Лидл 143 - Все още горещо, но вече септемврийско пазаруване

  • 113 895
  • 2 112
  •   1
Отговори
# 1 920
  • Мнения: 35 645
Направи си скрийншот на картата, за да не отваряш приложението всеки път
Тъй, тъй. Открих топлата вода ама по-късно Simple Smile
И аз щях да дам същия съвет и в случая с Лидл Simple Smile

# 1 921
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 090
То е докато се свикне с това приложение. После става излишно ако се прави нова тема.

# 1 922
  • Мнения: 20 904
Аз мисля че добавяне в инфото на първа страница е достатъчно. Две теми едва ли е нужно.

# 1 923
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 900
Разбирам, че децата много искат стикита, но има правила. Няма причина да се сърдите на касиерите. Все пак на касата има дребни неща, с които може да се достигне сумата, щом държите за стики.
Чудя се тогава как от втория ден на стикита е имало цели колекции в олх.  Сигурно понеже се спазват правилата. Thinking

# 1 924
  • Мнения: 11 784
Да, Лидл плюс може да се обобщи с няколко думи на първа страница:
При пазаруване и сканиране на дигиталната карта, касовите бележки се съхраняват в профила, на приложението, получават се персонални оферти (скреч-карти) с еднократна валидност и определен период на ползване. Купоните и офертите в приложението са еднократни с определен срок на валидност, след активирането им.

# 1 925
  • Мнения: 50 785
Бях чула, че някои клиенти взимат 2-3 артикула по 100 лева, взимат стикита к после веднага връщат артикулите Simple Smile Даже май в темата го четох преди години. Ето начин да се вземат със спазване на правилата Simple Smile

# 1 926
  • Мнения: 11 784
Винаги при някакви такива кампании се активират съответните продажби в ОЛХ. По-важното е да не си хабите излишни нерви по събирането на каквото и да е.
Иначе, колкото и да не ги намирам за особено красиви, стикитата забавляват децата вкъщи.

# 1 927
  • Варна
  • Мнения: 5 993
Не знам дали помните играта Лидл магазин. Ако е като него е направено и това с картите, не възлагам големи надежди.

# 1 928
  • София
  • Мнения: 16 840
Бях чула, че някои клиенти взимат 2-3 артикула по 100 лева, взимат стикита к после веднага връщат артикулите Simple Smile Даже май в темата го четох преди години. Ето начин да се вземат със спазване на правилата Simple Smile
С книгите го правеха това. Една тук си го разказа как е обиколила няколко магазина да купува и връща няколко пъти дамски ботуши. Точно тогава имаше едни високи за 125 лв., тъкмо бяха 5 точки за една книга.

# 1 929
  • софия
  • Мнения: 30 466
Това със скъпите ботуши и аз го помня.

# 1 930
  • Мнения: 1 576
Активираният купон важи еднократно за продукт до 3 kg или 3 бр. Не е проблем, ако купона е активиран, но вие не сте купили въпросният артикул, тогава купона си стои активиран. Веднъж използван, купонът изчезва от приложението.

Скреч картата ви излиза след пазаруване, има камбанка в левия горен ъгъл на приложението, там ви излизат последните няколко пазарувания. Отваряте последната сметка и там освен дигиталната касова бележка е и въпросната скреч карта. Изтривате си я и може да спечелите купон за отстъпка за даден артикул, който е със срок седем дни и също трябва да бъде активиран или аритикул подарък, който пак е под формата на купон. Естествено има и скреч карти "Опитай отново".

Както казаха картата си я сканирате сами на съответният скенер, докато касиерът ви маркира стоките. Ние нямаме право да пипаме телефоните на клиентите, защото в тях се съдържат лични данни и ни е забранено.

# 1 931
  • Мнения: 50 785
О Боже, верно с ботуши беше, и дори не е било за стики, а за книга?!

# 1 932
  • софия
  • Мнения: 30 466
Купуването на скъпи неща, които връщаш, за да се сдобиеш с точки/стикита и нокът в опаковката, за да подушиш дали нещо е прясно са култови похвати, които се споделят в темата Grinning

# 1 933
  • Мнения: 1 576
Някой пита за това дали може един и същ профил да се използва от няколко телефона, отговорът е да.

Споменаха момичетата от чужбина, че при тях се натрупват някакви суми, при нас няма да има такава опция в приложението(поне за сега).

Това, което аз лично не одобрявам е факта, че се налага да се логваш всеки ден, което на мен ми е досадно. Въпреки че при регистрацията пита дали да те запомни, така и не те запомня.

Питахте дали ще продължи да има брошура. Да, брошура си има, тя си е за всички клиенти, а Lidl plus  е допълнителна услуга. Лошото е, че офертите за Lidl plus са поместени и в брошурата, и ще има доста проблеми с клиентите.

# 1 934
  • Мнения: 2 147
...нокът в опаковката, за да подушиш дали нещо е прясно...
Това звучи меко казано ужасяващо! Scream Нокът в храната?!

Общи условия

Активация на акаунт