Черен списък на туристическите агенции !

  • 726 704
  • 1 569
  •   2
Отговори
# 90
  • софия
  • Мнения: 9 590
елена, това говори добре за теб, кажи в коя агенция работиш Peace. ясно е, че няма как да се покрият всички хотели, но ако си направят труда да се поразтърсят, все ще са полезни за клиентите си. а не да ми връчват каталога да си чета. все пак става дума за доста пари. както казах, далече сме още от истината. пък и като клиент ще ми е по-приятно да си дам парите като имам насреща адекватно и професионално отношение.

# 91
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Е, това с каталога си е грубичко. Но понякога става точно така. Има хора, които искат сами да се разгледат хотелите, да си прочетат информацията.
Например признавам, че кракът ми не е стъпвал в Турция /оставила съм я за догодина Embarassed/, но на сайта на Тез тур в дясно, са изписани хотелите, които са с най-добри записвания и отзиви на българския пазар. Т.е. при желание, човек - професионалист може да си намери информацията.

eropampero , мерси за комплимента. Агенцията е малка и нищо няма да говори името, пък избягвам да я назовавам във форума.

# 92
  • Мнения: 1 726
И аз по въпроса за хотелите Simple Smile

Дълго време пътувах само с Астрал Холидейз, защото винаги са ми отговаряли на всички въпроси свързани с хотелите. Имало е и случай да си харесам хотел, а те  в прав текст да ми кажат, че няма да ми хареса и не си заслужава. Или да си харесам един тип стая, а от там да ми препоръчат друг. Винаги съм била благодарна за съветите, защото не е имало случай да не са правилни.  Вероятно успяват да са в час с всичко, което предлагат, защото работят с малко хотели, което е минус, особено за Турция, но пък шанса клиентите им да остават удовлетворени от информираността им е доста по-голяма в сравнение с други агенции.

# 93
  • Мнения: 115
 Joy като чета всичко дотук изписано се сещам за периода си когато работех на круйзлайнерите- там който пристигнеше за първи път само като погледнеше блок масата за зякускя , обяд и вечеря / която беше дълга колкото почти половин кораб/ за персонала за  и се чудеше как може да се храни персонала с толкова добра храна - имаш от боб до лобстери, но след като престояваха хората няколко месеца на кораба, вече на 4тия месец нямаше човек да не се оплаква гласно от храната. Спомням си една рускиня коментираше , че като се оплакала на майка си от храната и майка й я попитала с какво я хранят, коментара на майка й бил - дъще че ти ядеш всеки ден месо и делекатеси  не мога да те разбара от какво се оплакваш. Тогава се замислих, че в думите на тази жена има истина, тогава от какво се оплаквахме и защо в началото всички бяхме замаени от храната! Е след доста мислене и анализи установих, че човек когато не е виждал и опитвал всичко му е хубаво, но когато  се пренасити търси само негативи, а може би и защото сме толкова различни един от друг, за това на едни им харесва агенцията , която за друг е трън в очите-та може и тук отговора да е същият!

# 94
  • Мнения: 115
аз да си призная съм против този " Черен списък", няма идеални неща в живота и всичко е толкова индивидуално- на едни им харесва едно на други друго , а и когато не всичко е в собствени ръце не може да се направи нищо. Четох из дадените мнения, че закъснелият полет е причинил неудобство, ами тук се земислям какво е виновна агенцията за това закъсненение и защо се иска обещетение от агенцията , а не от авио компанията която е причинила тази неприятност- простият отговор  е в това, че авио компанията си е вързала в кърпа нещата и с издаването на билета ти пише в случай на това , в случай на онова ти почти нямаш права който да си търсиш, а ти самият като клиент подсъзнателно разбираш , че те са по- силните и няма как да се справиш с тях , за това давай да удряш по агенцията , която се оказва в случая невиновна за всичкото това неудобство, на което единственият виновник е дадената авио компания- но не ти си търсиш компенсация от агенцията. А ти в действителност си- за хотела " не явил се " и само по добрата воля на хотела може да се върнат някакви пари към агенцията, която ако не ти върне парите / тъй като хотела не й връща вече платената резервация/ се оказва , че и оттук пак тя е виновна за това. Хора аз съм независима в случая, но ви призовавам преди да се оплаквате и с лека ръка да хвърляте труда на хората, да помислите кой действително е виновен за това, което ви се е случило, може и вие самите да сте си виновни, ако агенцията ви е предупреждавала , че даден хотел е на добра цена , но е с много НО- та, а вие е сте пренебрегнали това само, защотото сте се ръководели от цената- тогава кой е виновен. Това беше само пример, нищо конкретно, но пък призив да не се изказват мнения, който могат да уронят авторитета или дългогодишен труд на някой!

