Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Какъв семеен автомобил да изберем?

  • 2 308
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 87
Здравейте.Имахме.Део Ланос,което в последните години ни струваше доста-почти ежемесечни ремонти на какво ли не.Решихме да я сменим,но не сме се ориентирали към нищо конкретно.Бюджетът ни е около 3000 лв,като сме предвидили още 1000 за допълнително обслужване.Искаме по възможност ван с повече пространство.И желателно след 2005 г.Засега оглеждаме Ситроен Ксара Пикасо,Рено Шеник и Опел Мерива.Може ли да дадете съвет на кое от трите да се спрем?Кое е по евтино за поддръжка? Благодаря

# 1
  • Мнения: 2 864
За останалите не мога да кажа, но Рено не препоръчвам - ежедневни електрически проблеми, а и не бих казала, че е много комфортна.

# 2
  • Мнения: 557
За мен опел мерива е най-добрият вариант от трите, стига да намерите читава за 3 хил. Пикасото ми харесва като комфорт вътре, но е с прекалено много електроника и съответно много потенциални проблеми. От сценика и аз ще кажа да бягате далече, имах такъв и бях с чувството че се поврежда и от духането на вятъра.

# 3
  • Niagara Falls, NY
  • Мнения: 1 950
Бих избрала японски автомобил, SUV.
Максимално голям и като багажник.

# 4
  • Мнения: 15 260
3000 лева, че и ван??? Ми не мога да го възприема, не се заяждам. И очаквате да е надежден? Няма ли начин поне да удвоите бюджета? То после ще се изплати, ако имате късмет. Но то ако нямате, може и тази за 3000 директно да отиде за скрап.

# 5
  • Мнения: 87
3000 лева, че и ван??? Ми не мога да го възприема, не се заяждам. И очаквате да е надежден? Няма ли начин поне да удвоите бюджета? То после ще се изплати, ако имате късмет. Но то ако нямате, може и тази за 3000 директно да отиде за скрап.
Ако имахме възможност,щяхме дори да утроим.Но в провинцията работим за по 700 лв.Разбирам какво искате да кажете.Затова сигурно ме е толкова страх на какво ще попаднем.Но наистина няма как да дадем и стотинка повече.

# 6
  • Мнения: 15 260
Късмет. Реално на друго не можете да разчитате. Лошото е, че за такива пари не можете да търсите кола от надежден дилър, върната от лизинг или друго. Най-вероятно, ако е нов внос, ще е купувана от колите на път за гробищата (за да ви струва 3000, и да има печалба за дилъра с оглед на разходите по транспорта, трябва там да е купена за 50--700 евро, а това е близо до цената за скрап).  Нашата първа кола беше голф, купуван преди 20 и повече години, донесен от Германия от познат, и пак беше удрян, задният мост беше сменян с някакъв ръждив, имаше неидентифицируема повреда в карбуратора и при дъжд се пълнеше с вода. И за това чудо дадохме 4000 преди +20 години. После с митото станаха и повече, значи ако го вземахме от автокъща можеше и на 5000 да е. Но изглеждаше добре отвън Simple Smile
А ако е карана в България сигурно ще е на границата на тоталната щета.

Има и друго - ремонтът на същата кола и на 5 години, и на 20 години струва еднакво. Но на евтината кола може да излезе и колкото самата нея.

# 7
  • Мнения: 1 169
Френските коли не са за предпочитане като станат на повече от 10-12 години ( има и изключения, но те на са във вашия бюджет). От трите може би Опел е по-добрия вариант ако намерите читав за тези пари.
 
.................
А ако е карана в България сигурно ще е на границата на тоталната щета.


Това не е съвсем вярно

# 8
  • Мнения: 15 260
Това не е съвсем вярно

Ама е по-вероятно. Когато цената на една кола спадне до 3000 тя се продава, защото да се инвестира в ремонти вече не си струва. Та вярваш ли, че до последно е поддържана както трябва и е сменяно всичко, което трябва да се сменя?

# 9
  • Мнения: 2 790
Според мен, за тези пари само от познат трябва да купите, особено ако сте го следили как си поддържа колата. Още по-добре е, ако можете да се откажете от идеята да е ван, за да е що-годе реалистичен проектът. То ясно, че са ви броени парите, но поддръжката ще гълта много.

# 10
  • Мнения: 3 348
моето е пежо партнер типи със 7 седалки, плъзгащи се задни врати и пр. и не е скъп . дизела не е лош. шумен е обаче.

# 11
  • Мнения: 2 790
Как не се сетих, добре е да е дизел, на тях нали им паднаха много цените. Ето за 3200 лв, обаче кой знае какво му е състоянието.
https://www.alo.bg/6948329#highlight=%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D0 … D0%B5%D0%B1%D0%B0

# 12
  • Мнения: 15 260
Доста е запазено, а евтино... Да кажа, че някои модели дизели на Рено са с дюзи, които не подлежат на рециклиране. И оригиналните нови струват 2000 лева, като на всичко отгоре за да се застрахова Рено, че няма да вземете китайски, след монтажа дюзите трябва да се настроят софтуерно в сервиза на Рено. Говоря от личен опит, а дюзите с нашите скапани горива не изкарват дълго. Ето една причина за продажба - като светне компютъра дюзите временно може да се оправят с добавка и промиване, ама ще е за месеци.

# 13
  • Мнения: 3 348
.пежото има добър дизел

# 14
  • Мнения: 15 260
Да, ама България има скапано гориво. А дизел се ремонтира по-скъпо.

Общи условия

Активация на акаунт