Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 211
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 510
  • софия
  • Мнения: 30 846
Много добре знам как се чувствам. Не става въпрос да се бавиш, а спокойно да събереш продуктите. А не да си платил и касиерът да слага върху твоите тези на следващия клиент. Този филм съм го играла и прекратих. Прибирам и тогава плащам. Точка.
А ти си бързай, не ми пречиш.
Пречиш ми, когато твоите продукти са върху моите, когато не си слагаш разделител и когато ми влизаш в личното пространство.

Последна редакция: пн, 05 окт 2020, 22:31 от zvаnchе

# 511
  • Мнения: 8 742
Аз се местя настрани  на плотовете и си преглеждам спокойно  бона. За 44 лв сметка и аз нищо от скреч картата не спечелих.

# 512
  • Мнения: 35 645
Ужасно е изнервящо това! Опитах се да си сканирам приложението.
" не хвана" и почнах да хвърлям в количката си, защото касиерката бързаше, защото говореше с нейна колежка, която била в болничен и бързаха да се доразберат коя болна, коя здрава. Та след това трябваше пак да се опитам да сканирам приложението.
Не мога да си ги изплъзна в количката, защото касата е полегата и в  дъното се събират.

# 513
  • Мнения: 12 722
За касиерите въпросът е да приключат бързо, пък ти си слагай колкото си искаш.

# 514
  • Мнения: 6 728
Изобщо не ми пречат клиенти, които се бавят. Все пак като отивам да пазарувам, се настройвам, че ще се сблъскам с различни хора. Който много бърза и се дразни, има вече предостатъчно онлайн магазини за пазаруване и доставки.

# 515
  • Пеликания
  • Мнения: 2 737
При мен много често се случва човека пред да се бави и да не се съобразява, че има още 7-8 човека зад него. Аз не съм от тези, но не ми пречат и другите. Единствено се дразня, че все се бутат и кашлят в/у мен, че и правят физиономии като им кажеш нещо.

# 516
  • Мнения: 35 645
Веднъж, повремена началото на ИП , един мъж помоли една жена да се дръпне назад, да има дистанция. тя толкова се нацупи..

# 517
  • Мнения: 15 357
Аз като си ползвах приложението ,касиерката ми намести ръката с телефона ,нещо не успях.
Утре ще ходя за метеорологичната станция,ако някоя я има ,да каже отзиви.

# 518
  • Мнения: 32 112
Дразнят ме клиенти пред мен които не си слагат разделител след покупките. Аз спазвам дистанция след тях (а и да не спазвах- нали количката за пазаруване е пред мен), отделно има и прегради и тръгне ли лентата напред вече нямам достъп до разделителните които са в предната част...Няколко пъти ми се е случвало отпред да са по двама, да си говорят, очевидно са и разсеяни, защото дори не се сещат да кажат на касиера "дотук" и касиерът тръгва да маркира и моите продукти докато аз от разстояние се налага да подвиквам, че това са вече моите покупки. Ей такива клиенти ми пречат. Иначе нямам против да почакам разумно време, гледам да съм бърза с плащане и прибиране на покупки и да слагам разделител. Simple Smile

Последна редакция: пн, 05 окт 2020, 23:18 от dolce miele

# 519
  • Мнения: 1 964
Ами аз пък винаги съм разбрана,изчаквам си чинно,ако има някой с малко продукти ,винаги го пускам пред мен,ако има някой който да чака да върне нещо или да поиска 50ст да му развалят за количка- няма проблем - влизам в положение..но в крайна сметка,когато на мен ми се наложи( не днес)  - стоях с детето 20 минути да чакам ,някой касиер или клиент да прояви разбиране и да ме пусне или да ми обърнат внимание...Всички бързат,всички се правят на луди и се правят ,че не те виждат. Само дето не ми се накараха,че имам наглостта да си искам разликата от маркираните неща на по-висока цена. Това,като едно време в градския транспорт  когато бях бременна- аз голяма колкото кораб,но -уви, бях тотално незабележима и за млади и за стари и само ме гледат лошо,щото ги бутам,когато трябва да мина по пътечката и да слеза.
Та така - с добро отношение,май до никъде няма да го докарам.Явно трябва да се направи нещо с този начин на обслужване- да си сложат бързи каси с до 5-10 артикула и да си се редят там хората,на които не им се чака и са влезли за баничка и айрян.
Аз ходя 1-2 пъти в седмицата да пазарувам и пазарувам промишлени количества ...ами в 4 годишното ми дете има повече разбиране и толерантност отколкото някои хора.
Аз отказвам повече да бързам, после да се връщам отново,за да чакам пак 20 минути , и да ми пухтят клиенти и касиери докато ми коригират сметката. Много пъти не мога и да си открия касовата бележка или картата - паднали някъде от бързане, продуктите ми са смачкани,киселите млека пукнати - щото в Студентски трябва да бързаш и заради скапания паркинг. А не става да се моташ и да дириш кое,къде са го преместили.
За това и предпочитам Младост- има по 2 отделения за стоките на клиенти на всяка каса, винаги места на паркинга,винаги добре зареден,чист и подреден , и доста по-отзивчив персонал.

