Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 402

  • 39 651
  • 738
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 4 203
Disappointed RelievedDisappointed Relieved


Момичета 💕
Сетих се нещо от трейлъра - Гедиз пред болницата. Какво или кого дебне?
Ей, голям подлец излезе. Как предаде Санджар
- като убиец на Акън, както и къде да го открият...
Много интересни коментари има при рускините, но няма как да ги сложа, че пак съм от телефона.  


Здравейте,

нямам търпение да видим снимки и озет...
Очаквам Санджар да проходи още в другата серия,(с такива  лечители, като Наре и КАврук) а новата  докторка, ще е истинско бедствие...

Да взима парите и да ни избави от лошия Гедиз...
За него има надежда,че ще се освети и ще излезе от този кръг... за разлика от Менекшето Laughing

В официалната страница на Стар Тв в инстаграм, публикуваха клип от обаждането на Гедиз в полицията...И написаха- Как Гедиз предаде Санджар...Rolling Eyes Broken Heart

Ще се измъкне Санджар Ефе, вчера имаше снимки от Рая и Гедже беше до лодката:heart_eyes:
Важното е, че Наре и Санджар вече не могат да бъдат разделени !!!
Поне след тази серия, така виждам нещата-сплотени, като истинска двойка!!!

# 691
  • Пловдив
  • Мнения: 35 685


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/deat … /1262211577464689

Поредният, 42-ри анализ на Навид Шахад. Момичета, приятно четене:

Смъртта и планината
Навид Шахзад

Китайският танграм (логическа игра) е измамно прост набор от седем геометрични фигури, състоящи се от пет триъгълника с различни размери, квадрат и успоредник. Когато парчетата са подредени заедно, те образуват невероятно разнообразие от форми, въплъщаващи голям брой цифрови и геометрични понятия. От тях триъгълникът изглежда е най-силният, тъй като здравата му основа почива на другите две страни, които му позволяват лесно да поддържа формата си. Най-простият от многоъгълниците, египтяните са използвали формата, за да изградят пирамиди, които са издържали опустошителните действия на времето в продължение на хиляди години.

При анализ на историята от сериала "Дъщерята на посланика" също изглежда изрязан и оформен много като огромен танграм с безброй малки парчета, които се привличат, за да образуват калейдоскоп от мозайки, представящи сюжет, второстепенни сюжетни линии, любов, насилие, доброта и зло, отмъщение и справедливост и други, които в крайна сметка се сливат в сложно цяло. Под микроскопа на зрителя можем да видим, че първият голям триъгълник се състои от основната семейна единица Eфe със Санджар като баща и защитник, която формира солидна основа за неговите "момичета", Наре и Мелек. Почти веднага виждаме вторият триъгълник, който изглежда измамно силен, състоящ се от Санджар, Наре и Гедиз; докато Гедиз изведнъж се отдръпва, оставяйки го да се срути върху него. Връзката на Менекше с Акън и Кахраман, и предателството й с Локи, носят със себе си воня на личен интерес, несподелената любов и завист превръщат Гедиз в ожесточен съперник и недостоен конспиратор, потиснатите амбиции превръщат Дуду в коварен черен пощальон, докато дори арогантната Халисе е в капан на ужасната несигурност на Яхя и внезапното перчене, проявено от нейната обикновено послушна дъщеря. Въпреки че някои конфигурации могат да бъдат приписани на безсилие, както в случаите на Елван и Мюге, тяхната присъща доброта остава непроменена. Както виждаме, единствената друга константа, която издържа на комбинираната атака на бивш приятел и настоящ враг, обикновен мъчител и хроничен отмъстител, е здравият квадрат - нарисуван и оформен от приятелството, любовта и лоялността, които съществуват между Санджар, Наре, Елван и Каврук.

