Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 7

  • 36 275
  • 738
  •   1
Отговори
# 600
  • Мнения: 196
Благодаря на всички, които ми помогнаха с отговорите си.
Започнаха да ми се изясняват нещата. Сега чакам отговор от продавача за разликите във фактурата. Най-вероятно ще откажа пратката и ще я върна. Ще я получа само ако я признаят за нискостойностна и ако позволят преглед, за да съм сигурна какво получавам. Още веднъж благодаря!

# 601
  • Мнения: 2 359
няма да ти разрешат проверка...

# 602
  • Мнения: 196
няма да ти разрешат проверка...
Някой каза, че може да се пусне Искане за предварителен оглед, за да се види действително какво има в пратката. Не е ли така?

# 603
  • Стрелбище-в пряк и преносен см
  • Мнения: 671
няма да ти разрешат проверка...
Някой каза, че може да се пусне Искане за предварителен оглед, за да се види действително какво има в пратката. Не е ли така?
Така е. В ДХЛ знаят как се прави. Ако признаят и освободят, не трябва да плащаш нищо до Пловдив, ако там е адреса по товарителница.

# 604
  • Мнения: 196
Така е. В ДХЛ знаят как се прави. Ако признаят и освободят, не трябва да плащаш нищо до Пловдив, ако там е адреса по товарителница.
Благодаря много, bloomnicer!

# 605
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Пълен потрес е exception-a който хвърлят. В цялата си QA практика не съм виждала толкова тъпо изкарана грешка. За това даваме милиони, за изработката на такива нелепи продукти.

# 606
  • Мнения: X
Не го хвърлят те, даже са го прихванали и са пояснили в кое поле валидацията не минава. Само дето едва ли тук е мястото в което трябва да се обсъжда поведението и дали отговаря на задание и функционалност
И системата им въобще не е нелепа. По-скоро почти всяко задклавиатурно устройство е удедено, че може да си спести едни 12 лева ... и се пробва без да има познанията

# 607
  • Мнения: 9
Да споделя: две пратки от различни продавачи бяха спряни на митница, за които пратки известията че са спряни ги получих с по една седмица закъснение ( по проследяващ номер вече знаех че са спряни)  след това на дата 01.02.2021 по ел. поща изпратих на БГ пощи каквото се иска , на 04.02.2021 ми писаха че документите са пуснати за обработка и следва да чакам  и на 10.03.2021 благополучно си получих пратките  след 38 дни , платените такси са 12 лв. митническо представителство , и по 4.80 лв. на пратка  такса пощенска услуга , и отделно ДДС. Става въпрос за пощенска станция Пловдив които освен за област Пловдив обработват за още 4 области, и всичко става ужасно бавно. Иначе първо пробвах сам да си освобождавам пратките като си подам МД , но се отказах да се боря с портала на АМ, защото направено да гледаш страницата на Бългаски обаче като има грешки ще ти пише на английски и няма да покаже къде е проблема а да го търсиш някъде из страницата.

# 608
  • Мнения: 2 359
Пълен потрес е exception-a който хвърлят. В цялата си QA практика не съм виждала толкова тъпо изкарана грешка. За това даваме милиони, за изработката на такива нелепи продукти.

За кое давате милиони?

# 609
  • Варна
  • Мнения: 3 484
И какво, 3rd party компонент ли ползват, че го "прихващат". И така да е, въпросът е как я обработват. Както и да е, наистина не е за тука дискусията.

# 610
  • Мнения: X
Оракълския хмл парсър е.

# 611
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Това е съобщение за log. На фронта да го изкарват необработено изобщо не е user friendly. Или трябва да сме щастливи, че не са го оставили в конзолата.

# 612
  • Мнения: X
Започвам да си мисля, че гледате друг скрийншот. Това не е лог.
На моят ясно е написано
Грешни правила, тип грешка, позиция, и описанието което хвърля парсъра. Какво повече трябва да се очаква, пълно описание на възможната причина или някакъв изкуствен интелект който да познае какво точно не съответства на схемата, може би?

# 613
  • Варна
  • Мнения: 3 484
Най-малкото имаш форма на български език. Изпляскваш грешка така както е върната без абсолютно никаква обработка, камоли превод на съответния език.Показваш някви позиции така както са ти кръстени пропъртитата. Как един нормален потребител трябва да разчете подобна грешка? Длъжен ли е той да знае английски за да използва приложение на български митници?

# 614
  • Мнения: 2 359
Начи най-великите митнически системи в Антверп на пристанището дават грешките по същия начин. Тюхкате се напразно.

Грешката - тоя код изисква "nar",  т.е. бройки вътре в кашона или "допълнителна мерна единица". Въвели ли сте ги някъде?

Общи условия

Активация на акаунт