# 95
  • Мнения: 11 743
vovolilian , съгласна съм с теб.  Според мен място тук имат само агенции от рода на Вени Тур, които оставят стотина души да спят по пейките на Кушадасъ, докато сами си осигурят транспорт за връщане....

# 96
  • Мнения: 115
pina , да всъщност поправям се " ЗА" черният списък съм в случая с Вени Тур , който ти добре припомни- това си беше измама направена съзнателно и такива агенции имат място не само тук , но и в затвора направо. А също се сетих и за тези,който са " НЕ" да пътуват през агенции- ами добре да приемем, че вие сами си организирате пътуването , тъй като еди коя си агенция ще цитирам случая с закънелият полет на авио компанията / защото силно ме е впечатлил/ е причинила неудобство  и вие търсите компенсация от тази агенция за неосъществената нощ в Китай, ами добре замислете се, ако вие си бяхте направили сами това пътуване с Експедия / някъде беше цитирана/ или пък сами сте си направили резервация за хотела и отделно сте си взели самолетният билет и  ви се случи закъснение на полета / защото през агенция или сами организирали пътуването си , вие не сте застраховани от това нещо, полета и в двата случай може да има закъснение/, тогава от кой щяхте да искате компенсация, дали Експедия щеше са да ви върне някакви пари или пък от хотела, който сами сте си намерили и резервирали щяха да ви върнат парите за тази първа нощувка / тъй като за хотела това се води загуба на пари- вие сте резервирали стаята , тя е била обещана на вас и така хотела не е могъл да си я продаде/. Аз понеже съм бивш хотелиер и знам, че първата нощувка,ако не се явите, тя не само ви се счита за " NO SHOW" ами ви анулират следващите нощувки и си продават стаята, да ще ви върнат парите за останалите нощувки, който няма да ползвате, но какво от това като няма къде да спите в случая , тъй като може хотела да се окаже пълен. Тук може да стана и банална повтаряйки - мислете преди да си направите резервйциите сами или да ползвате агенция, тъй като не случайно все още има агенции по света, защото това ви е някаква сигурност при пътуването,  не вие а тя / агенцията/ в проблемни ситуации ще се справя с положението и затова тя получава комисионната / както някой беше се изказал за комиксионните на агенциите/, че това е услуга и от това дадена агенция се издържа- няма нищо лошо в комисионните, който агенциите получават, те пък ви осигуряват по- добрите цени от цените в хотела и това пак не е случайно - по- добри цени дават тъй като по- голям оборот правят от вас , който се водите индивидуални туристи. И за да не се чуди някой откъде толкова съм запозната с нещата- завършила съм туризъм  Simple Smile.

# 97
  • София, България
  • Мнения: 5 887
Aaaa! Извинявай ама цял роман само глупости чета тук!
Агенциите си взимат парите за да предложат услуга. Индивидуалният туризъм е съвсем друго нещо.
По същата логика ако една банка фалира, значи все едно си си държал парите под дюшека и е имало пожар.
Всеки е в правото си да се оплаква, като сметне , че правата са му нарушени. Ние след една злополучна Нова Година в Египет с Астрал си получихме 20% ( или 30% не помня) от парите обратно и то дотам останаха нещата защото не ми се занимаваше с КЗП.
Агенциите не са благотворителни фондации, а печелят пари от нас, не от друг, така че ако някой не иска да си търси правата, толкова по-зле за него.
Има една мъдра мисъл - Всеки има толкова права, колкото може да защитава!

# 98
  • Мнения: 115
Мила мона лиза, найстина съжалявам че си преживяла тази случка с въпросната агенция и разбира се , че имаш право на оплакване и то основателно и не бих и посмяла да ти отнемам тези права да сподилиш и да се оплачеш от лошо получена услуга. Аз също ще направя същото- ще разглася навсякъде какво ми се е случило и с това да помогна, ако е възможно да се предотврати същото да се случи на още някой!
 Но тук се говори в някой случай за съвсем неоснователни неща, който не искам да цитирам умишлено, за да не разбудя негативни емоции / тук сме , за да се освобождаваме от тях и да си създаваме добро настроение заразявайки се една от друга/ и затова изказах също мнение / което пък теб призовавм да уважаваш , както аз правя с твоето - не да го категоризираш като " глупаво", което пък смятам че категоризирането е безпочвено!/, че сам против  този спъск, след което се поправих , че съм за него , но само за случаи като твоя и Вени Тур и сега наскоро нашумелият случай с Мейком , в които хората се безотговорно и с умисъл за лична облага излъгани и подведени / както и друго не мога да разбера за тази Мая от Мейком се знае от години , че е мошеничка и е завлякла много свои клиенти, но хората продължават да се ползват от услугите й/ тук това ми дава нови поводи за размисъл, на които ще си се отдам сама  Simple Smile/.

