Енгин Акюрек в Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 404

  • 41 676
  • 736
  •   1
Отговори
# 555
  • Варна
  • Мнения: 1 534
Изгледах епизода и ми хареса Yellow Heart Не видях никъде липса на логика Smile Само аз ли си мисля, че всичко си върви логично и героите са си такива, каквито са и са напълно нормални /доколкото може/ , но естествено нищо не е нормално от това, което им се случва Thinking
Чудя се защо ще махат СЦ , надявам се новите да не вземат да прецакат всичко. Това, което сгрешиха според мен дотук в СЦ е преекпонирането на реакциите на Санджар спрямо Наре, с което предизвикаха поляризиране на феновете/ те всъщност това са искали, да хвълят бомба, на ви сега бомбата Smiling Imp/  Но грешката е сторена, връщане назад няма. Мисля,че си продължиха дотук първоначално замислената история напълно логично. Това, че натовариха Санджар с цялата вина на света и от там и Енгин отнесе негативи, не вярвам да не им е идвало на ума, че ще се случи Rage   Енгин е смел, пое си риска, а пък продуцентите какво им пука Imp нали това предизвиква суматоха и гледаемост, това е тяхната цел. Може би двете СЦ им дойде в повече натиска от фенове и психически не издържаха Scream  Но дали новите  ще успеят оттук нататък да държат юздите на сценария, защото влизат хора, дето няма как да проследят събитията дотук в детайли, а  в това отношения засега нямаха  съществени пропуски. Това дето го приказват Гедизовите фенки изобщо не мисля, че трябва да го приемаме на сериозно, ще им се Гедиз да не беше това, което е Smiling Imp
Но според мен трябваше да си стоят докрая и да си отстояват труда ортилерките, а те  при най- малката трудност и си плюха на петите Mask
Не знам , но стана така, СЦ си измиват ръцете и да видим, кой накрая ще го отнесе Rage Не ми харесва това Imp



Марта, изгледах клипа от вашата болница, страхотно е, когато виждаш толкова настроение и дух в едно такова място, където радостта и оптимизма не са постоянни обитатели, браво на инициаторите и изпълнителите Flowers Hibiscus
а тази песен е заредена с такъв оптимизъм и енергия, че е трудно да удържи човек на нея, затова и обикаля света и вдъхновява, и аз ви поздравявам с нея

# 556
  • Пловдив
  • Мнения: 35 763


















Пускат снимките към еп. 34.

Озет/въведение към епизод 34:

Ще се оправят ли отношенията между Гедиз и Санджар или вече не е останало нищо за спасяване? Ще прости ли Санджар на Гедиз?

А дали Сахра ще прости на Гедиз, който я пожертва, за да спаси живота на Санджар?

От друга страна, Кахраман заплашва: "Ще бъдеш ли отсега нататък синът на арендатора или затворникът Санджар Ефе?"  Отговорът на Санджар на този въпрос е ясен: "Ще бъда Санджар Ефе!"

Но отговорът на Наре също е ясен: "Свободен син на арендатора".

Кой ще победи в борбата на двамата влюбени?

И дали тази ожесточена борба между двамата не ги води към край, за който те даже не са се досещали?

Последна редакция: пт, 25 дек 2020, 20:43 от mariana51

# 557
  • Варна
  • Мнения: 1 534
Много ми хареса избора на песен за момента, когато Санджар разбра за бебето, сигурно и текста е в синхрон с настроението, страхотна е песента Yellow Heart сама се разрових и я намерих Smile
 а Енгин изигра емоцията както винаги невероятно Heart Decoration

# 558
  • Мнения: 116
Снимките и резюмето не дават много подсказки, да не кажа никакви Thinking Освен това, че Наре и Санджар ще са на различно мнение по отношение на шантажа от страна на Караман.