Триъгълникът и квадратът, за съжаление, рязко променят формата си с ужасното падане на Санджар от планината Юрук. Тъй като основата на триъгълника се смачка, четвъртият възел на квадрата се разпада в резултат на отчаяното решение на човека да рискува живота си за живота на любимата си. Санджар е бил тестван от безмилостно минало точно толкова, колкото ще бъде тестван и в настоящето чрез изпитание на невъобразима агония. Докато Акън държи Наре опасно близо до ръба на скалата, Санджар знае, че не може да му позволи да изпълни дяволската си заплаха да скочи от скалата с Наре. Птичката, кълне се Санджар, трябва да отлети в открито небе, а двамата мъже, които най-много я нараняват, трябва да попаднат в обятията на адския мрак.

Това е трагичен момент, тъй като в момента Санджар бавно върви към духовно изкупление, изоставяйки „живота на лъжата“, за да премине към по-чист живот, подсладен с любов към любимата и детето. За разлика от вечната арогантност, показана от Гедиз, Санджар демонстрира голямо смирение, признавайки своите човешки ограничения, тъй като той признава на Гюлсие, че колкото и да се старае, не може да поправи всичко за времето, което има, тоест за три дни. Не трябва обаче да забравяме, че за разлика от плановете, които хората правят, божествената справедливост и милосърдие действат със свое собствено темпо и по наистина загадъчни начини, тъй като те прочистват тялото и душата, преди да бъде дадена прошка. За да може всеки мъж да бъде достоен за жената, която е обидил; безпристрастният съд на Всевишния предписва, че той също трябва да страда от всичко, през което е принудил невинното същество да премине. Така в ретроспекция фигурата на Санджар на фона на нощното небе, съзерцаваща падането на Наре, и дълбините, към които я е тласнал, са важни моменти, тъй като сцената се оказва твърде пророческа. Справедливостта изисква, ако Санджар трябва да се „прероди“, също трябва да претърпи ужасно падане от живота във форма на смърт, преди да може отново да се изправи, за да вдигне главата си високо и да възвърне любовта си.

В настоящия епизод две фигури от китайския пъзел се фокусират върху темите за бързото раздаване на справедливост и операция „спасяване на Санджар“, чиято безстрашна стрелба по Кахраман през деня, го направи преследван човек. Отваряйки със смразяващ душата кадър на болничния коридор, се чувстваш облекчен да видиш, че човекът, който излиза от операционната, е Халисе, а не човекът, който зрителите очакват да видят. Определяйки тона за целия епизод, интрото/въведението подчертава, че истината и лъжите, добрите и злите, ще продължат да играят на криеница, подобно на невинните лудории на Мелек и Елван у дома. Сякаш възпроизвеждайки падането на Наре преди девет години, привидно безжизненото тяло на Ефе лежи в подножието на безмилостните скали, докато разтревожената Наре се опитва да усети пулс или признаци на живот. Извън себе си от отчаяние, тя нежно целува мъжа, когото обича от детството си, и неудържими сълзи капят по лицето й. Шепнейки тихо думи в ухото му, нежно го укорява: "Как можа да си тръгнеш, без да ме чуеш да те наричам по име?"-  нежно галейки любимото си лице. Медицинската наука гарантира, че от всички човешки сетива слухът е последният, който напуска умиращите, поради което близките се насърчават да продължат да говорят на хората в кома. И както виждаме, в отговор на молбата на Наре, може би несъзнателно реагира на нарушение на нейните обет, Санджар леко въздъхва, сякаш я чува през голямата пропаст между живите и мъртвите. Докато тя сваля якето си, за да повдигне главата му, припомняме се миналите действия на Санджар, как свали ризата си, за да се опита да спре кървенето от раната от куршум, нанесена на Наре от Акън.

