Черен списък на туристическите агенции !

  • 726 958
  • 1 569
  •   9
Отговори
# 105
  • Мнения: 1 417
elku - elena за самолетните билети мога да поспоря, за някои от аивокомпаниите /Quatar/ резервацията он-лайн е на по-ниска цена от тази в тур агенцията, освен ако от там не си сложат нищо за обслужване, но за по-вечето авиокомпании не е така права си. Хотел може да си резервираш от стотиците сайтове в интернет и може да намериш по добра цена-не винаги и не за всеки хотел, разбира се. На последната ни почивка на рецепцията цената беше по-ниска и в $. Относно случай за който говоря, аз като не работеща в бранш, но пътувала по-вече от някой работещи смея да заявя че по-малко от 2ч. между 2полета е абсолютен риск, да не говориме пък за летища като Тайпе, където с влакче се придвижваш от единия до другия терминал,а те изрично ми казаха че времето е достатъчно. Аз не ги обвинявам в закъснението, ако знаехме че времето е недостатъчно просто щяхме да преспиме в Истанбул предишната вечер. А за съдействието - изпратиха ни в някакъв супер долнопробен хотел за безумна цена Shocked чак собственика на агенцията от която си взехме резервацията беше доста очуден. Така или иначе ние решение сме си намерили, пак ползваме услугите на турагенция към която нямам никакви забележки и които са много заинтересовани от престоя, пътуванита и т.н Wink
А в тази връзка бяхме на почивка на Малдивите чрез Дертур ако не се лъжа, за 1седм. престой ми званяха 2пъти за да ни питат дали всичко е ОК, дали сме доволни, имаме ли нужда от нещо Wink На друго място ни бяха раздадени билетити с местата още в хотела, бяха платени таксите при напускане на страната. На летището имахме грижа само да ни проверят багажа и да го чекираме.Е как да не си дадеш парите при тях Wink
Планувам едно пътешествие, което мисля да организирам напълно самостоятелно - ще видиме как ще се справя

# 106
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
Браво на Дертур - немците са си немци. Peace И мен ми харесва да работя с тях, защото дават много добри цени, но трябва да се има в предвид, че сроковете им за плащане и неустойки са железни, няма мърдане.
За изискването за два часа - не е вярно, всяко летище има конкретни изисквания.
Фактът че са ви изпратили в лош хотел, вече говори отрицателно. В смисъл, че при подобна ситуация по-логично е да предложиш нещо добро, за да тушираш негативното настроение на клиента.
Сайтовете, от който човек си прави сам директно резервация за хотел са си електронни туристически агенции. Общо взето агенциите в Бългрия работят със същите системи, като не слагат надценка, а взимат отстъпка от сайтовете.

Успех с плануването  Peace И приятно изкарване. Mr. Green

# 107
  • Мнения: 1 712
Очаквам и мен скоро да ме пишат някъде като некоректна агенция Sad
Ще обясня - имам резервация на клиент по програмата ранни записвания на Албена. Междувременно цените паднаха 50%. Клиента иска да анулира резервацията и да направи нова по новите цени. Първо 1 седмица сакарам с Албена, защото искат да сложат 100% неустойка и да удържат цялата сума на клиента, въпреки, че по-договор дължим 1 нощувка като неустоика. После след нашите заплахи за съд, се съгласиха. Сега трета седмица чакам да върнат парите по нашите сметки за да ги възстановя на клиента, а те ми обясняват, че ще ги върнат октомври  Shocked месец, въпреки че сме резервирали и платили май на 100%. Как точно да възстановя парите на клиент, като те не са при мен.

За съжаление контрата към клиента остава в мен....

mi6i, не съм съгласна с теб за по-ниската цена при самостоятелно пътуване. Първо, когато купуваш самолетен билет дори директно от авиокомпанията или от интернет винаги имаш такса за обслужване, която понякога е по-висока от тази на нормалните агенции. Второ при комуникация директно с хотел получаваш цени рецепция, които в 99% от случайте са по-високи от тези при туроператорите /освен ако не сте страхотни в преговорите за цена  Mr. Green/.
Посочения случай не е по-вина на агенцията - съмнявам се те да са виновни за закъснението на вашия полет. Освен това при прекачване всяко летище обявява минимум конектинг тайм и резервирането на билети се съобразява с него. Не съм работила с тази агенция и не познавам посочената госпожа. Просто и аз продавам самолетни билети и съм запозната с материята.
Друг е въпросът, че при подобен случай те са длъжни да съдействат максимално на клиента.



Minimum conn time za IST e 1h za mejdunarodni poleti. Neznam zashto na sofiyskoto letishte ne sa uspeli da vi chekirat do kraya,veroyatno check in-a ne e bil nastroen za tova,no  po iziskvane na letishteto, agentsiyata e spazila chasa.

Za zakasneniya na poleti oplakvaniyata se preprashtam kam prevozvacha.Agenta ne moje da kontrolira podobni neshta i ne poema otgvornost.

# 108
  • София
  • Мнения: 1 402
Minimum conn time za IST e 1h za mejdunarodni poleti.

Винаги има риск - когато са издадени два билета или повече билета, вероятно както е в техния случай, ако пътника не е настоял да го чекират до крайната дестинация, на чекин-а няма как да знаят той от Истанбул нататък за къде пътува.

# 109
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
elku - elena, скоро парички от Албена не чакай! Станев винаги забавя плащания!

# 110
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 562
elku - elena, скоро парички от Албена не чакай! Станев винаги забавя плащания!
А, получих ги вече. След скандал и обещанието ми, че ще пусна сигнал за проверка слещу тях.