# 559
  • Мнения: 10 386
Много ми хареса избора на песен за момента, когато Санджар разбра за бебето, сигурно и текста е в синхрон с настроението, страхотна е песента Yellow Heart сама се разрових и я намерих Smile
 а Енгин изигра емоцията както винаги невероятно Heart Decoration



Аниста ❤️ благодаря за песента, и на мен ми хареса, напомни ми за музиката в До живот, която много харесвам 👍Изобщо тази сцена на стълбите ми е любима в серията 😍 Енгин е прекрасен, да ти се скъса сърцето като го гледаш 💔
  Иначе си мисля, че все пак и новите сценаристи би трябвало да следват основната линия в историята 🙄 Не вярвам да гледаме друг филм от тук нататък 🙂

# 560
  • Стара Загора
  • Мнения: 345
Момичета,Честито Рождество Христово!Живи и здрави и весели празници!

# 561
  • Мнения: 10 386
Весела Коледа и от мен на всички! Здраве, щастие и късмет 🙏



# 562
  • Мнения: 244
Здравейте, момичета!
Честита Коледа на всички!
Бъдете много здрави и усмихнати!



Чета ви постоянно и  не ви изпускам от поглед!
Пожелавам ви и хубава Нова година!
Пазете се и най-вече да сте здрави!
Другото ще се нареди!
Наздраве и да ви е сладко!!!

# 563
  • Пловдив
  • Мнения: 35 763


https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=25831589086487 … =1514950665469546

Момичета, въпреки празника, на нашето внимание, ето и 49-я анализ от Навид Шахзад.

От отвъд гробът
Навид Шахзад

Последният епизод на „Дъщерята на посланика” е важен за броя на признанията, които героите му правят. Най-важното сред изповедниците е това на Санджар, тъй като той отправя най-високия комплимент, който един мъж може да даде на една жена, като същевременно признава, че се е надявал синът му да бъде възпитан от Наре, защото тя е свършила толкова прекрасна и похвална работа, за отглеждането на „чудото“ наречено Мелек. Дълбоко в себе си той наистина се надяваше, че отглеждайки второто си дете заедно с Наре и дъщеря си, ще може да преживее детството на Мелек. Първият зъб на сина му или първата му стъпка за Санджар, са били начин за проследяване на бебешките дни на Meлек, които той е пропуснал! Тези надежди ни карат да си спомним два много важни аспекта на личността на Санджар: първо, че той е преди всичко човек с огромна способност да обича и второ, колко много тези осем пропуснати години все още го притесняват.

Не може да се отрече фактът, че Санджар е направил огромна грешка, като се е усъмнил в Наре, но "наказанието", което е получил досега, далеч надхвърля "престъплението"му. В края на краищата, преследването на Наре чак до Черна гора с огромни емоционални, физически и финансови разходи и толкова хитра измама трябва да е означавало нещо; ако не по-рано, то поне когато Наре разбра за опита му да я види. Трагичният изход от онази нощ, която продължава да хвърля сянка върху живота им, отчасти се дължи на недобре замислената идея на Наре да запази изнасилването в тайна, докато не се омъжи за Санджар. „Изгубените“ години, които последваха, засегнаха и двамата, тъй като Наре остана изолирана от болката с малкото си дете; и гневът на Санджар, особено след разкритието за Черна гора, отрови и втвърди сърцето му. Болката и гневът, които всеки от тях изпитваше, продължиха да гноят през годините, създавайки рани толкова дълбоки, че краткият период на помирение, на който станахме свидетели, се оказа недостатъчен за пълно помирение. Усилията на Санджар да преодолее пропастта са много по-големи от тези на Наре, тъй като той също е погълнат от вината, която продължава да го изяжда. Готов да умре за любимата си, за да може тя най-накрая да се освободи от мъжа, който е съсипал живота им, Санджар расте с всеки изминал момент. Въпреки това, Наре, за съжаление, не може да приеме, че самата тя също е частично отговорна за бъркотията, в която се намират в момента и продължава да действа независимо, излагайки всички на риск, особено Санджар, например освобождавайки Акън и позволявайки на Зехра да стане председател на семейната компания с почти пагубни резултати.

По този начин емоционалното изнудване на човек след девет дълги години ергенство и безбрачие, особено след пълно мълчание от страна на Наре, не трябва да се разглежда като „предателство“, а като ирония на съдбата. За да бъде наказан отново Санджар за това, че се е оженил и е преброил още една рана, която е нанесъл на крехката психика на Наре, е несправедливо да наклони баланса в полза на единия пол срещу другия. Ако продължаващото пребиваване на Наре в къща, посещавана безнаказано от изнасилвача, може да се приеме като принуда, така е и бракът на Санджар. Разбираме, че Наре нямаше избор, тъй като баща й си затвори очите за всички ексцесии, извършени от Акън и предприема отчаяна крачка, за да избяга при Санджар, само когато смята, че ще бъде арестувана за убийство, има смисъл. Фактът, че тя е можела да спре сватбената церемония, но не е, е необясним. Ако смяташе, че семеен баща би бил по-добър от самотен, аргументът й нямаше да се придържа към широко разпространеното мнение, че самотните бащи са се оказали много по грижовни. Следователно трябва да видим затруднението на Наре и Санджар в светлината на грешките, допуснати и от двамата, както и поради привидно капризната съдба, която ги изправя един срещу друг. Що се отнася до изцелението, именно Санджар е първият, който успява да затвори главата за неговата злоба и минали разочарования и следователно е възнаграден с обилна реколта, както се вижда в описанието на Мелек за баща й като „най-скъпият, най-обичащият и най-добрият баща в света”. За съжаление, Наре все още трябва да чака затваряне на минало, което я е накарало да се бори с решения, които променят живота, тъй като натискът да се наложи да се справи с бивша съпруга, скорошно раждане на бебе, неприятна свекърва и игра на постоянно щастлива – роли, които се оказват твърде много за нея, в резултат на което тя отново позволява на Санджар да понесе тежестта на своето нещастие.

За протокола, Наре не е единственият човек, който трябва да се бори с огромни разочарования в живота. Гедиз е пример за човек, чиито опити да „победи” Санджар и да спечели победа за себе си само са го довели до допълнителни проблеми. Ето защо е важно да се види, че за сравнение, Санджар никога не говори за победа или загуба, тъй като се фокусира върху нещо толкова ефимерно като щастието, а не върху финансовата победа или поражение в сърдечните въпроси. Признанието на Гедиз, че напоследък „се подхлъзва по банановите кори”, е пряка препратка към това колко е изгубен без постоянната подкрепа на бившия му приятел и брат му по оръжие. Разочарованието на Елван от Яхя и жената, на която почти се е покланяла, т.е. Халисе, я оставя съсипана и загубена и само подкрепата на Санджар и Наре й помага да стане достатъчно силна, за да се изправи срещу живота като самотна жена. Джейлян е друг пример за живот, пълен с разочарования, простиращ се извън връзката й с Кахраман. Никога не познавайки доброта или щедрост, тя е безмилостно експлоатирана от Менекше и Акън, докато най-накрая успява да се освободи. Нейното признание в конспирация за замяна на детето на Кахраман с детето на Санджар е не само обида на морала и благоприличието, но и нарушение на святостта на бащинството. Щедрото предложение на Санджар да я скрие в дома си, въпреки факта, че той знаеше за ролята на Джейлян в заговора за измамата му, свидетелства (още веднъж!) за неизчерпаемата доброта на Ефе. Но преди да разгледаме други признания, е необходимо да анализираме драматичната начална последователност на последния епизод.

Докато зловещо мълчаливият Санджар чука на вратата на Менекше за първи път, звукът отеква кухо, сякаш е почукал на вратата на празна камера. Звукът напомня на тропането пред портите на замъка на Тане от Каудор, убит от крал Дънкан в мъчителната шотландска пиеса „Макбет“ на Шекспир, защото е като да почукаш на вратата към самия ад. Контролът на Енгин Акюрек върху изражението на лицето му вече се превърна в негова лична запазена марка, тъй като играейки Санджар с ръце зад гърба, той се навежда напред и леко повдигайки горната си устна и дълбоко проникващ поглед, търси истината в самата душа на Менекше. Докато тъмните му очи изследват ясните признаци на нервност, смело самоуверената Менекше бързо се превръща в зловещ просяк в краката на Ефе, когато той я разобличава.  Без нито дума укор и напълно игнорирайки почти истеричните й викове за прошка, Акюрек се оттегля само за да попита за гроба на детето. С лицето си, регистриращо шок, ужас и сърцераздирателна скръб в озаряваща последователност от емоции в един кадър, Акюрек неразбиращо поглежда жестоката, безчувствена жена, за която се беше оженил. Че Санкар е загубил детето си и че горкото дете няма гроб, на който да може да скърби, нито надгробен паметник, нито име - изглежда, че той източва последните остатъци от живота в тялото си и с мъртъв глас съобщава новината на Гедиз.

Това е почти точно копие на предишния преход от болница към джамия с молитва за живота на дъщерята на Санджар; Акюрек оставя тялото му да потъне като бебешка парцалена кукла, докато чака пристигането на Гедиз. Очите на Акюрек се пълнят с непроляти сълзи, а лицето на Акюрек се изкривява от отчаяние, тъй като текста на фоновата песен привличат вниманието към Божията благодат, която сякаш е напуснала Санджар и животът сякаш се е изплъзнал от ръцете му и се е разбил на безброй парчета. Кой знае какво бъдеще е предвиждал Санджар с още едно бебе, добавено към семейството, особено момче! Затънал в мисли, Санджар едва реагира на присъствието на Гедиз, докато той седи в мълчание чрез поредната изповед с обърнато лице, реагирайки само с лека усмивка, докато разрушеният наследник Ъшъклъ разсъждава как смъртта на дете може да събори човек с такава херкулесова стабилност. Наблюдението е показателно за това колко уязвим може да бъде Санджар, когато даден проблем засяга тези, които обича. Сцената печели повече точки за Ефе, тъй като той има грацията никога да не обвинява Гедиз в предателство; докато иронията е в това, че Гедиз никога не е успял да идентифицира ахилесовата пета на Санджар, тъй като е бил толкова обсебен от финансовото унищожаване на Санджар. И едва когато Гедиз признава, че едва не е станал убиец, Санджар най-накрая се обръща да го погледне. Дори в това състояние, Санджар има способността да се наказва, тъй като признава, че „за мъж, който се съмнява във всичко;“ за да го измами бяха само две жени: собствената му бивша съпруга и приятелката на Гедиз! Може би Санджар подсъзнателно искаше да вярва, че отново ще бъде баща, пропуснал раждането на първото си дете и следващите години на израстване. Може би, както Гедиз изтъква мъдро за промяна, жените са по-добри в любовта и отмъщението, тъй като мъжете изглеждат като деца, играещи в пясъчник за сравнение. В контекста на сериала това може да е истина, която си струва да се разгледа, тъй като жените изглеждат, ако не и по-манипулативни от мъжете. Можем да разгледаме случаите на коварната, амбициозна Дуду или Сахра, чието прерязване на гърлото причинява настръхване. Що се отнася до Meнекше, бързото експулсиране на цялото семейство от Мугла от Санджар е въпрос на лека грижа за нас; защото изразът на лицето на бившата му съпруга, напускайки границите на земите на Ефе, изразява повече гняв в бъдеще, отколкото смирение.