Историята е известна с това, че се повтаря, но при сегашните обстоятелства го прави с разлика. Акън незабавно откара Наре в безсъзнание в най-доброто медицинско заведение в Швейцария, където получи най-високото ниво на медицинска помощ, но за Санджар не беше проведена такава спасителна операция. Печално известната вратата на хижата, която изключи Наре от живота Санджар, и онази, през която тя го умоляваше, сега по ирония на съдбата замества носилка за изпочупеното тяло на Санджар, като отговор във въздуха отеква предишния мъчителен въпрос: "Когато падна, боля ли те?” В резултат от падането - множество фрактури на костите,  масивни вътрешни наранявания и кръвоизливи, както в случая и с Наре, не може да бъде лекуван в никоя болница, тъй като Санкар е издирван. Като беглец от правосъдието, той е обречен да бъде лекуван в пълна секретност с най-елементарната медицинска помощ, използвайки традиционната форма на поставяне на счупени дълги кости чрез обвиване на тялото в телешка кожа. Действайки почти като примитивен пластир, свежата кожа изсъхва и се свива, като по този начин държи счупения крайник неподвижен, за да позволи на костта да се възстанови. Това не е необичайна форма на лечение, която е характерна само за Турция, тъй като има достатъчно доказателства за това, че индийските Аюрведа(древна наука за здраве), са използвали "капташаяна видхи" или „легло за фрактура“.  Състои се от легло с много дупки, върху което е положен раненият и крайниците са неподвижни, като се използват задържащи връзки, вързани за пет дървени колчета, особено в случаите, включващи фрактури на бедро, тазобедрен глезен, рамо и гръбначен стълб, лечението все още се използва в някои части на селските райони на Индия. За да не се счита това за глупост, историята на „Дъщерята на посланика” също се позовава на драматично проверим исторически прецедент зад лечението, тъй като нараняванията на Мехмет Ефе след падането му са третирани по подобен начин от дядото на Каврук. В исторически цикъл от събития, почти век по-късно, внуците на двамата мъже се оказват в подобно положение. В този критичен момент не можем да не си спомним предсказателните последни думи на Наре, тъй като малко по-рано, докато се готвеше да отлети за чужбина, тя беше застанала пред снимката на дядото на Санджар и му благодари, че й е позволил да потърси убежище в стаята му и че е позволил да се излекува, без да знае, че скоро ще направи същото за внука му. В драматичните разкази диалогът и събитията често имат собствен живот, тъй като от време на време те прескачат между минало и настояще, за да подчертаят елементи на ирония, да потвърдят аргумент или дори да служат като ново напомняне на зрителите да слушат ехото, което отеква в поредица от събития. Така че ние знаем, че въпреки болезнената болка, Санджар ще бъде и трябва да се лекува заедно с Наре.

Да бъдеш жив и човек е да приемеш, че сме смъртни. От своя страна, приемането на смъртността означава, че човек трябва да се научи да живее с идеята за евентуална смърт, тъй като само хората умират, тъй като животните се казва, че загиват и растенията изсъхват. И все пак, както хората живеят живот по собствените си правила като добри или зли същества; смъртта също има повече от едно лице, защото не само ужасът от неизвестното ни кара да се страхуваме от нея. Това едва ли е съвременен проблем, но човешкият възглед за смъртта показва огромно разнообразие от реакции. Към изключително доволния Епикур „Смъртта е нищо“, мрачният гръцки драматург Есхил казва „никой не е щастлив, докато не умре“. Американският филмов режисьор, писател и актьор Уди Алън остроумно настоява, че макар да не се страхуваше да умре, той просто не искаше да бъде там, когато това се случи! Централната тема на метафизичния поет Джон Доне в поемата му „Смъртта, да не се гордее“ е безсилието на смъртта, тъй като той я вижда само като път към вечен живот. Въпреки че Доне ни моли да не се страхуваме от смъртта, за повечето от нас тя остава болезнена тема, която затруднява обсъждането на това, което разбираме като край на живота. Историята на „Дъщерята на посланика” подчертава, че вместо да се страхуваме от самата смърт, трябва да се страхуваме повече от способността й да задушава човеците през живота си, оставяйки ги да дишат, докато най-накрая умрат.

Поставяйки отмъщението си временно на заден план, той си проправя път през тъмния лабиринт от миналото, изпълнен само с ярост и горчив гняв към Нара, Санджар постоянно се движи нагоре към светлината, тъй като вродената му доброта и благородство изплуват пред истината и собствената му вина. Опитвайки се да защити Наре и Мелек срещу постоянните зли планове на Акън, Санджар стига до степен да създаде фалшиво усещане за дом и сигурност за близките си. Понякога обаче любовта и добрите намерения не са достатъчна барикада срещу ужасните сили на злото, както Санджар скоро осъзнава, тъй като собственият му дом е нападнат от предателство. Следователно той освобождава близките си да свият гнездо другаде. Затова е два пъти по важно, че за разлика от безкористността на Санджар, Гедиз трябва да се обърне и да се отдалечи от топлите води на приятелство, другарство и тиха любов, към мразовита бездушна, вечна зима.

Тъй като Гедиз, изглежда, се разпада пред очите ни в сянка на предишното си "аз", това е достатъчно, за да ни убеди, че някои хора умират, дори когато те изглеждат като живи. По същия начин не може да има милост за актовете на Акън за ужасяваща бруталност, които включват, наред с други неща, изнасилването на тийнейджър, отвличане, което е довело до разстрела на Наре и Санджар, поредният опит за отвличане, довел до почти пагубни последици за Мелек, измисляйки заговор за замяна на детето на Кахраман с детето на Санджар, заблуждавайки грижовна, лоялна жена в продължение на девет дълги години и продължавайки да експлоатира слабостите на хората, както в случая с Гювен Челеби. Следователно Aкън е идеалният пример за човек, който изобщо никога не е живял и пребивава постоянно в ада на собственото си творение. Като такива, двамата мъже, които първоначално започнаха да се противопоставят, се превръщат в опустошително подобен аватар. Погълнат от завист и вбесен от непоклатимата лоялност на Наре към Санджар, Гедиз и Акън са осъдени да живеят като малки арогантни мъже, които се заблуждават, мислейки, че превъзхождат другите по произход, образование или богатство. Тяхната трагедия е, че те забравят, че злото поражда само по-нататъшно зло, тъй като то трови самата същност на човека и съвсем скоро създаденото зло нанася смъртен удар на самото същество, което му е дало живот. Като такава, смъртта на Акън след падането от скалата е само физическият край на човек, който никога не е знаел какво е да си жив. Мъртвецът и Менекше са изпитани примери за злодеяния, които се връщат у дома, но за Гедиз, присъединяването им към редиците, колкото и дълго да остава в периферията, е начин за илюстриране през целия живот, че отношенията, изградени на фалшиви предпоставки, никога не продължават.

В този контекст две сцени се открояват като доказателство за едно и също нещо: в краткия им разговор, когато Гедиз се подиграва на Санджар, да плаче на рамото му след напускането на Наре - виждаме острата разлика между двамата мъже. Като човек, който е решил да се откаже от всичко, включително от живота си, за своите близки, Санджар се извисява над другия не само физически, тъй като се изправя срещу човека, който копнее за всичко онова, което не е негово и никога няма да бъде. Можем само да се изненадаме от самообладанието на Санджар, когато той с мимолетна загадъчна усмивка се сбогува с човека, който някога е бил наречен брат и приятел. За момент Гедиз се изкушава да каже нещо на бившия си приятел, но преди да се усетим, този миг изчезва, сякаш Гедиз вписва в некролога на легендарното приятелство думата "нищо”. Докато Санджар се отдалечава, ние отбелязваме, че макар бившите приятели да са стояли само на няколко метра разстояние; те изглежда са на огромно разстояние един от друг в духовно отношение. Докато синът й продължава да се спуска в тъмнината, иронично е, че първата реакция на Рефика на продължаващия разпит на Гедиз от полицията за стрелбата в Кахраман е, мислете за Санджар като за спасител! Втората сцена, която идва на ум е окончателната раздяла на Наре с Гедиз, те си разменят огнени думи помежду си, докато Санджар лежи в безсъзнание в хижата. Безусловната любов и подкрепа на Наре към човека, „който даде живота си, за да мога да живея“, се среща с обичайния скептицизъм, който сега свързваме с Гедиз, но го виждаме разтърсен от новооткритата й решителност. „Не ми пречи, не бъди нашата сянка“, казва лъвицата, докато стои на стража над ранения си партньор. И с това Наре завършва ролята на Гедис в живота й като приятел, доверен човек и случаен домакин.

