Лидл 144 - Октомврийски новости

  • 155 219
  • 3 596
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 12 390
И аз днес писах, че не спечелих от скреч картата, за статистиката - сметката беше 80+ лв. (нали някой се чудеше и мислеше, че при по-малки сметки не се печели, определено няма такова нещо).

Много е неприятно това, което споделяте за плешката и по конкретно за със сигурност активирани купони, които в системата се оказват, че не са. Явно трябва хубаво да гледаме.. Sad

Харесах парната четка, мисля, че ще ми влезе в употреба. Също и пилинг машинката за дрехи, по-хубава е от тези, които имам, впечатлих се и че имаше сложени батерии.

# 466
  • София
  • Мнения: 18 466
Здравейте. Днес пазарувах в Лидл и при плащането използвах безконтактна карта. Показа две неуспешни плащания, но минути след излизането му от магазина получих смс, че имам две плащания в Лидл по 16,5 лв., отделно платих в брой. Понеже не знам дали днес ще успея да отида до магазина, а клиентските номер не работи какво да направя утре? Пазя касовата бележка и смс-сите. Една сметка от 16,5 лв. съм я платила три пъти- два пъти с карта и веднъж в брой.
   
Обади се на банката и обясни случая.
Би  трябвало да ти възстановят парите.

# 467
  • Мнения: 19 941
 И аз се обърках с морковите, не им е добра организацията на брошурата!

# 468
  • Мнения: 12 390
На моя телефон дигиталните бележки могат да се изтрият. С Айфон съм.
Може ли скрийншот? Аз не виждам как мога да изтрия..

# 469
  • Мнения: 76 150
Нямаше плешка. Нямаше и Рафаело.

Стикитата до неделя ли ще ги дават?

# 470
  • Мнения: 11 784
Би трябвало стикитата да са до 11.10. Поне така пишеше в брошурите досега.

# 471
  • Мнения: 2 250
Аз се замислих защо самите касиери не казват,че плешката примерно е минала на редовна цена както няколко човека се оплакаха. Очевидно е при хора взели 3 бр и сканирайки телефона ,че вярват че пазаруват с купоните. Днес явно попаднах на свястна касиерка,  обяснявайки ми за купоните казах,че съм наясно но не съм пазарувала нищо от предложените артикули с изключение на картофи които са на оферта. Накрая ми обясни отново,че червените картофи ми минават с намаление ,явно просто да си знам че е отчело.

# 472
  • Мнения: 11 784
Не знам, но като пише за неотчетени купони (в ЧЗП) и връзка с интернет си мисля, че може да има някакви проблеми по тази линия...

# 473
  • Мнения: 548
Значи ако от Лидл ще крият намалени с карта стоки, то няма смисъл. Ден първи и няма Рафаело. До вчера беше пълно с тях и след промоцията пак ще се напълни

# 474
  • Мнения: 12 390
Аз се замислих защо самите касиери не казват,че плешката примерно е минала на редовна цена както няколко човека се оплакаха. Очевидно е при хора взели 3 бр и сканирайки телефона ,че вярват че пазаруват с купоните.
Не мисля, че касиерите са длъжни да следят и казват! Наша отговорност е, дори и да е грешка на Лидл, както в случая с плешките. Аз за себе си реших, след като прочетох за този бъг, че вече просто ще проверявам преди касата активирани ли са купоните, които искам да ползвам, дори и да съм ги активирала по-рано. А проверката на касовата бележка след плащане опитвам да ми стане навик така или иначе, след като на няколко пъти се опарих (най-често с неотбелязани намалени -30%).

# 475
  • Мнения: 2 250
Не казвам, че са длъжни, но пък ще направи добро впечатление за политиката на магазина и колко са коректни касиерите. Честно казано не си представям някой с повече продукти как следи какво се маркира,прибира в количката и плаща без да забави хората след себе си.
Аз примерно ходя веднъж седмично или на 2 седмици да пазарувам,съответно винаги съм с пълна количка. Абсолютно нямам време и нерви да следя всяко едно нещо как се маркира,нямам навика да си проверявам и бележките след като мина касите,просто винаги гледам да се изнеса бързо защото обичайно заемам почти цялата лента и тези след мен ме гледат лошо. Досега не се е случвало да платя повече или да ми маркират нещо,което не съм взела,но и да се случи вината ще си е моя де.

# 476
  • София
  • Мнения: 16 983
Преди малко и при нас имаше проблем с картите, по същия начин един мъж плати два пъти. Казаха му да звъни в банката да му върнат парите. Нашата касиерка каза, че цял ден имали проблем с картовите плащания.

Плешка имаше при нас, но много неугледна и сланинеста. Рафаело щели да получат утре пак, евентуално.Grin

Печалба - суха паста.

# 477
  • София
  • Мнения: 18 466
Значи ако от Лидл ще крият намалени с карта стоки, то няма смисъл. Ден първи и няма Рафаело. До вчера беше пълно с тях и след промоцията пак ще се напълни
 
Нищо не крият Лидл. Имат си някакви наличности.
Рано сутринта хората грабеха Рафаело. В Ст. град само в моята количка нямаше 3 бр. бонбони.
Кой с приложение, кой не - ама да вземат, да има.

# 478
  • Sofia
  • Мнения: 1 675
И при мен имаше проблем с купона за плешката. Бях активирала всички купони вчера, а днес само този не беше. Касиерката ми обърна внимание. Активирах го и ми започна наново сметката.

# 479
  • Мнения: 12 390
Не казвам, че са длъжни, но пък ще направи добро впечатление за политиката на магазина и колко са коректни касиерите. Честно казано не си представям някой с повече продукти как следи какво се маркира,прибира в количката и плаща без да забави хората след себе си.
Аз примерно ходя веднъж седмично или на 2 седмици да пазарувам,съответно винаги съм с пълна количка. Абсолютно нямам време и нерви да следя всяко едно нещо как се маркира,нямам навика да си проверявам и бележките след като мина касите,просто винаги гледам да се изнеса бързо защото обичайно заемам почти цялата лента и тези след мен ме гледат лошо. Досега не се е случвало да платя повече или да ми маркират нещо,което не съм взела,но и да се случи вината ще си е моя де.
Но очакваш това от касиерите, които обслужват стотици клиенти и маркират хиляди продукти дневно?! Никак не е логично. Ти не искаш, но очакваш те да го правят за всеки един клиент!? Да вникват добре във всяко нещо, което маркират, да са постоянно нащрек за "купонните" продукти, че и да ги броят?! Физически невъзможно е. Затова е системата.
И никой не ти говори за следене ПРИ самото маркиране, а ПРЕДИ (единствено да провериш дали наистина си активирал купон, който искаш да използваш) и СЛЕД (за да се убедиш, че намалението е регистрирано - и за купони, и за оферти, а и по принцип за евентуални други грешки).

Ето, Monadirs, споделя, че касиер е обърнал внимание, но според мен това е изключение и не бива да се разчита. Ще се радвам работещите в Лидл да кажат как са обучени по този въпрос?! Трябва ли всяка седмица да наизустявате купоните, минималните бройки и да следите, че и броите има ли въпросните продукти при всеки един клиент? Или оставяте тази работа да я свърши системата?

Общи условия

Активация на акаунт