От друга страна, как добрата жена познава мъжа си, може да се види от непосредствената реакция на Наре към тъгата, която чува в гласа на Санджар, докато той разбива сърцето й, като й съобщава новината. Като двама души, които се свързват на изключително чувствително ниво на разбиране, тя знае какво е означавало бебето за Санджар и пуска в действие стратегия за облекчаване на болката му. В резултат на това второто почукване на вратата на Meнекше от Санджар е голям гневен звук на стакато, тъй като той отлага наказанието й, докато не приключи траура за сина си. Третият случай, когато чуваме настоятелно почукване, е на вратата на имението Eфe, след което следва сцена, направо от Елизабетински театър. Сред забележителните качества на Шекспир като велик драматург е способността да се контрастират сцени с висока трагедия и ниска комедия; и авторите на „Дъщерята на посланика” вземат страница от книгата на Бард, когато Eлван най-накрая успява да убеди леля Фериде да се раздели с нейните скъпоценни формули за красота, докато Халисе разиграва симпатична романтика. Рецептата на леля Фериде за почистване на „прах и ръжда“ от сърцето на Халисе предизвиква особено забавна, но истинска нотка, тъй като нейното настояване да управлява живота на синовете си яростно се противопоставя от по-възрастната хазайка на имението Ефе.

Междувременно и бащата, и дъщерята трябва да направят признания. Докато Мелек разговаря с майка си преди пристигането на баба си, ние си припомняме Псалми 8: 2 и Матей 21:16, от Стария и Новия завет на Библията, които казват, че Бог отрежда сила (мъдрост) и похвала от устата на бебета и кърмачета. Според Мелек ангелчето е особено благодарно за факта, че Бог й е дал родителите, които винаги са до нея, независимо какво се случва. Не можем да не бъдем докоснати от такова чисто и великодушно сърце като това на Мелек и последвалото нежно приветствие към скърбящия баща. Потупвайки го по главата почти по майчински начин, тя уверява баща си, че той е не само "най-скъпият", но и "най-добрият баща" в целия свят. След като се зарече да го обича от името на брат си, тя също се чуди какво може да добави още повече към любовта си, тъй като тя вече е непреодолима, довеждайки Санджар отново до сълзи. Подобно на двете „момичета“, които той обича най-много и които от своя страна го обичат най-много, ние се радваме на радостното печене на кестени върху разклатената печка от изправен от отчаяние Санджар; почти сякаш светът извън разхвърляната хижа е спрял да съществува, защото такава е силата и мощта на истинската любов и щастие!

Обещавайки да сподели още няколко от детството си, като облечено в жълта блуза, виси на клона като чанта, Мелек и майка й заспиват, докато Санджар намира някакво облекчение от болката от загубата. Новият ден поздравява безсънния Санджар с повече напрежение, тъй като изглежда, че тактиката на изнудване на Кахраман не спира, дори когато Гедиз спасява Сахра от временния затвор на Санджар. Единственият слънчев лъч, който докосна сърцето на Ефе, е доброволното предложение на Наре да се премести за малко в имението, за да му помогне да преживее тъжните си дни, което се приема с нескрит възторг от ентусиазирания Санджар. Уточнявайки, че този ход няма да бъде объркан със събиране, Наре предлага да помогне за излекуването на раната на Санджар с помощта на Мелек, като остане близо до него.

От другата страна, Санджар, който потръпва при мисълта, че опасната маниакална сестра на Акън е приютена в къщата на дъщеря му, отказва да каже на Гедиз за местонахождението й. Ако Гедиз неглижира опита с отравянето от Сахра, то Санджар отказва да приеме аргументи в защита на новата му приятелка, тъй като вече знае за нейното участие в опитите да му пробутат бебето на Кахраман. Въпреки че двете прегрешения са непростими сами по себе си, представете си реакцията и на двамата, ако са знаели, че Сахра също е убила Локи хладнокръвно! Гедиз най-накрая има известен успех, когато освобождава Сахра от неизвестен склад; и накрая (за негово подсъзнателно облекчение) му е позволено да играе ролята на „рицар в блестяща броня, спасявайки момиче в „беда “. Докато ужасена, странно уязвима Сахра се притиска към Гедиз, който най-накрая се вижда като „спасител“, нищо не може да бъде извинение за сериозния пропуск в посока, когато Гедиз включи осветлението с едно натискане на бутон в самата стая, където е задържана Сахра! Със сигурност една толкова интелигентна и умна жена, каквато изглежда, щеше да запали светлините и да се спаси от ужаса на тъмнината!