В този момент е подходящо да спрем, за да си поемем дъх на разкошния празник, който ни поднесоха актьорите Енгин Акюрек и Неслихан Атагюл. Всеки актьор мечтае за роля, която разтяга въображението му до точката на пречупване, но за съжаление малко актьори получават шанса и още по-малко демонстрират необходимите умения и издръжливост, за да се справят с ролята. От началото до края Акюрек и Неслихан носят основната тежест на сърцераздирателните сцени на епизода, изиграни в малка хижа. Пъргавината с която Неслихан променя изражението на лицето си, не е нищо друго освен великолепие, когато тя плаче и се смее заради Санджар, обсипва го с любовта, за която е жадувал, призовава го по име и го погалва по лицето, докато сърцето й кърви при вида на счупените крайници на Санджар и близо до фатални вътрешни наранявания. Вземане на решения, нейната издръжливост и самоконтрол, тя във всичко върви в крак с живота си. Бавачката, любимата, майката, ангелската, тя успокоява и успокоява обезумелия от болката Санкар, работейки неуморно, за да запази живота на мъжа си на всяка цена. Като медицинска сестра, като любима, като като майка, като ангел, тя успокоява обезумелия от болка Санджар, като работи неуморно, за да поддържа мъжа си жив на всяка цена.

Завързан на импровизираното легло заради фрактурите, за да го обездвижи, Акюрек разчита на чудодейната си способност да предава смисъла чрез изпълнените с болка очи, докато се движи между яснотата на съзнанието и делириума. Въртейки се безумно на носилката в пароксизми в проява на невъобразима агония с мъчителна болка от счупени косит и разкъсана плът, той се връща към граничното съзнание, за да общува с любовта на живота си. Тъй като бушуващата треска още повече опустошава тялото му, обляното от пот лице на Акюрек, напрегнатите мускули на врата и остъклените очи ни дават поглед върху дисциплината и строгостта, необходими за представление, което разкъсва сърдечните струни на зрителя. Облекчение е възможно само през кратки периоди, когато Санджар губи съзнание. Странната способност на Акюрек да изчисти очите си от живота и да отпусне тялото си до летаргия на парцалена кукла ни припомня брилянтното му изпълнение като Мустафа Булут по време на епилептични припадъци и невероятната сцена на заснемане в „Мръсни пари и любов”, когато раненият Йомер Демир затваря очи поради шок и загуба на кръв. Актьорската игра на Акюрек е толкова мощна, че зрителят се дразни при всяка промяна на сцената. Изключение правят само сцени с разбитото сърце на Мелек, крещящо„татко“ и появата на нов персонаж под формата на разпалена леля с оръжие, чиято медицинска експертиза се смята за легендарна.

