Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 216
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 2 855
Е то в 20:00ч вечерта с купони или без, рядко се намират промоционални наличности. Всичко е разграбено през деня.

# 496
  • София
  • Мнения: 5 594
Сега привечер има проблем с картите на Дск, и на нас ни отказа плащане.
И моя купон с плешката беше неактивен, аз пък само него активирах ,а преди касата видях неактивен, и пак активирах.
Нямаше и при нас Рафаело, утре ще ходя  пак дали ще има.

# 497
  • Мнения: 50 894
ДСК днес са имали проблеми

# 498
  • Мнения: 19 941
При двойно плащане трябва да върне парите, този който е направил грешката и ги е взел два пъти.
Клиентът няма вина.

# 499
  • Мнения: 27 895
Aз посещавам нов за мен филиал, и съм много доволна. Има наличности. Днес след работа бях с детето, и за сметка 18 и нещо жената даде стики на дъщеря ми! Останах очарована.
Пастата от люти чушки  в тубичка е много люта.
На обяд пък магазина се пръскаше от стока.
От приложението: скреч греда. Ама нищо, няма да се предаваме.

# 500
  • Мнения: 2 250
Не казвам, че са длъжни, но пък ще направи добро впечатление за политиката на магазина и колко са коректни касиерите. Честно казано не си представям някой с повече продукти как следи какво се маркира,прибира в количката и плаща без да забави хората след себе си.
Аз примерно ходя веднъж седмично или на 2 седмици да пазарувам,съответно винаги съм с пълна количка. Абсолютно нямам време и нерви да следя всяко едно нещо как се маркира,нямам навика да си проверявам и бележките след като мина касите,просто винаги гледам да се изнеса бързо защото обичайно заемам почти цялата лента и тези след мен ме гледат лошо. Досега не се е случвало да платя повече или да ми маркират нещо,което не съм взела,но и да се случи вината ще си е моя де.
Разберете, че касиерите в Лидл нямат никакво свободно време, защото те са същите, които пекат хляба и закуските, зареждат рафтовете в магазина, оправят разхвърляните дрехи и другите стоки. На смяна има само един касиер, който също е длъжен да върши и другата работа когато няма никой на касите. Когато извикат някой да отвори нова каса, той си оставя текущата работа и сяда на каса, а неговите задачи остават недовършени. Политиката на магазина е да използват докрай служителите си, затова не им се сърдете на тях, а на началството им. На мен също ми е безкрайно неприятно постоянната смяна местата на артикулите, но и това идва от горе.
 Нека да бъдем хора и да уважаваме труда им.
О не съм казала, че не уважавам труда им или са длъжни да следят какво маркират,но не мога да повярвам ,че при толкова не отчетени купони никоя от касиерките не е забелязала,че излиза на редовна цена. Работила съм в магазин и знам,че никак не е лесно,но нищо няма да им стане,ако кажат на клиента ,че купуват дадено нещо на редовната цена.

# 501
  • Мнения: 4 163
Във връзка с триенето на бележки. Аз също съм с IPhone и нямам такива опция. Явно има разлика в апликацията между държавите. Успях само да си я направя Любима, макар че не ми е, защото Скреча ми беше непечеливш, а сметката ми бе над 300 лв 😬😂

# 502
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 110
При нас от четеъртък ще е италианска седмица. Набелязах си някои неща.

