Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Какъв семеен автомобил да изберем?

  • 1 919
  • 61
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 300
и аз веднъж бях взела шевролет като кола под наем ... е подобна пияница не съм карала. Толкова дадохме за гориво , не е истина.

# 31
  • Стара Загора
  • Мнения: 981
И на мен ми е странно предложението за Мерива, ама то понеже баща й имал. Не е имал Рено и Пежо, ама твърдо не!
Имахме Астра комби, беше Воксхол, с десен волан. Удобна и комфортна отвътре, голям багажник. Освен малко ръжда, което е нормално за нашите ширини, други проблеми не е правила сериозни.
Моля, моля,
Не се заяждай, репликата тук не е полезна в този случай. От изброените Мерива е най-подходящ избор.В случая имам достатъчно опит и коли, за да си изразя мнението за гореспоменатите. Ама вие от къде да знаете за мен, нали си начесохте езика, това предполагам е достатъчно, нали така?!?

# 32
  • Мнения: 1 314
От мен глас за Реното - много е удобно и комфортно. Също погледнете и Нисан Алмера Тино.

# 33
  • Мнения: 557
Та да кажа и за автомобил нов внос, кой какво го чака - за да няма после сълзи и сополи...
еко такса - около 300 лева
ГО - от 230 лева нагоре
регистрация в КАТ - 54 лева
винетка - 97 лева
Комплект аптечка, пожарогасител, триъгълник, жилетка – 34-45 лева.
евентуално смяна на масла и филтри - поне 100 лева...

От тук нататък някакви ремонти и гуми ако трябва да се купуват - ще ти се завие свят...


То всички изброени разходи освен екотаксата ги има и при регистрираните автомобили, но те за сметка на това пък се прехвърлят през нотариус. А поне при нас нотариус и оценка под сто и кусур лв не излизат, ако ще и на 200 лв да е оценена колата и тарифите им скачат спрямо материалния интерес. Ако регистрираната кола е от същата област и не се сменят номера май беше двайсет лв тарифата,  но ако се сменят и цената и висенето В КАТ си е колкото и при новия внос. Има някакъв шанс регистрирана кола да се продава с още валидни гражданска и винетка, но е рядко или са валидни още съвсем малко време, да не говорим че повечето коли и валиден преглед нямат и пак трябва репатрак до сервиза, който може и в друг град да е. А ремонтите, гумите и масла и филтри са си на късмет, може да се налагат или не.

# 34
  • Мнения: 88
При този ограничен бюджет вземете това, което е най-запазено, а не подбирайте по марка. И задължително ваш познат, който разбира от автомобили, за да я прегледа. Успех

И да преглежда, и да не преглежда, не може да хване всичко. Когато купувахме количка за детето външно всичко беше ОК, ама после почнаха да излизат едни неща, дето за да ги видим е трябвало да се разглоби колата. Оказа се, че задните накладки са "залепени с плюнка" и като дадох заден на паркинга на един мол и колата блокира (бяха се разпаднали и заклинили). Ролката на ремъка беше също закрепена с някаква клечка, колкото да държи стотина - двеста километра. После имаше ангренажен ремък и ролки, накладки, шлайфане на дискове, шлайфане на барабани, антифризи, масла, нови зимни гуми, нови летни гуми, ремонт на АБС-а (лятото не можеш да ги хванеш, че не е наред) и още дреболии.

Накратко купихме малка кола със сервизна книжка, купувана от България, на 80 000 километра реални, на 8 години, в идеален външен вид за 5000 лева (или 5500?)  и пак сме дали към 2000 за да може да се кара безопасно.
И е наистина малка кола (Шевролет Авео). А каква ли семейна кола ще се вземе за 3000 и колко още ще трябва да се вложат за да се кара безопасно зиме и лете мога само да си представям. Само дано имат късмет, защото иначе сумата може да е много голяма. Поне компресията на двигателя да премерят.

И да, Авеото е всичко друго, освен икономично. Не, че ни пука много, защото се кара минимално, но все пак да се спомене. Иначе е много пъргаво и динамично.