Колкото и тревожен да е този епизод досега, има още по-лоши новини под формата на диагнозата на леля Фериде. Опасявайки се, че по-нататъшната липса на медицинска помощ може да парализира племенника й, тя настоява Наре и Каврук да лекуват Санджар незабавно в болницата, но преди това Наре все още не е изкачила друг хълм. Кахраман трябва да бъде убеден да оттегли обвиненията срещу Санджар, преди да бъде изпратен за лечение. След първоначалното разочарование, късметът на Наре и Санджар най-накрая се обръща зад ъгъла, тъй като Джемиле става билет на Наре, за да изнудва Кахраман на свой ред. След като най-накрая въздъхнахме с облекчение, змията, която преследва Ефе и неговата пъстра птичка, отново изплю смъртоносната си отрова. Предателството от страна на най-скъпите ни хора има своята история в Библията, както и в големите литературни произведения. Юда целуна Исус, за да го идентифицира пред римските войници, като го осъди на ужасна смърт, точно когато Брут намушка смъртоносно Юлий Цезар във форума, на който изненаданият император на Рим се говори, че е казал: "et tu Brute!/ Тогава умри Цезар", преди да умре от раните си. За Гедиз също не е достатъчно, че Санджар е в критично състояние, защото досега сърцето и душата му са заслепени от високомерието и желанието да притежава Наре (още по-привлекателно от възможността да наследи огромното богатство на Акън), че той губи и малкото си човечност, която му е останала. Великият гръцки драматург Софокъл правилно каза: „Тези, които боговете искат да унищожат, те първо полудяват“. Когато докладва за местонахождението на Санджар и останките на Акън, Гедиз изглежда наистина луд. Но не всичко е загубено, защото трябва да помним, че Ефе е охраняван от най-свирепите и изобретателни котки!

# 692
  • Мнения: 24 583


Марианка 💕
Благодаря за превода на Навид.
Тъкмо ще четем докато излезе евентуално озета.

# 693
  • Варна
  • Мнения: 290
Мариана , благодаря за превода ! 🌹🌹🌹
За пореден път представя нашите мисли и чувства облечени с красиви  думи , подплатени с аргументи.
Радвам се , че гледаме с еднакви очи сериала .👏

# 694
  • Пловдив
  • Мнения: 35 685




















Излизат снимките към епизод 27.

Последна редакция: пт, 06 ное 2020, 15:15 от mariana51

# 695
  • Варна
  • Мнения: 290
Дали Санджар не е на крака ?!

# 696
  • Пловдив
  • Мнения: 35 685


Озет/въведение към епизод 27 на "Дъщерята на посланика":

Наре и Санджар, преминали и през изпитанието на смъртта, а след това и на плен, са шокирани от предателството на Гедиз, но са изправени пред ново изпитание. Фрактурата на гръбначния стълб на Санджар го поставя пред възможността вече да не може да ходи. Влюбените очакват нова битка, която ще изисква от тях да се държат много здраво един за друг.

Ще могат ли влюбените да извървят тази пътека ръка за ръка? Ще може ли синът на арендатора да се изправи на крака, преди да коленичи пред пъстрата птичка?

Гедиз следва пътя, по който вярва и смачква всички и всичко. От една страна се опитва да унищожи стария си приятел, а от друга - чака на вратата на операционната.

В този град, където сестрата на Акън пристига по съвсем друга причина, тя се сблъсква с факта, че брат й може да е умрял, и е шокирана. Но брат й току-що се свърза с нея! Ако брат й наистина е мъртъв, кой й е изпратил тези съобщения?

# 697
  • Мнения: 24 583
Дали Санджар не е на крака ?!
Това ще е края на серията, че да има за какво да се чудим още една седмица.

# 698
  • Мнения: 20 905
Здравейте,



Озет/въведение към епизод 27 на "Дъщерята на посланика":

Наре и Санджар, преминали и през изпитанието на смъртта, а след това и на плен, са шокирани от предателството на Гедиз, но са изправени пред ново изпитание. Фрактурата на гръбначния стълб на Санджар го поставя пред възможността вече да не може да ходи. Влюбените очакват нова битка, която ще изисква от тях да се държат много здраво един за друг.

Ще могат ли влюбените да извървят тази пътека ръка за ръка? Ще може ли синът на арендатора да се изправи на крака, преди да коленичи пред пъстрата птичка?

Гедиз следва пътя, по който вярва и смачква всички и всичко. От една страна се опитва да унищожи стария си приятел, а от друга - чака на вратата на операционната.

В този град, където сестрата на Акън пристига по съвсем друга причина, тя се сблъсква с факта, че брат й може да е умрял, и е шокирана. Но брат й току-що се свърза с нея! Ако брат й наистина е мъртъв, кой й е изпратил тези съобщения?

Flowers Bouquet
- Гедиз смачква преди всичко себе си.Личи си, когато е сам.Плаче сега, плакал е някога .Мюге е наясно.
- Пак ли е работа на Гедиз...?/съобщението/

Благодаря за професионалния анализ на Шахзад и за превода. Hug Flowers Bouquet

# 699
  • Варна
  • Мнения: 290
Благодаря за снимките и озета !💐
Ще става все по-интересно .
Кахраман май не знае за сестрата на Акън . Възможно е Гедиз да е взел телефона му и от там да е разбрал за сестрата .

# 700
  • Мнения: 10 277
Здравейте!

Благодаря за озета и снимките. За какъв плен става въпрос че са преживели Наре и Санджар 🤔 Енгин не е играл парализиран човек до сега, това е ново предизвикателство за него и интересно за мен. Напълно разбирам защо е приел ролята, наистина има какво да играе, не само да разхожда костюми като някои други. Не мисля, че бързо ще проходи, даже може би ще премине през състояние да не иска да е с Наре, след като е инвалид, в такива случаи кога е любов, кога съжаление не е ясно много, човек се съмнява.
  Сестрата на Акън май идва независимо от другите, никой не я е викал. И това, че е нахакана, не значи задължително да е злобна и зла 🙄, надявам се. Натоварва ме много злобата и несправедливостта, и в сериала, и във форума, и в реала.. .Защо има толкова много алчни, зли, груби, садистични хора. Не разбирам, толкова ли е трудно ако не можеш да кажеш или направиш за някой нещо хубаво, поне да не го обиждаш, унижаваш и нараняваш ☹️ Това ли са силните хора, добрите са слабохарактерни и безполезни, така ли?



Последна редакция: пт, 06 ное 2020, 18:53 от araselia

# 701
  • Мнения: 1 607
Цитат
В този град, където сестрата на Акън пристига по съвсем друга причина, тя се сблъсква с факта, че брат й може да е умрял, и е шокирана. Но брат й току-що се свърза с нея! Ако брат й наистина е мъртъв, кой й е изпратил тези съобщения?
Може и Мюге да е изпратила съобщенията?
Все пак е била близка с Акън и може да е знаела за сестрата. А и двете са лекари.

# 702
  • Мнения: 154
Още мисля за постъпката на Гедиз, този персонаж ме отвращава. Ако Санджар беше видял Гедиз гърчещ се от болка, щеше с цялата си сила и власт да помогне на Гедо, дори ако Наре беше избрала Гедиз.Санджар е МЪЖ, щеше да се бори за любовта достойно и мъжки. А онзи видя Санджар как крещи и го боли , а го предаде. А има фенове на идеята Гедиз - Наре. Радвам се, че сценаристите са психично стабилни личнчности.

# 703
# 704
  • Пловдив
  • Мнения: 35 685


Премиерите за ноември на тв сериали в Албания.
И нашият сериал е в програмата им.




Източник: https://twitter.com/SefirinKiziFC/status/1324706143889956866

Арабските фенове предполагат, че в 27 епизод Санджар ще проходи, ще падне на коляно и ще й подари пръстен.
Обикновено познават - да видим...
Това ги кара да са убедени:
Ще могат ли влюбените да извървят тази пътека ръка за ръка? Ще може ли синът на арендатора да се изправи на крака, преди да коленичи пред пъстрата птичка?

Общи условия

Активация на акаунт