# 111
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
elku - elena, скоро парички от Албена не чакай! Станев винаги забавя плащания!
А, получих ги вече. След скандал и обещанието ми, че ще пусна сигнал за проверка срещу тях.
Peace Така може! Аз доста време карах девер ми така да постъпи, ама той все с добро, ама като чака една година, ме послуша, и после цялата сума му преведоха, но при него бяха 17 хил. (за транспортни услуги). Айде стига съм спамила темата.
А по темата- аз съм ползвала Географски свят, но съм доволна, като изключим едната им екскурзоводка, но според мен идеално няма. Иначе всичко друго беше ОК. Май трябва да пиша в белия списък Simple Smile

# 112
# 113
  • Мнения: 11 743
Защо Оданс? Аз съм доволна от тях.

# 114
  • Пловдив
  • Мнения: 2 748
Комфорт Ес - промяна на условията 24 часа преди заминаването, а хотелът 3 * си беше с един минус отпред.

# 115
  • Мнения: 453
Миналата година планирахме, уговорихме и платихме поне месец по-рано екскурзия до Егейска Турция с "Екотур ЙН"  офис Варна (но май само тук имат), седмица преди да тръгнем, отидохме за да уточним всички подробности и познайте ... Оказа се, че не събрали необходимата бройка и екскурзия нямало да има  ooooh! Ние си бяхме пуснали отпуски и всичко бяхме организирали, а те даже не вдигнаха телефона да ни го кажат. За капак не искаха да ни върнат парите (а ние искахме поне ако успеем да планираме нещо друго в последния момент, за да не увиснем) - щели да ни върнат парите в деня на планираното заминаване, защото дотогава можело и да съберат оставащите хора (които после разбрахме, че не са никак малко и естествено не събраха) ... Толкова главоболия ни бяха причинили, че .. не искам повече да чуя за тях !
По-късно се изпуснаха в разговора и ни казаха, че били в отпуска и затова не могли да съберат хората !!!  Ей за това вече думи нямам ...

# 116
  • Мнения: 1 726
Ужасно е, когато екскурзията или почивката зависят от събиране на група. Много мои познати се разминаха с плановете си така, даже имаше и едно провалено сватбено пътешествие. 
Иначе фирмата се е държала доста некоректно и съм почти сигурна, че няма предвидена неустойка, ако почивката не е осъществена. Ако обаче вие се бяхте отказали в последния момент, щяха да ви задържат цялата платена сума.
За мен най-влудяващото е, че не са ви уведомили и че не са ви върнали парите навреме, за да успеете да се пренасочите към друга агенция. Наистина гаден номер.

# 117
  • Мнения: 1 243
Ние пък сме страшно доволни от" Екотур Й.Н.". Родителите ми също. Тази година ги изпратихме на почивка по случай 30 години от сватбата им точно на ексурзия Егейска Турция. Още при плащането ни предупредиха, че ако не се съберат достатъчно хора екскурзията няма да се проведе. Също платихме месец, дори месец и 5 дни преди дата. Бяхме първите. Аз лично звънях 3 пъти във фирмата, за да проверявам как върви записването. garga в договора не ти ли пишеше условията ? Не те обвинявам, но защо не се поинтересува поне 14 дни по-рано дали са се събрали достатъчно хора? А за това, че не са ви върнали навреме парите.....не коментирам, все пак са ви ги върнали, Има и много по-нагли  Peace А това за отпуската е несериозно! За кой период става въпрос, аз съм сигурна, че офисът им не излиза в отпуска!
Иначе относно организация, автобуси, избор на хотели, екскурзоводи съм страшно доволна!

# 118
  • Мнения: 453
tsve_te, бъди сигурна, че всичко което описах по-горе е истина ! Нямам никаква полза да си измислям. Това става миналата година, септември месец. Бяхме платили от началото на август. Те ни казаха, че при най-малка промяна в организацията ще ни звъннат. Да, но хората нямаха интерес да не се надяват до последно, че ще съберат групата, а съответно какво ги засяга нашата отпуска, планове и т.н. Супер некоректни бяха !   Ние си платихме всичко, оставихме си телефоните, не виждам какво повече трябваше да направим, за да ни считат за добри туристи и хора, които заслужават да получат поне информация, че екскурзията им няма да се състои - навреме ! Това, че им се обадихме седмица преди потеглянето, беше тяхно изискване. Трябваше ли да се съмняваме дори, че няма да има такова ??? И да звъним всяка седмица ??? Не знаех, че така се процедира ! Нито някъде пише, че трябва 14 дена по-рано да се обаждаме сами и да се осведомяваме.
По отношение на факта, че са излезли в отпуска, ни го каза една от служителките  Peace , надявали се, че ще съберат хората последната седмица. Е, не успяха ! А това, че е можело да не ни върнат парите, макар и да не се е състояла екскурзията - си има места към които да се отнесе човек. така, че няма да им благодаря, че са ни върнали нашето си, при всички ядове, които ни създадоха.
П.П: ако все пак ми беше щукнало да им звънна 14 дена по-рано, нали се сещаш, че нямаше да намеря никой в офиса, заради отпуската им ... те си казаха даже, че са били някъде извън БГ на почивка.
 Радвам се за теб, че си доволна, но аз и моите близки не припарваме до услугите им. Има достатъчно фирми, към които може човек да се обърне, за да се потапя в подобни води.

# 119
  • Мнения: 1 243
garga не твърдя, че си измисляш. Извинявай ако така е прозвучало. Съжелявам, че са ви провали плановете. Дано да са си взели поука, защото е жалко д агудят клиенти, при възможностите, които имат

Общи условия

Активация на акаунт