Черен списък на туристическите агенции !

  • 727 898
  • 1 569
  •   3
Отговори
# 510
  • Мнения: 369


А пък сравнението на килото сирене с туристическата услуга.... много е добро наистина Simple SmileSimple Smile Подкрепям!
Надявам се все повече хора да си организират сами пътуванията!


# 511
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 563


А пък сравнението на килото сирене с туристическата услуга.... много е добро наистина Simple SmileSimple Smile Подкрепям!

Именно, примерът е абсурден, защото и вашата идея е също толкова екзотична и нереална.

Има хора, които чудесно се организират и сами, има други които не желаят да го правят. И в едното и в другото няма лошо.

# 512
  • София
  • Мнения: 4 714
Аз, малко като на "всяко гърне мерудия", ама наистина не разбирам защо да се доплащат в последствие хотелите? Нали и сам като пътува човек, си ги плаща предварително за времето на престой. Случи ми се да си удължа времето на престой, веднъж. Нямаше свободна стая, с триста зора ми намериха едно "килерче", което беше 1 път и половина по-скъпо от чудесната стая, която бяхме предварително резервирали и платили.

# 513
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 563
Аз, малко като на "всяко гърне мерудия", ама наистина не разбирам защо да се доплащат в последствие хотелите? Нали и сам като пътува човек, си ги плаща предварително за времето на престой. Случи ми се да си удължа времето на престой, веднъж. Нямаше свободна стая, с триста зора ми намериха едно "килерче", което беше 1 път и половина по-скъпо от чудесната стая, която бяхме предварително резервирали и платили.

Идеята на дамата е да се плаща след ползване на услугата, т.е. при напускане. Принципно е възможно - при директна резервация в хотел и ако хотелът има такава политика. Но при туроператори, ранни записвания, специални оферти - няма как да стане.

# 514
  • София
  • Мнения: 4 714


Идеята на дамата е да се плаща след ползване на услугата, т.е. при напускане. Принципно е възможно - при директна резервация в хотел и ако хотелът има такава политика. Но при туроператори, ранни записвания, специални оферти - няма как да стане.

Да се плаща при напускане с цел...какво? newsm78
Даже не мисля за туроператори.
Дала съм пример при самостоятелна резервация, какво може да се случи. Ако нямаме вяра на ТА, ми никой на зор не ни кара да пътуваме с нея. ТА има повече, отколкото можем да допуснем. Аз лично, никога не съм имала разочарования от ТА, въпреки, че не ги подбирам, след безброй консултации. В белия списък, писах за една ТА, за която не е ставало въпрос.  bouquet

# 515
  • София
  • Мнения: 4 714
И въпрос към дамите, които са доволни ои съответните ТА.
Имате ли нещо против, да ви копирам мненията и да ги пейстна в "бялата" тема?

# 516
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 5 563
С цел като не си доволен - не плащаш.

# 517
  • София
  • Мнения: 4 714
С цел като не си доволен - не плащаш.
Е как не плащаш? Нали си спал?
Още повече, че от ТА дават сайта на хотелите. Като не ти харесва, не заминаваш. Peace
Да не говорим, че при някои екскурзии се предлагат и различни варианти за хотели.

# 518
  • Мнения: 1 525
Пътувах по вътрешна линия.
Какво ми направи впечатление.
Багажа се оставя в багажното.
1. Никой обаче не проверява кой си оставя там багаж. Дали е пътник или случайно преминаващ. Къде са мерките за сигурност, за които така много се говореше...преди време? Ще чакаме да стане нещо, че пак да се затегне контрола ли?
2. На багажа слагат част от талон, другата част я дават на пътника. Но при слизане никой не проверява кой каква чанта взима. Дали е неговата или някоя друга...Особено опасно е това според мен при междинните слизания на пътници.

# 519
  • Мнения: 60
Здравейте,икам да споделя недоволството си от настаняването и пътуването с „Дорис“ Сливен.Направих ранна резервация на 06.12.2013г. и бях първият им клиент за лято 2014г-по този повод ми направиха отстъпка от 90лв.На 06.06.2014г. настанявайки ни в автобуса Ивелина ни настани на 5 седалка.Попитах да няма някаква грешка ,защото сме първите направили резервация .
Отговорът беше,че до 5 седалка са платени.Това се оказа лъжа,защото с някои от настанените пред нас се познавахме от миналото лято и те споделиха,че не са плащали допълнително за настаняване.
По време на пътуването имаше 2 придружителки,които се грижиха за шофьорите-поднасяха им кафе,минерална вода-такива услуги за нас не се предлагаха.Преди Кушадасъ чакахме около час на една бензиностанция да дойде микробус за пътуващите за Бодрум.Дори и прес този час престой не благоволиха да направят по едно кафе.Можехме да ползваме тоалетна и супермаркет,в който продаваха кафе в пакетчета,но нямаше вода.Връщайки се в автобуса ни раздадоха анкета как да подобрят обслужването си.За мен това е транспортиране ,а не обслужване.Миналото лято пътувахме с
„Дорис“ и придружител беше Ани Иванова-още в началото на пътуването ни уведоми каво се предлага
платено и безплатно.Сутринта преди Кушадасъ ни предложи кафе ,чай,но тази година нивото на обслужване се е променило в транспортиране.Когато се прибрахме написах своето недоволство към ТА„Дорис“.Г-жа или г-ца Смит ми писа,че спокойно мога да изразявам своето недоволство където пожелая щом това ще ми донесе удоволетворение.Не смятам да ползвам повече услугите на траспортна фирма „Дорис“.Добре ,че има други ТА,които наистина се грижат за почиващите по време на пътуването.За мен пътуването е част от почивката,която съм чакала дълго.Съжалявам,че се доверих на „Дорис“.Човек се учи от грешките си.Дано успея да предпазя някой да не направи моята грешка.Ако някой търси транспортиране в рамките на 15ч. може да ги ползва.

# 520
  • София
  • Мнения: 4 714
Здравейте,икам да споделя недоволството си от настаняването и пътуването с „Дорис“ Сливен.Направих ранна резервация на 06.12.2013г. и бях първият им клиент за лято 2014г-по този повод ми направиха отстъпка от 90лв.На 06.06.2014г. настанявайки ни в автобуса Ивелина ни настани на 5 седалка.Попитах да няма някаква грешка ,защото сме първите направили резервация .
Отговорът беше,че до 5 седалка са платени.Това се оказа лъжа,защото с някои от настанените пред нас се познавахме от миналото лято и те споделиха,че не са плащали допълнително за настаняване.
По време на пътуването имаше 2 придружителки,които се грижиха за шофьорите-поднасяха им кафе,минерална вода-такива услуги за нас не се предлагаха.Преди Кушадасъ чакахме около час на една бензиностанция да дойде микробус за пътуващите за Бодрум.Дори и прес този час престой не благоволиха да направят по едно кафе.Можехме да ползваме тоалетна и супермаркет,в който продаваха кафе в пакетчета,но нямаше вода.Връщайки се в автобуса ни раздадоха анкета как да подобрят обслужването си.За мен това е транспортиране ,а не обслужване.Миналото лято пътувахме с
„Дорис“ и придружител беше Ани Иванова-още в началото на пътуването ни уведоми какво се предлага
платено и безплатно.Сутринта преди Кушадасъ ни предложи кафе ,чай,но тази година нивото на обслужване се е променило в транспортиране.Когато се прибрахме написах своето недоволство към ТА„Дорис“.Г-жа или г-ца Смит ми писа,че спокойно мога да изразявам своето недоволство където пожелая щом това ще ми донесе удоволетворение.Не смятам да ползвам повече услугите на траспортна фирма „Дорис“.Добре ,че има други ТА,които наистина се грижат за почиващите по време на пътуването.За мен пътуването е част от почивката,която съм чакала дълго.Съжалявам,че се доверих на „Дорис“.Човек се учи от грешките си.Дано успея да предпазя някой да не направи моята грешка.Ако някой търси транспортиране в рамките на 15ч. може да ги ползва.
А честито! Cry "Голямо удоволствие" ти е донесла г-жа Смит.

# 521
  • Мнения: 369
С цел като не си доволен - не плащаш.
Е как не плащаш? Нали си спал?
Още повече, че от ТА дават сайта на хотелите. Като не ти харесва, не заминаваш. Peace
Да не говорим, че при някои екскурзии се предлагат и различни варианти за хотели.

Нямах предвид това. С цел - ако хотелът не отговаря на това, което е показано на сайта или в офертата - вместо 7 нощувки правя една, плащам си една и за останалите си търся друг хотел. Защо, примерно, при издънка в хотел, да не мога да си го сменя? Не съм казала, че няма да платя, но искам да платя след като използвам услугата - при напускане. Не съм съгласна ако отида в чужбина за 7 дена и хотелът не си отговаря на категорията (меко казано) да страдам през всичките 7 дена. Предпочитам да страдам само 1 ден и после да си решавам проблема сама.

 Като знам каква междуфирмена задлъжнялост има в БГ и сроковете на плащане (в други индустрии)... направо си е грехота да се съдира предварително кожата на бедния БГ турист Simple SmileSimple Smile .... Пък и както не знаем да си търсим правата....

Моето мнение всъщност няма значение, аз проблем нямам, а само споделих че се дразня. Като се дразня много ясно - не ползвам такива пакети и си решавам проблема.

 Но като чета мненията тук и се чудя - толкова много хора, провалили дълго чаканата ваканция, натрупали разочарование и възмущение, а на всичкото отгоре си платили за това?!?! newsm78

# 522
  • София
  • Мнения: 4 714
Явно съм от късметлийките. Не ми се е случвало подобно нещо.
Само веднъж в Римини, чистотата и размера на килера, наречен стая ме стресира. Ама ударихме по едно, заспахме и ...едва станах на следващия ден. Joy Беше обзорна екск. Другите хотели си бяха ОК.

# 523
  • Мнения: 4 304
Интересно, какво общо има бедността на БГ туриста с плащането на хотелите? Ако сам си го букваш, нали го виждаш на съответния сайт, четеш ревютата, преценяваш си за тези пари какво може да очакваш. Отиваш в хотела, където си резервирал 7 нощувки, не си плащаш предварително, и на 3-та изчезваш, без да си платиш, щото нещо си... Няма как да стане.

Колкото до организираните екскурзии от БГ, където са наблъскали 100 неща само и само да ги направят атрактивни, такива неща като разминаване на описания хотел и действителния, се случват. В този случай - все пак се доверявайте на преценката си относно цената на цялото мероприятие и просто приемете, че това е положението - за толкова пари, такова качество. А, ако не ви харесва - може да се оплачете на г-жа/г-ца Смит, хахаха Sunglasses Такава ни е действителността, за съжаление..

# 524
  • Мнения: 3 993
Пътувах по вътрешна линия.
Какво ми направи впечатление.
Багажа се оставя в багажното.
......................

Нищо не разбрах от този пост! За какво пътуване се говори, с какъв транспорт, къде, кой е превозвача - кандидат за черния списък?  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт