ОСМИ клас 2020/2021 - Плам, пламти! Котел, бълбукай! Със надежда ДО да свърши проблещукай!

  • 28 039
  • 737
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 4 967
Не съм Дикси, но да ви успокоя, че Митко от вчера вече си е вкъщи!
Не съм си правила тест, няма смисъл излишни пари нямам. Стоим си под самообявена карантина, отговорни сме. Имам няколко познати вече, които имат симптоми и няма да се тестват. Не сме се виждали с тях отдавна, само се чуваме.

# 46
  • Мнения: 47 981
Излиза, че по тийн критериите малко пари съм предложила Joy

# 47
  • Стара Загора
  • Мнения: 7 358
дОБЪР ДЕН,
докато не съм забравила и пропуснала да се разпиша.
Благодаря за новата темичка. Да ни е уютна !
От утре започвам танца...с един онлайн и един оффлайн:)))
Чета ви и явно е навсякъде....езика натиска и по другото кара кхъ...отгоре-отгоре.

Последна редакция: пн, 02 ное 2020, 13:50 от Хера

# 48
  • Мнения: 2 208
И аз да се запиша в новата тема с благодарност за усилията на Бети. Flowers Hibiscus

В духа на вчерашния празник само мога да кажа, че който има желание, намира начин... И съм изключително благодарна на хората, които въпреки затруднените условия намират начин децата ни да продължават напред с обучението си.
Синът ми получи анкета във връзка със сформиране на онлайн извънкласни дейности, съобразени със сфери на интерес, включващи уебинари, уъркшоп участия и виртуални посещения на компании в ИТ сектора.

Аз само мога да бъда доволна, че създават условия на децата да се развиват, макар и в тази необичайна обстановка. И се радвам, че будители има и днес Simple Smile

# 49
  • София
  • Мнения: 7 190
Нещо написах. Не е идеално. Ето го и моля да се включите, ако наистина планираме да го пускаме:


Скрит текст:
ДO
Г-Н КРАСИМИР ВЪЛЧЕВ
МИНИСТЪР НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

ПРОФ. Д-Р КОСТАДИН АНГЕЛОВ, Д.М.
МИНИСТЪР НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО

ДОЦ. Д-Р АНГЕЛ КУНЧЕВ, Д.М.
ГЛАВЕН ДЪРЖАВЕН ЗДРАВЕН ИНСПЕКТОР

Г-Н БОЙКО БОРИСОВ
МИНИСТЪР-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

Уважаеми господа,
Настоящото писмо е от родителите на ученици, обучаващи се в гимназиален етап на образование.
Следим със загриженост усложняващата се обстановка около пандемията от Covid-19, като разбираме сериозността на ситуацията, в която се намираме всички ние, и подкрепяме усилията за опазване здравето и живота на нашите учители, нашите деца, както и на всички граждани на Република България.

Същевременно сме сериозно обезпокоени от рестриктивните мерки, постановени със Заповед №РД 01-626/27.10.2020г. на МЗ, тъй като за всички упоменати в документа дейности и мероприятия (посещения в заведения и търговски центрове, конгреси, културни мероприятия и др.) се оставя възможност за присъственост, докато учениците в гимназиален етап следва еднозначно и безапелационно да преминат в ОЕСР. Обявените през последните дни намерения на МОН са, че тези гимназии, които се намират в т.нар. „червени зони“, ще продължат с онлайн обучението, което за значителна част от училищата на практика означава неопределено дълъг период, в който учениците няма да могат да се върнат в класните стаи.

Нашите наблюдения над децата ни, които вече бяха в дистанционна форма на обучение през миналата учебна година са, че такъв вариант е целесъобразен единствено за ограничен период от време. След това учениците рязко изгубват мотивация и концентрацията на вниманието им пред мониторите значително намалява. Липсата на директна комуникация с учителите води до по-непълноценно изготвяне на самостоятелните задачи за домашна работа. Целият процес се оказва компрометиран и на практика не могат да бъдат постигнати основополагащите цели на образованието.

Също така бихме искали да посочим, че по данни на Национален статистически институт за предходната учебна 2019/2020г. учениците в България са около 572 504, като тези, които текущо се обучават в гимназии са 132 775 и съставляват едва около 2% от населението.

Така се оказва, че най-сериозните ограничителни мерки са приложени към изключително малка група от обществото и едва ли това наистина би променило хода на пандемията.

В голяма част от държавите в Европейски съюз въвеждането на карантина засяга почти всички сфери на обществения живот, но не и училищата, а у нас очевидно е обратното.

Искрено се надяваме, че МОН и МЗ ще преразгледат позицията си и ще осигурят на децата ни полагащия им се по право достъп до качествено и истинско образование.

С уважение:

# 50
  • Мнения: 1 114
Много добре! Може да включим и предложение в което поне учениците от 8 клас да се върнат присъствено, поради факта, че това е класа в който се усвояват базови знания и умения, които ще са необходими през целия гимназиален курс.

