Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 237
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 1 170
  • Мнения: 1 577
В понеделник купих 2 пакета кафява захар, днес пак два за майка ми, всички пакети са с намаление.
Купих паста, но не ми хареса, че на табелата пишеше редовната цена, имаше флагче за Лидл плюс купон, но намалената цена никъде я няма (нито в брошурата, нито на табелата до стоката). Аз предпочитам да си направя долу-горе сметка още вкъщи колко пари ще похарча. Аз ли не видях намалената цена в магазина или наистина не е посочена?
Намалената цена я няма съвсем умишлено върху ценовите табели, а са отбелязани само с флагче. Целта е да не се подвеждат клиентите, които не ползват приложението. Достатъчно объркване настава, заради това, че са наблъскали офертите и купоните в брошурата.

# 1 171
  • Мнения: 8 491
Благодаря, Мишка, за бързия отговор!
На флагчето може да се напише цената след намалението или поне в брошурата да има редовната цена .

Много трудности ви създава приложението, както и на нас, но ще свикнем.

# 1 172
  • Мнения: 20 933
Тъкмо се зарадвах, че на стари години ми излезе късмета с як дядка. Да, ама не - той за купоните ме бройкал. Тююю, пак си останах само със Скъпия.
Як, ама с тоя зор за купони или няма пари или е скъперник, за какво ти е 😸

# 1 173
  • Мнения: 35 645
Тъкмо се зарадвах, че на стари години ми излезе късмета с як дядка. Да, ама не - той за купоните ме бройкал. Тююю, пак си останах само със Скъпия.
Як, ама с тоя зор за купони или няма пари или е скъперник, за какво ти е 😸
Да пестят заедно Simple Smile

# 1 174
  • Мнения: 10 750
Чак пък затруднение да създава на нас е пресилено. Доста ясни са нещата с приложението. Намалената цена я има в него. Пише си стара и нова цена.

# 1 175
  • Мнения: 2 147
Пише, но точно на купона за пастата и сосовете нямаше цени, а само процентна отстъпка, заради големия брой артикули с разнообразни цени. Разбирам какво казва Мишка, но подкрепям Фортуна. Отделно, че тези флагчета не се виждат добре... За мен би било хиляди пъти по-удобно на етикета с редовната цена да има и добавена цена с Лидл Плюс, може и с малък шрифт да е.

# 1 176
  • Мнения: 6 728
На продуктите с оферти и купони слагат флагчета и редовна цена с цел да не подведат  клиентите, които не ползват приложението, затова я няма намалената цена. Лесно се намират, ако се помни редовната цена от приложението.

# 1 177
  • Мнения: 2 250
Аз наистина съм голяма блейка ,изобщо не съм видяла никакви флагчета,а уж обикалям из магазина.  И двата пъти тази седмица беше малка лудница като ходих и изобщо не забелязах тези флагчета за които говорите,но всъщност и нищо кой знае какво не съм търсила с купони. Утре ще се пробвам сутринта да се уредя с паста и някой сос ,дано не забравя да гледам за флагчета, поне да знам как изглеждат Grinning

# 1 178
  • Мнения: 2 147
Нали точно това имахме предвид с Фортуна, нямаше нито редовни, нито намалени цени за тези продукти от този конкретен купон. Grinning Аз също видях флагчетата на втори-трети път чак, не са толкова видими, ако не ги търси човек с поглед. Не възразявам да стои редовната цена с голям шрифт, както и досега. Само изказвам мнение, че може да се добави намалената цена с мъничък някъде отстрани, като до нея пише Лидл Плюс цена или нещо такова. Никой няма да е подведен или ощетен.

# 1 179
  • Мнения: 10 750
Е, като знаеш, че нещо е 2 лв., лесно можеш да сметнеш 40 процента надолу или поне горе-долу. Не е голяма драма. Все още се опипва почвата, бъдете търпеливи.

# 1 180
  • Мнения: 7 777
И всяка седмица хората ще лепят етикети за намаления, важащи за мобилно приложение?
Това е парадокс,нали разбирате? Идеята е да се ползва приложението за целта, не да се генерира боклук от етикетчета. В приложението си има брошура, има намаления и купони. Идеата е да се ползва то. Всъщност е много user friendly направено, просто го разгледайте и разцъкайте всяка опция, докато му свикнете.

Мъжът ми днес взел само една паста за детето и едни спагети, профука купона😂

# 1 181
  • Мнения: 2 147
Разбира се, че приложението е хубаво направено, изобщо и не съм си помислила, че нещо в него не е удобно. За мен лично обаче обозначенията в самите магазини не са достатъчно ясни и може да се помисли по въпроса. Например днес при трюфелите нямаше флагче, а точно до тях има много подобен вид. И на двете имаше еднаква на вид червена цена. Това е само един много прост пример за объркваща ситуация. Нали за това пишем тук различни хора с различни възприятия, за вас е удобно и лесно така, възхищавам се на наблюдателността ви, защото за мен се оказа объркващо и недостатъчно ясно в реални условия вътре в магазин.

# 1 182
  • Мнения: 7 777
В приложението има код на продукта,сверявате си кода и готово.
Скрит текст:
Няма как нещо,което е направено дигитално с цел да бъде ползвано през смартфон,да бъде адаптирано към етикетчета за 5 процента от потенциалните купувачи. Да го кажа така, бизнес логиката е,че таргет групата ползватели, няма да гледат етикетчета за намаление, ще си хванат телефона и ще го видят там. Все пак е намаление за хора с инсталирано приложение, цели точно това - употреба на приложението,така се стимулира ползването му.

# 1 183
  • Мнения: 2 147
Съжалявам, не мога да се съглася, че това предоставя каквото и да било удобство в случая. Трябва да отворя купон/оферта, евентуално да се наведа до нивото на кода, който често е доста ниско, да сверя код от поне няколко цифри. Ако трябва да го направя за 5 или 10 купона/оферти, времето за пазаруване ще ми се утрои... Ако съм майка с дете вътре, еквилибристиката става невъзможна. Едва на първа седмица сме и вече имаше много мнения на хора, объркали продукта със сходен, защото обозначението не е достатъчно ясно. По-нататък ще се случи и с още много други продукти. Мнението ми е, че може да се помисли за по-добри обозначения по някакъв начин, не смятам, че непременно моята идея е най-удачна.

# 1 184
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 280
Съгласна съм с Контемпладора, не си и представям, като съм с детето да сверявам кодове.
Ориентир за продукт на оферта/ с купон ми е малко количество останало или дупка по стелажа.
Обяснявам си, защо не слагат цените с намаление от офертите, биха били подвеждащи. Ако за нас не, то за някой който види спагети за 1 лев, а на касата ми ги таксуват за 2, при това съвсем коректно, ще стане сложна ситуацията и твърде много обяснения ще са необходими.
Харесва ми приложението, купоните и идеята генерално. Единствено, не ми харесва, че не става както в Америка - излизаш от магазина с две колички, дал си 300 купона и накрая плащаш 7долара. Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт