Дистанционно обучение за учениците-Teмa 11

  • 22 188
  • 746
  •   1
Отговори
# 210
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 547
Еми не я познавам, не мога да отговоря на въпроса. Но живо ме интересува какво точно работиш в университета, ако не е тайна. Че ако присъственото изкарва такива кадри, жална ни майка наистина, ако минем на дистанционно!

# 211
  • Мнения: 23
Еми не я познавам, не мога да отговоря на въпроса. Но живо ме интересува какво точно работиш в университета, ако не е тайна. Че ако присъственото изкарва такива кадри, жална ни майка наистина, ако минем на дистанционно!
Работя като системен администратор и няма как дистанционно да работя. Просто няма възможност да се извършват нещата от разстояние

# 212
  • Мнения: 3 088
Да не прозвуча от позицията на някакъв "абсолютен" авторитет ама , все пак тук някой има ли съмнение по въпроса, че присъственото обучение е много по-ефективно от всякаква форма на дистанционно ???
Всъщност има. Пак повтарям, че ДО обучение може да е не по-малко ефективно от присъственото. Но зависи от това какво се преподава, на каква възраст са обучаваните и колко мотивирани са и двете страни. И наблюденията ми не са върху двама или трима обучаващи се, а върху стотина-двеста.

# 213
  • Мнения: 2 094
Да не прозвуча от позицията на някакъв "абсолютен" авторитет ама , все пак тук някой има ли съмнение по въпроса, че присъственото обучение е много по-ефективно от всякаква форма на дистанционно ???
Всъщност има. Пак повтарям, че ДО обучение може да е не по-малко ефективно от присъственото. Но зависи от това какво се преподава, на каква възраст са обучаваните и колко мотивирани са и двете страни. И наблюденията ми не са върху двама или трима обучаващи се, а върху стотина-двеста.
Не става за масово обучение според мен. Присъственото масово обучение има много по-различни цели от заучаването на подаден материал. Ако човек е мотивиран да научи материал може да намери дистанционен курс и ще използва с удоволствие. Но за малките, а и малко по-големи ученици, училището е техния свят без родителите, те израстват по този начин и виждат себе си в нова светлина, като самостоятелни личности в общност от други хора.

Последна редакция: пн, 09 ное 2020, 20:56 от Sparkles

# 214
  • Мнения: 2 818
Да не прозвуча от позицията на някакъв "абсолютен" авторитет ама , все пак тук някой има ли съмнение по въпроса, че присъственото обучение е много по-ефективно от всякаква форма на дистанционно ???
Всъщност има. Пак повтарям, че ДО обучение може да е не по-малко ефективно от присъственото. Но зависи от това какво се преподава, на каква възраст са обучаваните и колко мотивирани са и двете страни. И наблюденията ми не са върху двама или трима обучаващи се, а върху стотина-двеста.
Не става за масово обучение според мен. Присъственото масово обучение има много по-различни цели от заучаването на подаден материал. Ако човек е мотивиран да научи материал може да намери дистанционен курс и ще използва с удоволствие. Но за малките ученици, а и малко по-големи ученици, училището е техния свят без родителите, те израстват по този начин и виждат себе си в нова светлина, като самостоятелни личности в общност от други хора.
Недай си Боже не само училището може да се окаже мястото, където ще е техния свят без родители.... Това някой осъзнава ли го? Или е много важно да намерим за какво да помрънкаме и да си изсмучем от пръстите като доводи...

# 215
  • Мнения: 2 094
Да не прозвуча от позицията на някакъв "абсолютен" авторитет ама , все пак тук някой има ли съмнение по въпроса, че присъственото обучение е много по-ефективно от всякаква форма на дистанционно ???
Всъщност има. Пак повтарям, че ДО обучение може да е не по-малко ефективно от присъственото. Но зависи от това какво се преподава, на каква възраст са обучаваните и колко мотивирани са и двете страни. И наблюденията ми не са върху двама или трима обучаващи се, а върху стотина-двеста.
Не става за масово обучение според мен. Присъственото масово обучение има много по-различни цели от заучаването на подаден материал. Ако човек е мотивиран да научи материал може да намери дистанционен курс и ще използва с удоволствие. Но за малките ученици, а и малко по-големи ученици, училището е техния свят без родителите, те израстват по този начин и виждат себе си в нова светлина, като самостоятелни личности в общност от други хора.

Недай си Боже не само училището може да се окаже мястото, където ще е техния свят без родители.... Това някой осъзнава ли го? Или е много важно да намерим за какво да помрънкаме и да си изсмучем от пръстите като доводи...
Горе мнението беше принципно, и моето също е принципно. Не говоря за пандемията.

# 216
  • Мнения: 2 818
Аз не мисля, че има разумен човек, който принципно би приел ДО за нормално и ефективно за дълготрайна форма на обучение... Дълбоко се съмнявам да има такъв човек. Принципно.

# 217
  • София
  • Мнения: 398
Това, което исках да кажа е , че не разглеждаме тук ДО като по-добрата алтернатива, а по-скоро като по-малкото зло .

# 218
  • Мнения: 2 818
Това, което исках да кажа е , че не разглеждаме тук ДО като по-добрата алтернатива, а по-скоро като по-малкото зло .
С това съм абсолютно съгласна.
Все си мисля, че трябва да се насилим да го преглътнем ведъж за винаги това ДО, докато не се нормализират нещата и обстановката не стане приемлива за преминаване към присъствено обучение.
Всичко друго е едно безмислено вайкане, не водещо до никакъв резултат, а въртене в кръг.

# 219
  • София
  • Мнения: 17 652

Абсолютно убедена съм, че няма НИКОЙ - не и нормален родител - който да предпочита ДО ПО ПРИНЦИП. Все пак не се опитваме да пресъздадем Солария. За всички е ясно, че за нормалното развитие на всяко дете то има нужда от контакти със себеподобни - дори да не говорим изобщо за качеството на обучението като такова. НО настоящата ситуация НЕ е нормална...

Последна редакция: вт, 10 ное 2020, 11:27 от bubanka

# 220
  • Мнения: 1 010
Искам само да кажа на мамите следното:
И да има старание момичета и да няма ако не си супер умен ученик няма как да научиш да кажем първи закон на Мендел, или пък втори, или трети ако няма кой да ти го обясни качествено и най вече присъствено.

Добре де, с какво обяснението, когато сте в една стая, се различава от обяснението чрез видеовръзка?

# 221
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
Работя като системен администратор и няма как дистанционно да работя. Просто няма възможност да се извършват нещата от разстояние

Аз не разбрах къде е драмата и кое точно ти пречи да работиш в университета присъствено.
Всъщност това истинска работа ли е или е стаж, или са упражнения по някой предмет? Всеки път го назоваваш различно.

# 222
  • София
  • Мнения: 44 515
Днес е имало някаква среща на МЗ и МО. Чакаме новини може би утре...

# 223
  • Бургас
  • Мнения: 8 506
Аз доколкото разбрах резултатът от срещата е, че всяко училище ще решава за себе си дали да наложи маски в час. Което е едно голямо нищо.

# 224
  • Майничка
  • Мнения: 13 817
Всяко училище в рисковите зони има право да инициира преминаване към ОЕСР за определен период, след допитване до родителите, решение на педагогически съвет и разрешение на министъра (който вече анонсира, че ще разрешава на всички желаещи).

Общи условия

Активация на акаунт