Професия учител - 10

  • 59 678
  • 755
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 2 098
Здравейте! Имам нужда от съвет. Искам да запиша бакалавър за Предучилищна педагогика. Но се колебая между редовно обучение в Плевен или задочно обучение във Велико Търново? Ако може да ми дадете съвети.. Знам, че си има и минуси и плюсове и двете места.. В голяма дилема съм в момента. Ще се радвам на всякакви отговори Simple Smile. Спорен ден желая на всички!
Великотърновския университет има добър имидж. Задочно обучение е добър вариант, то обикновено е с курсови работи. Освен това можете да работите и от финансова гледна точка е по-изгодно.

# 631
  • Мнения: 1 294
Здравейте! Имам нужда от съвет. Искам да запиша бакалавър за Предучилищна педагогика. Но се колебая между редовно обучение в Плевен или задочно обучение във Велико Търново? Ако може да ми дадете съвети.. Знам, че си има и минуси и плюсове и двете места.. В голяма дилема съм в момента. Ще се радвам на всякакви отговори Simple Smile. Спорен ден желая на всички!
Великотърновския университет има добър имидж. Задочно обучение е добър вариант, то обикновено е с курсови работи. Освен това можете да работите и от финансова гледна точка е по-изгодно.
Така е, но пък редовните лекции, присъствено, няма ли да е по - добре? А и дали с "професионален" бакалавър биха ме взели на работа? Защото в Плевен е три години, а в Търново е четири години и си е "бакалавър". Много съм объркана в момента.....

# 632
  • Мнения: 125
няма какво да се обърквате, защото всеки би наел човек с по- висока степен, колкото повече сте учили- толкова по- добре

# 633
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 605
Скрит текст:
   Извинявайте, dessrun, но написаното от Вас е много спорно. Практиката за съжаление показва, че по-високото образование не е важно изискване при постъпване на работа, даже понякога въобще не е важно какво е образованието ти.   

# 634
  • Мнения: 1 294
"няма какво да се обърквате, защото всеки би наел човек с по- висока степен, колкото повече сте учили- толкова по- добре "-Тук тогава би трябвало да е задочното, че е 4 години Simple Smile.. И се излиза "бакалавър" , а не колежа за три години редовно от който се излиза "професионален бакалавър".

# 635
  • Мнения: 1 494
При нас започват мониторинг заместник директорите в Teams. Днес ни изпратих имейл да ги включим в екипите. При вас има ли такова нещо?

# 636
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
При нас е задължително заместниците и директорът да са членове на екипите на всички. Не се включват в часовете.

# 637
  • Майничка
  • Мнения: 13 863
При нас също, даже в час на класа има контрол. Доколкото разбрах, ще има и проверки от РУО.
Всъщност, от администраторската конзола се вижда много добре кой кога е влязъл в мийт, от какво устройство, кога е говорил и т.н. Бях помолила за скрийншот, защото един младеж ми спореше, че е влязъл с 5-6 минути закъснение (споделях екран и обяснявах по него, те трябваше да правят схема на лист) и не се обозначил гласово, за да не ме прекъсва, а много ясно се видя, че влиза чак на трийстата. Направо си просеше отсъствие, а бях писала закъснение.

# 638
  • Мнения: 3 443
При нас също, даже в час на класа има контрол. Доколкото разбрах, ще има и проверки от РУО.
Всъщност, от администраторската конзола се вижда много добре кой кога е влязъл в мийт, от какво устройство, кога е говорил и т.н. Бях помолила за скрийншот, защото един младеж ми спореше, че е влязъл с 5-6 минути закъснение (споделях екран и обяснявах по него, те трябваше да правят схема на лист) и не се обозначил гласово, за да не ме прекъсва, а много ясно се видя, че влиза чак на трийстата. Направо си просеше отсъствие, а бях писала закъснение.
Как така кога е говорил? Аз ги оставям последните 10 мин да запишат плана, сега да не излезе, че мълча, защото не съм в час/стаята? 🤔

# 639
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Хайде, чак пък толкова. Не се тревожете излишно. Аз даже прекъсвам събранието, за да ги оставя да работят самостоятелно - план, задача, тест. Нали учителят сам определя методите си на работа. Имам синхронен час, което се изисква от мен, останалото аз определям как ще се случи. Даже гледам по-често да има давам да работят писмено, че да не са 100% от часа взрели се в мониторите, понеже им обяснявам на споделен прозорец.
Само да е посмял някой от РУО да ми прави забележки. Така съм им набрала на нашите, че само ги дебна да ме предизвикат. Само се правят на важни, а всъщност нищо не вършат кой знае какво. Вместо да ни помагат, а могат, те само си придават важности.

# 640
  • Мнения: 3 443
Не знам как да работя в тоя Тиймс, за да угодя на Директора. Примерно, на въпрос като съм подготвила тест, който е по разпределение, трябва ли да има отчетен час в Тиймс. Отговорът е да, трябва да види 40 мин активност...

# 641
  • Sofia
  • Мнения: 5 131
В Тиймс може да се свали списък на участниците в срещата и там се вижда кой кога се е вписал. Аз не ги карам да са онлайн по време на писмена задача - изключваме се и се разбираме в колко часа да се включим да коментираме. ЧК ми е последен час - в училище едва задържах вниманието им (раниците на гърба, само си гледат часовниците и ме молят да ги пусна по-рано), а онлайн е още по-голяма мъка.

# 642
  • вкъщи
  • Мнения: 2 646
Ние кодовете на екипите сме си ги дали още в началото на работата с Teams,a ,за мен е излишен стрес това следене и дебнене.Малко ли ни слушат родителите,баби и т.н

# 643
  • Майничка
  • Мнения: 13 863
Е, то не е речено, че цял час трябва да говорим! Мисля, че тук по-скоро е за спазването на часовете и отразяването на отсъствията. Аз затова ги карам, който има някакъв проблем - нет, ток и т.н., да сигнализира родителят в школо или в поща, за да го има черно на бяло при мен, не хлапето да пише в месинджъра на някой от класа.

При нас тестове и задания за самостоятелна работа в асинхронните часове трябва да се пускат във времето, в което би следвало да започне съответния час. В синхронните пък е ясно, че като го пусна, не очаквам някой да виси в мийт, то няма и как, де, ако е заключен. Ще се включи след изтичане на времето.

# 644
  • Варна
  • Мнения: 233
Аз имах проверка от Руо-то миналата седмица. Влезна в часа и след края на работния ден ми се обади да си каже препоръките. Общо взето имаше забележки по структурата на урока и трябвало повече да се включват децата. Сега продължава да си стои в групата, директорът също е във всички групи, но до сега не се е включвал да гледа урок.  
Аз също смятам, че 40минути видео урок  е доста, 30 са достатъчни.

Последна редакция: нд, 29 ное 2020, 19:51 от hf_f

Общи условия

Активация на акаунт