 

# 99
  • Мнения: 8
Здравейте,
аз също искам да включа една туристическа агенция в т.нар. черен списък. Става дума за туристическа агенцияРетур...
За първи път използвам услугите на тази агенция като си направихме резервация за хотел 4 звезди в Златни пясъци на база All inclusive. Всичко беше платено предварително.
Хотелът, в който ни настаниха изобщо не беше 4 звезди, може би е бил преди 4-5 години, когато са го построили,но вече не е. Беше много мръсно, мокетът и покривалото на леглото не бяха прани, откакто съществува хотела.
В банята душа не се задържаше на едно място - чудиш се, дали да се къпеш или да държиш душа...и освен това сифонът беше не в ниската част на банята, а във високата, в резултат на което си имахме постоянна локва...
Климатикът изобщо не работеше или поне не можахме да го усетим.
All inclusive баровете бяха празни, нямаше български алкохол освен наливна болярка, храната беше домати, краставици, макарони / спагети с кетчуп и задушени зеленчуци, изобщо хотелът беше мизерия...
Затова решихме да преспим една вечер и да си търсим друг хотел - не исках да си проваля единствената почивка за годината...
На следващия ден говорихме с хората на рецепцията, казаха ни, че няма проблем да напуснем хотела, те щели да изпратят на тур. агенция фактура само за една нощувка и фирмата трябва да ни върнат останалите пари... Беше неделя - звъняхме на телефоните на фирмата, но никой не отговори - неделя е все пак и те почиват.
В понеделник звъняхме цял ден - никой не ни отговори. Едва във вторник се свързахме с тях, обяснихме им, че сме напуснали хотела
и какво трябва да направим, за да ни възстановят сумата за неизползваните нощувки. От там казаха, че ще говорят с шефовете и ще ни уведомят и така 10 дни звъняхме всеки ден, но отговорът беше все един и същ.
Веднага щом се върнахме в София отидохме във фирмата и те ни съобщиха, че имаме 100% неустойка, защото сме прекъснали почивката преди заминаването, което не е вярно. След това звъняха в хотела, оказа се, че ще им фактурират само една нощувка, но във фирмата казаха, че им трябвало тристранен протокол, който се попълва на място в хотела и трябва да се подпише от нас, от хотела
и от човек от тур. агенция, което не знам, как става... Съответно попитахме, защо не са ни казали веднага като се обадихме (още във вторник) - те твърдяха, че не е възможно да не са ни казали - държаха се с нас като с натрапници - как може изобщо да се оплакваме от хотела!
Какви са ни били изискванията за 4 звезден хотел?! и т.н. Нямам думи да опиша разочарованието си от отношението на служителите там. Вземат ли ти парите и вече не са отговорни за нищо, въпреки че в общите условия пише, че при рекламации и неизпълнение на условията
тур. агенция носи пълна отговорност. Би трябвало да си проверяват хотелите!
И така от 5 нощувки, които не бяхме ползвали ни върнаха парите само за 2!!!
Вече винаги ще си резервирам директно в хотела почивката и едва ли ще почивам на Българското Черноморие!

# 100
  • Мнения: 2 175
Искренно се учудвам, как не проверявате хотелите преди да тръгнете..
Б..и - всеки вече има сайт, че и винаги се намират отзиви от клиенти..

От агенция или не - не очаквай някой там да носи отоворност - затова се гледа винаги..

Жалко за неудобствот ви..оплачи се в КЗК.. newsm78

# 101
  • Мнения: 1 712
Искренно се учудвам, как не проверявате хотелите преди да тръгнете..
Б..и - всеки вече има сайт, че и винаги се намират отзиви от клиенти..

От агенция или не - не очаквай някой там да носи отоворност - затова се гледа винаги..

