Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да се възползвам от гаранционния сервиз на Lidl?
Какви са правилата за използване на купоните Lidl Plus?
Какво предлага новото мобилно приложение Lidl Plus?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да се възползвам от гаранционния сервиз на Lidl?
Ако имате проблем с артикул, закупен от Lidl, който има гаранция и не искате възстановяване на сумата, можете да използвате гаранционния сервиз. Трябва да опаковате артикула, да прикрепите касовата бележка или копие към него и да го изпратите до най-близкия офис на Еконт за тяхна сметка на адрес: София 1000, ул. 'Искър'55. След ремонт артикулът ще ви бъде върнат с куриер за тяхна сметка. Ако повредата не може да бъде отстранена, ще получите нов артикул. Сервизът е валиден за период от 3 години.
-
Какви са правилата за използване на купоните Lidl Plus?
Купоните Lidl Plus трябва да бъдат активирани предварително и са валидни до момента на използването им в рамките на определения срок. След като се използват, те изчезват от профила ви. Офертите могат да се прилагат многократно в рамките на срока им на валидност, като при една покупка можете да закупите до предварително определен брой килограми/единици на офертната цена.
-
Какво предлага новото мобилно приложение Lidl Plus?
-
Какви са отзивите за подгряващия уред за крака Lidl?
-
Как мога да търся в тема?