# 520
  • Мнения: 11 784
Младост 2 е без съмнение и по-добре изглеждащ, подредбата и разположението на самия магазин на Студентски с тези чупки вътре е меко казано озадачаващо.
Но и на мен се е случвало да маркират  погрешно, гледам вече да си проверявам по възможност бележките още след като мина на каса, има достатъчно място в Младост отстрани след касите (когато съм с децата и има много хора в магазина не винаги е възможно, обаче).

# 521
  • Мнения: 50 894
Съгласна съм. И на мен няколко пъти ми се заядоха защо си искам разликата и ме караха да се наредят на опашката ...ок, няма проблем. Проявявам възпитание и разбиране...

# 522
  • Мнения: 2 147
Още една редакция: Опитах да изтегля и споделя касовата бележка от приложението. Реже ми я и не се вижда цялата. Много неудобно за мен, защото предпочитам да си имам копие в моя си папка. На практика пак трябва да си пазя хартиените. Не съм доволна.
Редактирам и го слагам най-отгоре: на скреч картата ми (за безплатна суха паста) пише: "За да получиш артикула безплатно, трябва да го комбинираш с покупка." Значи ли това, че задължително трябва да купя И още нещо, за да мога да я взема? Доста странно и неудобно би било така, най-често бих предпочела да се върна втори път веднага в магазина и да си взема спечеления или намален артикул, но ако трябва да купувам и още нещо... Май изобщо няма да го използвам въпросния талон. Confused
Да се отчета и аз... Основно ще се оплача. Нито нещо ми каза касиерката за приложението, нито ѝ хареса, че го ползвам, гледаше ме недоволна. А аз пренавита от предишния неуспешен опит се проявих като породиста голяма бяла птица и си насочих телефона с камерата към четеца... Flushed Тогава вече се размрънка и още повече се вкисна, а на мен съвсем ми се смачка фасона. Рафаело нямаше изобщо, купих други дреболии за неголяма сметка и спечелих суха паста, но не си я взех. Нещо ми убиха ентусиазма, а аз се радвам като децата на разни такива забавни нововъведения по принцип.
Мрън-мрън. 🙂

Последна редакция: вт, 06 окт 2020, 01:28 от Contempladora

# 523
  • have faith and be patient ..
  • Мнения: 4 694
в младост във варна снощи нямаше абсолютно нищо от стоките с купони ... отделно че всички промоционални стоки (на оферти) бяха толкова разпиляни , че сигурно един час обикалях в магазина , с приложението и брошурата в ръце .. само кърначе взех и салама големия , то нищо друго нямаше ... егати стартовия промоционален ден , и за сметка 37 лв ми дадоха едно стики , бях с дете , а и хората преди мен никой не получи стики ,но не можа да му се откъсне на младежа още едно ...абе много недоволна останах от пазара като цяло

# 524
  • Мнения: 8 491
Касиерите в нашия магазин вчера бяха много любезни (всъщност винаги са такива) и питаха всеки дали знае за новото приложение, раздаваха флаери.
Аз купих круши с купон, кафява захар от офертата, имаше от любимите кроасани намалени с 30%, поради изтичащ срок на 10.10.
Нямах проблем със сканирането на картата, нищо не спечелих, иначе ми дадоха полагащите ми се две стикита.

От петък ще има още купони, те са ми по-интересни ( за продукти с марка Комбино - паста и сосове, имам интерес към пастата).

Общи условия

Активация на акаунт