://www.segabg.com/hot/category-education/mon-preporuchva-on … aksimum-2-sedmici

# 618
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 467
При нас се реши и в  начален етап часовете да са по 30 мин, но ще се провеждат само БЕЛ, Мат.,  ЧО,ЧП.

# 619
  • Мнения: 11 097
А комп моделиране, защо не и то? Ние миналата година бяхме в 3 клас, беше страхотно полезно.

# 620
  • Мнения: 685
Здравейте! Директорът има ли право да изисква присъствие в училище на преподавателите в периода на он лайн обучението? Имало два варианта-всички или само дежурните учители и един ден в седмицата учениците,които нямат достъп до интернет и/или устройства да бъдат викани в училище.

# 621
  • Майничка
  • Мнения: 13 863
Е, нали смиълът е да няма струпване на хора? И дежурните учители какво ще правят, като няма ученици?

# 622
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 467
А комп моделиране, защо не и то? Ние миналата година бяхме в 3 клас, беше страхотно полезно.
И този предмет също. Просто го забравих. А в 4 кл и музика.

# 623
  • Мнения: 3 443
Как процедирате с "Подкрепа за успех". Директора каза да чакаме, ама ако почакаме няма време да изкараме всички 70 часа.
Онлайн не би трябвало да не може 🤔

# 624
  • На изток от Рая
  • Мнения: 1 409
Ние имаме виртуални стаи за ,,Подкрепа за успех", караме си ги онлайн.
В страницата има съобщение от 03.11, че може да продължаваме с групите (дистанционно).

# 625
  • Мнения: 6 792
Аз април си продължих "Подкрепа за успех"в ДО и до май успях  да си проведа часовете в 12 клас.

# 626
  • Мнения: 11 097
Тази година Мима ли сред вас, които да водят образование за утрешния ден?

# 627
  • Мнения: 1 294
Здравейте! Имам нужда от съвет. Искам да запиша бакалавър за Предучилищна педагогика. Но се колебая между редовно обучение в Плевен или задочно обучение във Велико Търново? Ако може да ми дадете съвети.. Знам, че си има и минуси и плюсове и двете места.. В голяма дилема съм в момента. Ще се радвам на всякакви отговори Simple Smile. Спорен ден желая на всички!

# 628
  • Някъде по Дунава
  • Мнения: 5 467
Втората ми магистратура беше ПНУП в Плевен, задочно. Въобще не съм доволна. Всичко се претупваше. Приятелка завърши същата специалност в Търново, пак задочно и беше доволна. Става въпрос за периода 2014-2016.

# 629
  • Мнения: 11 097
При сегашната пандемия, избери по-евтиния вариант. Понеже и двата варианта ще са идентични като провеждане

Общи условия

Активация на акаунт