Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 219
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 480
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 110
На моя телефон дигиталните бележки могат да се изтрият. С Айфон съм.
Може ли скрийншот? Аз не виждам как мога да изтрия..

Трите точки горе в дясно отварят подменю и там има опция за изтриване.

# 481
  • Русе
  • Мнения: 2 718
Ей го на, зарекох се,че няма да ходя до Лидъл тази седмица и децата искат от кроасаните с масло..ама аз да им ги пека сутрин. Сега се мъча да се сетя по колко бяха в пакет, когато ги вземаш замразени? Имам право на 6 на намалена цена, другите явно ще ги плащам на редовна .

# 482
  • Пловдив
  • Мнения: 44 625
При нас не съм видяла замр.кроасани...

# 483
  • Мнения: 4 198
Не казвам, че са длъжни, но пък ще направи добро впечатление за политиката на магазина и колко са коректни касиерите. Честно казано не си представям някой с повече продукти как следи какво се маркира,прибира в количката и плаща без да забави хората след себе си.
Аз примерно ходя веднъж седмично или на 2 седмици да пазарувам,съответно винаги съм с пълна количка. Абсолютно нямам време и нерви да следя всяко едно нещо как се маркира,нямам навика да си проверявам и бележките след като мина касите,просто винаги гледам да се изнеса бързо защото обичайно заемам почти цялата лента и тези след мен ме гледат лошо. Досега не се е случвало да платя повече или да ми маркират нещо,което не съм взела,но и да се случи вината ще си е моя де.
Разберете, че касиерите в Лидл нямат никакво свободно време, защото те са същите, които пекат хляба и закуските, зареждат рафтовете в магазина, оправят разхвърляните дрехи и другите стоки. На смяна има само един касиер, който също е длъжен да върши и другата работа когато няма никой на касите. Когато извикат някой да отвори нова каса, той си оставя текущата работа и сяда на каса, а неговите задачи остават недовършени. Политиката на магазина е да използват докрай служителите си, затова не им се сърдете на тях, а на началството им. На мен също ми е безкрайно неприятно постоянната смяна местата на артикулите, но и това идва от горе.
 Нека да бъдем хора и да уважаваме труда им.

Последна редакция: пн, 05 окт 2020, 19:58 от The Stranger

# 484
  • Мнения: 6 728
Отзивчивите касиери са рядкост. Аз чакам с нетърпение в близко бъдеще да бъдат заменени от роботи, да не говорим, че по белия свят вече си има каси за самообслужване, където клиентът сам се обслужва и така е по-добре, поне вижда спокойно какво си маркира. Като не им се работи на някои отегчени служители с хора, нека си търсят работа в сфери, където няма да им се налага да са любезни и да общуват с хора...

# 485
  • Русе
  • Мнения: 2 718
Тях не ги ли дава служителка от вътре? По време на ИП вземах, помолих за тях, маркираха ми ги все едно са изпечени. Предполагам и сега може, но знам ли?

# 486
  • Мнения: 12 390
Angela61, дали не се различават приложенията в отделните държави? Ето при мен как е - нито точки, нито звездичка:
Скрит текст:


И при списъка няма възможност за изтриване:

# 487
  • Мнения: 11 784
Това, което казва Сиси е точно така.

# 488
  • Мнения: 270
Значи ако от Лидл ще крият намалени с карта стоки, то няма смисъл. Ден първи и няма Рафаело. До вчера беше пълно с тях и след промоцията пак ще се напълни

И при нас е така. Друго не съм търсила от промоцията. Плешка нямаше да взимам, но Рафаело исках... Останах си с искането.
Взехме някакви стандартни неща, сметка 17лв и сок от скреч картата.

# 489
  • Мадрид / София
  • Мнения: 7 110
Сиси, няма как да направя сравнение, тъй като нямам дигитална бележка от Бг. Приложението е едно и също, но като сменя държавата (България) ми казва, че "нямате дигитални бележки", което си е така, след като съм в Испания, а не съм пазарила в Бг.

# 490
  • Мнения: 632
И ние минахме през лидл, имаше много народ, нямаше плешка и свинско филе 2+1. Касиерката питаше всеки дали има приложение, на удобно място е и стана бързо. Жената преди мен каза, че почти нищо от купоните няма, отвърнаха й, че са свършили. Това за лидл Бургас Изгрев.
Спечелих - 50% за портокалов сок.

# 491
  • Варна
  • Мнения: 1 325
Днес по обяд в Лидл Битоля гр. Варна имаше все още останало Рафаело и се заредих. Ползвах и аз купона който имах за Слънчото. Да похваля касиера младо усмихнато момче, зарадва се че съм запозната с Лидл плюс и дори ми подари стики😊

# 492
  • Мнения: 4 163
13 беше обяснила , че по това време се разместват плодове и зеленчуци.
Авокадото по това време май е скъпо.
Има ли къде да дам предложение бар кода на голямата кора за яйца да е отдолу на кората, а не отгоре. Всеки път като купувам обръщат цялата кора и както са с тънки черупки имам по е 3-4 счупени яйца. Първо всичко се омазва и друго.. плащам за пълна кора, получавам омлет
О,да! Същата работа и при мен, винаги ги чупят. Абсурдно е. Минимум по 5 яйца счупени.

# 493
  • Мнения: 5 045
Здравейте. Днес пазарувах в Лидл и при плащането използвах безконтактна карта. Показа две неуспешни плащания, но минути след излизането му от магазина получих смс, че имам две плащания в Лидл по 16,5 лв., отделно платих в брой. Понеже не знам дали днес ще успея да отида до магазина, а клиентските номер не работи какво да направя утре? Пазя касовата бележка и смс-сите. Една сметка от 16,5 лв. съм я платила три пъти- два пъти с карта и веднъж в брой.
   
Обади се на банката и обясни случая.
Би  трябвало да ти възстановят парите.
Оказа се, че не съм единствената с този проблем. Утре ще отида до банката.

# 494
  • Варна
  • Мнения: 103
Лош старт на кампанията Лидл плюс. В 19:50 ч., в Лидл на ул.Мир във Варна, няма нищо от продуктите с купони и от тези с намалението. Приложението работи, но няма за какво да се използва. Казах на касиерката, тя отговори, че са изчерпани и да отида утре.

Общи условия

Активация на акаунт