Последна редакция: пн, 02 ное 2020, 15:29 от polly_g_bg

# 51
  • Мнения: 3 876
Ред, смятам, че е стегнато и ясно!
В Австрия затварят гимназиите, но също така музеи, театри, кина, молове, а тук псевдо мерки къдетв е лесно и не се дължат обезщетения.
Във Варна се сдобих ме с дневни дискотеки, така и учениците ще могат да ги посещават

Поли, всеки клас е важен. Какво да кажат децата от професионалните гимназии, те учат професия 11 12 клас и трябва да са присъствиено на производствена практика

# 52
  • София
  • Мнения: 7 190
Поли, може, ама не го включих с идеята да съберем максимална подкрепа и от другите родители на гимназисти тук.

# 53
  • софия
  • Мнения: 25 453
Скрит текст:

Уважаеми господин министър-председател,
Уважаеми господа,

Настоящото писмо е от родителите на ученици, обучаващи се в гимназиален етап на образование.
Следим със загриженост усложняващата се обстановка около пандемията от Covid-19, като разбираме сериозността на ситуацията, в която се намираме всички ние, и подкрепяме усилията за опазване здравето и живота на нашите учители, нашите деца, както и на всички граждани на Република България.

Същевременно сме сериозно обезпокоени от рестриктивните мерки, постановени със Заповед №РД 01-626/27.10.2020г. на МЗ, тъй като за всички упоменати в документа дейности и мероприятия (посещения в заведения и търговски центрове, конгреси, културни мероприятия и др.) се оставя възможност за присъственост, докато учениците в гимназиален етап следва еднозначно и безапелационно да преминат в ОЕСР. Обявените през последните дни намерения на МОН са, че тези гимназии, които се намират в т.нар. „червени зони“, ще продължат с онлайн обучението, което за значителна част от училищата на практика означава неопределено дълъг период, в който учениците няма да могат да се върнат в класните стаи.

Нашите наблюдения над децата ни, които вече бяха в дистанционна форма на обучение през миналата учебна година са, че такъв вариант е целесъобразен единствено за ограничен период от време. След това учениците рязко изгубват мотивация и концентрацията на вниманието им пред мониторите значително намалява. Липсата на директна комуникация с учителите води до по-непълноценно изготвяне на самостоятелните задачи за домашна работа. Целият процес се оказва компрометиран и на практика не могат да бъдат постигнати основополагащите цели на образованието. ОЕСР изисква работа в продължение на около 10 ч. дневно пред монитор, което води допълнителни негативни последствия върху здравето на децата - разстройства на зрението и акомодацията; болести на органите на опорно-двигателен апарат; нервно-психични разстройства. Същите тези деца през изминалата учебна година вече преминаха дълъг период на ОЕСР.

Също така бихме искали да посочим, че по По данни на Национален статистически институт за предходната учебна 2019/2020г. учениците в България са около 572 504, като тези, които текущо се обучават в гимназии са 132 775 и съставляват едва около 2% от населението. Така се оказва, че най-сериозните ограничителни мерки са приложени към изключително малка група от обществото и едва ли това наистина би променило хода на пандемията.

В голяма част от развитите държави в Европейски съюз въвеждането на карантина засяга почти всички сфери на обществения живот, но не и училищата, а у нас очевидно е обратното.

Отчитайки гореизложените обстоятелства, за нас остава необяснима причината, поради която единствено и само гимназистите следва да понесат най-голямата тежест като рестриктивна мярка в борбата с овладяване на пандемията.

Искрено се надяваме, че МОН и МЗ ще преразгледат позицията си и ще осигурят на децата ни полагащия им се по право достъп до качествено и истинско образование.
Моите 5 стотинки. ББ винаги е на първо място.

Ред, благодаря ти Heart

# 54
  • Мнения: 1 114
Да, прави сте. Предложих, защото имаше някакви намеци от Фандъкова и оперативният щаб, преди въвеждането на дистанционно за всички, че 8 клас ще останат присъствено.

# 55
  • София
  • Мнения: 7 190
Супер, Звънче!
Това беше необходимо - някой да доразшири и обоснове. Мене започва да ме стяга шапката след написване на една страница текст. 😁

# 56
  • Мнения: 3 876
Момичета, ако сред вас някой е архитект, строителен инженер, моя да ми се представи.. Цял ден се опитвам да се свържа с басейнова дирекция и да ги попитам какво е "водоприемна част на кладенец от.. до.. м." Трябвало да регистрираме кладенеца на къщата до 27.11

# 57
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 526
Момичета, ако сред вас някой е архитект, строителен инженер, моя да ми се представи.. Цял ден се опитвам да се свържа с басейнова дирекция и да ги попитам какво е "водоприемна част на кладенец от.. до.. м." Трябвало да регистрираме кладенеца на къщата до 27.11

Пиши ми на лично, мъжа ми ще ти обясни подробно и ясно.Сега с това се занимаваше-с на родителите си кладенците.

# 58
  • Между гори и планини
  • Мнения: 9 382
Това с кладенеца и на мен ще ми е полезно. Ние ползваме нашия 1 месец лятото, когато водата в каптажа на улицата не стига и водата спира.

# 59
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 526
На теб ще ти звънна довечара  като се прибера от работа.

Общи условия

Активация на акаунт