# 503
  • Мнения: 1 964
Аз успях да си върна едната плешка,която остана неразопакована , заедно с едно яке ,което се оказа много голямо ( малката сега е 115см и малко ми е  трудно да нацеля размер), и пак не беше отчетено на -30%. Купих си отново тарелката,която носих,защото така или иначе ми беше съвестно да връщам такава стока( все пак може да съм го държала месото  5ч в колата на 30 градуса).
Имаше супер много народ , обърнах внимание ,че това с плешката е масов проблем ,но касиерът не ме отрази особено. Лошото в случая,че всички тези пропуски и недоглеждания на касиерите ,които все бързат да маркират,водят после ,освен до ядосани и недоволни клиенти,а ми и от супер много върнати неща и сторнирани сметки и продукти, лашкани,мачкани,носени и съхранявани по незнайно какъв начин- което си е двойна работа за мен...навярно и за персонала.
По принцип ,те са свикнали де- нали на всяка изгодна промоция на дрехи се купува като за последно и после с дни се връща ...та може би за това му беше толкова безразлично на момчето.
Аз по принцип им влизам в положение на касиерите и на всички , заети в обслужването и които работят с клиенти- винаги изчаквам, бързам да си прибера продуктите, държа се учтиво... и наистина се надявах ,че след като учтиво помолих днес момчето ,да гледа и той за намаленията,тъй като не съм сигурна да не би да съм взела друг продукт - това да се случи. Все пак беше още 11, магазинът не беше препълнен особено, правя значителна сметка и съм 4 годишно ....еми пък малко разбиране искам и аз да получа,да му се не види.
Иначе ,аз си пуснах оплакване в контактната форма,за изключително неприятната случка с плешката ,и за това че повечето промоции с купони,трябва да ги търсиш с лупа и да гледаш кодове,дали аджеба точно тези круши са с купона( онова бяло-синьото флагче,не беше сложено на всички продукти,или просто беше супер невзрачно и забутано ). След като са разместили и половината магазин, ми отне 20 Мин да намеря салама дулано и св.филе , а  от плешките имаше общи 5 тарелки ,като аз взех 3. С една дума, очаквах малко по-добра организация и комуникация с клиента, не само да се рекламира приложението и да ми се бута флаера. Днес младежът наистина имаше време да метне едно око на сметката,докато плащах и прибирах- вместо да пуфти той и госпожата зад мен .
Следващият път просто няма да им влизам в положение,ще си гледам какво маркира,после ще си прибирам и накрая ще си плащам -ако ще 8 пъти да набива сумата на устройството за картово плащане.

# 504
  • Мнения: 1 964
Във връзка с триенето на бележки. Аз също съм с IPhone и нямам такива опция. Явно има разлика в апликацията между държавите. Успях само да си я направя Любима, макар че не ми е, защото Скреча ми беше непечеливш, а сметката ми бе над 300 лв 😬😂
Явно алгоритъма е наистина произволен,а не на база на сметката. И аз при сметка почти 200лв нищо не спечелих, но при сметка 3 лв- сухи пасти Wink

# 505
  • софия
  • Мнения: 30 849
Покрай вас се научих първо да прибирам продуктите и после да плащам. Който бърза, да не влиза да пазарува. Магазинът не е гише "Спешна помощ".
Някой ден дано се науча и бележката да си гледам.

# 506
  • Мнения: 35 645
Не съм обърнала внимание да е разместен нашия магазин, но един господин се въртеше в кръг и търсеше луканката къде е Simple Smile

# 507
  • Мнения: 32 116
Колко е голямо приложението Лидъл +?

# 508
  • Мнения: 4 198
Покрай вас се научих първо да прибирам продуктите и после да плащам. Който бърза, да не влиза да пазарува. Магазинът не е гише "Спешна помощ".
Някой ден дано се науча и бележката да си гледам.
Това го кажи на клиентите на касата зад теб. Касиерите работят бързо заради нас, клиентите. Опитват се да ни обслужат по-бързо, за да не чакаме и да не ни губят времето. Опитай се да си представиш как ще се почувстваш ти, ако клиента пред теб се бави с прибирането на покупките и плащането - ще ти хареса ли?
 PeacockLove, непрекъснато разместват местата на стоките по нареждане отгоре. Не мога да вдяна защо го правят, като по този начин затрудняват не само служителите си, но и нас, клиентите.

# 509
  • Мнения: 50 894
Напротив, бързат, защото не смогват И ги глобяват

Общи условия

Активация на акаунт