Издънки от страна на хотела винаги може да има. И за това си има представител на място, агент, телефон за спешни случай. Ако нещо не е ОК, звъниш и си търсиш правата. Писане във форум в последния ден от почивката е...несериозно.
А това за анулирането на програмите е смешно. Клиентите са платили и искат да пътуват. Работата на туроператора е да осигури това пътуване. В случая е изпълнено перфектно, въпреки стачките, отменените полети, променения самолет.
Всеки икономически субект работи с цел печалба. Не виждам, защо трябва да е срамно, когато туроператорите правят същото. Вие като работите, предполагам също взимате заплащане?
Същият "некоректен" туроператор организира извънреден чартър за група от 60 души миналата седмица до Пулия за точно 2 часа - защото Уиз Еър анулираха полета си 1 час преди заминаване. Разликата в цената, а такава има, остана за сметка на туроператора.
Същият "некоректен" туроператор преди 3 седмици, когато Тунис затвори в 4 през нощта летищата си, реорганизира цялата програма, отново в рамките 2 часа. Така че цялата група от 120 души, които бяха на летище София, да бъдат настанени в хотели в София, да получат храна, да си направят нови тестове за пътуване. Всички си получиха парите за неизползваната нощувка в Тунис. Туристите блокирани в Тунис пък имаха една допълнителна нощувка, бонус. Всички тези разходите са поети от туроператора, веднага, на момента. А въобще не са длъжни да го правят, защото стачките са форсмажор и не се дължат обезщетения.
Точно Абакс демонстрират перфектна организация и страхотно отношение в последните месеци.
Искам да съм много ясна, не твърдя, че посоченият хотел е супер. Напротив, абсолютно базов хотел. И явно дамата е имала доста по-високи очаквания.
Хотелът не предоставя втора ключ - карта, практика в много хотели. Какво общо има туроператора?
В хотела не работи ПОС терминала, и това се случва. Сигурно отново туроператорът нарочно го е направил...
Храненето е със сервиране по предварително избрано меню - пише си го черно на бяло в офертата - за справка: http://www.abax.bg/?p=135613 Т.е. туроператорът коректно е посочил условията за хранене.
Стаята е шумна. Нормално е да се поиска смяна.
Лошо отношение - ами дамата обяснява, как със скандал прави всичко...
Иначе е посочено, че е доволна от екскурзиите. Т.е. преките услуги от туроператора са ОК.