Жалко за неудобствот ви..оплачи се в КЗК.. newsm78


Съгласна съм донякаде  и с оплакването на потърпевшата и от коментара .
В повечето сайтове  на хотели снимките са супер, а в хотела  не всички стаи изглеждат по този начин.
В това съм се убедила лично. На инфотуровете, на които ходят агентите и разглеждат дадени хотели се показва една стандартна стая,една делукс, апартамент и това е.
Никоя агенция не може да гарантира настаняване в определена стая, дори на определен етаж.
Ако  наистина е било такава мизерия, първото нещо е да се отиде на рецепция и да си сменят стаята.
Лично на мен ми се случва неведнъж да ме настаняват в най-мизерните стаи на хотела, винаги обаче се намира резервен вариант.
Много рядко хотела е пълен , та да не могат.
Ако там не получат съдействие, повечето агенции имат телефони за спешни случаи, задължително уведомете и агента за вашия проблем.Тя има своите договори с хотела и може да съдейства.
Предварително  са могли да прочетат мненията в интернет пространството- това поне е някакъв ориентир. Но пък допускам, че за 4  звезди хотел  едва ли всички стаи са в такова състояние. Интересно ми е да разбера името на хотела и да го разгледам.

Описаното отношение от страна на агенцията обаче  наистина е ужасно. Начин има,  не е нормално 10 дни да не дадат някакъв отговор.
Вярно е, че с бг хотелиери се комуникира трудно, но един телефонен разговор и обяснение до къде са стигнали по техния проблем е достатъчен.

Според мен и двете страни имат вина.

# 102
  • Мнения: 6 528
Elleto, напиши кой е хотела, за да не се излъжем да отидем и ние.

# 103
  • Мнения: 1 417
Не съм изчела всичко, но по повод на част от последните коментари мога да кажа, че 1во когато си организираш сам всичко си с ясното съзнание, че поемаш цялата отговорност и за това не плащащ примерно по-висока цена за сам билети или хотел, трансфер и т.н Относно търсещите най-ниска цена /за мен това явление в Бг е изумително, явно се отнася за всякакъв вид стоки и услуги/ нормално е и клиентите да нямат кой знае какви очаквания, а и дори да са готови за някакви `изненади` и тук наистина агенцията не е виновна. Относно изпускането на полет, ние имахме такъв случай който 100% беше по вина на агенцията, тъй като имахме 1,15 мин м/у 2та полета след като изрично ги попитах дали ще е достатъчно времето за да си чекираме багажа и билетите, отговора беше Да, летището на Истанбул е малко /за 1път тръгвахме от там/ напълно достатъчно. Таратанци, мин. 2ч са необходими за да си спокоен.Самолета Ист. София закъсня с 20 мин, докато си вземем багажа и намериме гишето още толкова и видяхме как сгъват килимчето на Сингапурските авиолини, следващ полет след 2дни Shocked а ние имахме още 2смени до дестинацията +нощувки в Сингапур, от които първата `изгоря` естествено. Та тъй, това пак беше с агенция Изи Травъл за която писах в началото, която обаче в последствие разбрах че си е сменила името и адреса /излъгани клиенти и разни др. такива неща е имало/ собственичката се казва Галя, ако някой от работещите в турис. бранш се сеща за кого става въпрос и знае новото име да го доложи, че да няма и други прецакани Wink

# 104
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Очаквам и мен скоро да ме пишат някъде като некоректна агенция Sad
Ще обясня - имам резервация на клиент по програмата ранни записвания на Албена. Междувременно цените паднаха 50%. Клиента иска да анулира резервацията и да направи нова по новите цени. Първо 1 седмица сакарам с Албена, защото искат да сложат 100% неустойка и да удържат цялата сума на клиента, въпреки, че по-договор дължим 1 нощувка като неустоика. После след нашите заплахи за съд, се съгласиха. Сега трета седмица чакам да върнат парите по нашите сметки за да ги възстановя на клиента, а те ми обясняват, че ще ги върнат октомври  Shocked месец, въпреки че сме резервирали и платили май на 100%. Как точно да възстановя парите на клиент, като те не са при мен.

За съжаление контрата към клиента остава в мен....

mi6i, не съм съгласна с теб за по-ниската цена при самостоятелно пътуване. Първо, когато купуваш самолетен билет дори директно от авиокомпанията или от интернет винаги имаш такса за обслужване, която понякога е по-висока от тази на нормалните агенции. Второ при комуникация директно с хотел получаваш цени рецепция, които в 99% от случайте са по-високи от тези при туроператорите /освен ако не сте страхотни в преговорите за цена  Mr. Green/.
Посочения случай не е по-вина на агенцията - съмнявам се те да са виновни за закъснението на вашия полет. Освен това при прекачване всяко летище обявява минимум конектинг тайм и резервирането на билети се съобразява с него. Не съм работила с тази агенция и не познавам посочената госпожа. Просто и аз продавам самолетни билети и съм запозната с материята.
Друг е въпросът, че при подобен случай те са длъжни да съдействат максимално на клиента.

Общи условия

Активация на акаунт