Застраховки, такси за регистрация и нотариус, данъци и пр. не ги и споменавам даже.
Напълно съгласен съм, каквато и кола да вземат, вероятно ще трябва да вкарат още толкова за да я приведат в някакво да кажем прилично и надеждно състояние. И да на късмет е колкото и запазена и поддържана да изглежда една кола на пръв поглед, но все пак има коли и коли. Най-добрия вариант е кола от бг, от човек който си я е гледал, та дори и по-стара като година, тъй като ако е внос... по нагоре се изброиха какви са последващите разходи и сметката им хич няма да излезе

# 35
  • Мнения: 86
Благодаря на всички за споделените мнения!Определено изключихме Ситроен и Рено от избора.Освен Опел(Зафира,Мерива или комби),се ослушваме и за VW.Но те определено са ни извън бюджета.Немско возило ще е .Засега позакрепих е старата кола и няма да бързаме.
И ние се насочваме към автомобил от човек.Но за съжаление хората си продават счупените коли.Мъжът ми пусна обява в групата на града ни и получи доста предложения-кой с проблем в турбото,на кой нещо му свети на таблото,ама не вярва да е нещо сериозно...
Лошото е, че и в автокъщите продават счупени коли,козметично изпипани за баснословни суми.

# 36
  • Мнения: 5 677
Значи, аз продадох няколко автомобила в идеално състояние на безценица (сега ме е яд), просто защото бяха на реални километри. Просто хората предпочитат да вземат нещо от автокъща, което е напудрено. Дори и в сервиза се чудеха, как кола на 500 хил работи по абсолютно същия начин като такава на 150 Simple Smile.
Не бързайте, оглеждайте се, може да извадите късмет.

# 37
  • Мнения: 3 300
Това с реалните километри има голямо значение. Моята едната сега прави 3г. и има 130 000 км. по всякакви пътища и дава много големи проблеми от година насам.
Другата е карана много по-малко има само 13 000 км на година и малко и няма никакви проблеми ... та реалните км. и къде е карана имат голямо значение

# 38
  • Mediterraneo
  • Мнения: 26 124
Абе, 500 хиляди км не са 150 хиляди откъдето и да го погледнеш. Дори и в изрядно състояние да е, не бих купила кола на толкова км, в Испания не ги пускат на годишния преглед с толкова км. Скоро мой приятел бракува неговата, след като отказаха да му заверят прегледа. Беше на 550 хиляди, иначе изрядна.

# 39
  • Мнения: 5 677
И бракуваната е дошла в бг, вече с нов километраж:).
Както и да е, мисълта ми беше, че с малко търсене, могат да си намерят приличен автомобил в бюджета.

# 40
  • Мнения: 3 300
исках да кажа , че като гледам моята , ако някой ми каже ...
е , вземи еди коя си, само на 3 г. е ... много бих станала подозрителна.
Гледах едно предаване . Някакви купуват 1,5 г. БМВ на изгодна цена от някакви румънци . Излиза, че колата е абсолютно износена , на стотици х. км. , но с променен километраж ... Колата била използвана като кола под наем на летище Франкфурт и са я карали непрестанно . Кой ли не и къде ли не. Като дала дефекти онези директно я продали ... и някакви румънци решили да правят бизнес ...
От друга страна братовчеда на мъжа ми има фолксваген на 30 години и си го държи в двора ако нещо новата му кола не тръгне и има нужда от поправка и пр. ... се мята на фолксвагена , който не отказва просто ...
Та на късмет е и точен алгоритъм няма.

# 41
  • Мнения: 5 677
Е и ние имаме такъв фолцваген:))), както и нокия 3310:))

# 42
  • Мнения: 4 344
Привет!
От доста време обмисляме покупка на втори семеен автомобил, но сега се спряхме на Хонда CR- V. Днес по обиколихме няколко автокъщи и окончателно решихме, че това ще е колата.

Вие как мислите, добър ли е изборът ни? Разходът н а гориво ни устройва,  4x 4 също е задължително, но аз се притеснявам да не би да дава някакъв фабричен дефект този модел( извинете, ако не се изразявам точно), защото в няколко автокъщи беше пълно с точно този модел.

Ще съм благодарна ,ако споделите мнение за модела:-)

# 43
  • Мнения: 557
Добре е да уточните на коя година и какъв двигател сте се спрели. Така е много общ въпроса, защото модела се произвежда от средата на 90-те до наши дни. По принцип имат добра слава.

# 44
  • Мнения: 4 344
Благодаря, гледахме модел 2014 г. и модел 2012г., бензинов двигател.

Общи условия

Активация на акаунт