За съжаление, кратките моменти на близост между Гедиз и Сахра, с обещанието за по-сериозна връзка, след като Гедиз спре да обича Наре; изглежда са написани само за да придадат някакъв елемент на патос на смъртта на Сахра в края на епизода. Неуспехът да се предизвика съчувствие към нея до голяма степен се дължи на факта, че Сахра има двойна причина да отмъсти за смъртта на брат си. Най-очевидното, разбира се, е отмъщението, но в същото време трябва да сме наясно, че е повече от отмъщение, Сахра иска многото пари на Акън, които тя не може да наследи, ако тялото не може да бъде намерено. Законът е ясен по този въпрос - ако няма тяло, няма и престъпление. Връзката брат-сестра също повдига някои важни въпроси.
за грешки в сценария. Дори да приемем предпоставката, че Акън е бил много потаен мъж, изглежда неправдоподобно, че е могъл да осъществи контакт с мистериозна полусестра, без Челеби някога да подозира нещо, тъй като момчето е осиновено в много млада възраст. Нецелесъобразна писателска уловка, за да докарат Гедиз наравно със Санджар като убиец; въвеждането на персонаж като Сахра, просто за да разпространи куп зло над Мугла, почти означава, че Акън от отвъд гроба, се надига за да преследва Наре и Санджар. В много отношения Сахра е много неправдоподобна фигура. Тя е хирург, а не гинеколог, но въпреки това поема рискованата задача да изроди бебето на Джейлян рано, за да заблуди убиеца на брат си! Тя проявява възхитително съчувствие към Джейлян, но убива хладнокръвно и без колебание, прерязвайки гърлото на мъжа като пиле. Очарователно заблуждаващ, дяволски интелигентен, насилствен, отмъстителен и в крайна сметка психотичен сценарий изисква зрителите да съжаляват Сахра само защото е сирак и майка й се е самоубила? Това е възможно най-фалшивия аргумент, тъй като да останеш сирак би означавало, че Елван ще бъде жестока, а Гюлсие - нелоялна, тъй като и двете са сираци и имат тежък живот!

Тъй като изтощителната сесия с ненаситно алчния Боз, който изстрелва и изисква всичко от Санджар в замяна на свободата му свършва; Сахра нахлува в офиса на маслиновата градина с пистолет в ръка, готова да застреля Санджар, защото е загубила „всичко“, т.е. Акън и неговото наследство! Улавяйки обикновено бдителния и интуитивен Санджар напълно неподготвен, Гедиз моли Сахра да се откаже от стрелба, докато Наре се втурва да защити Санджар. Разделени или обединени, легендарните влюбени са готови да умрат един за друг, тъй като Санджар отблъсква Наре, използвайки собственото си тяло като жив щит. В изненадващ завършек на епизода Гедиз застрелва Сахра в някаква груба справедливост, непозната за ‘цивилизования’ човек. Когато светът, какъвто го познаваме, се превърне в джунгла, тогава няма друг начин да оцелееш, освен да убиеш или да бъдеш убит. И все пак действието ни изненадва, тъй като Сахра заплашва Санджар, когото Гедиз се е опитвал по различни поводи сам да предаде за убийство. Бързо изчисление позволява на Гедиз да разбере, че ако Санджар умре, той, първо, ще бъде на милостта на Кахраман, и второ, че единственият човек, който може да го извади от дупката, в която се е вкопал, е Санджар. Така че остава въпрос за един милион долара: защо Гедиз спасява Санджар от непосредствена смърт? Съвест? Оцеляване? Или друг номер? Само времето ще покаже.

# 564
  • Мнения: 20 905
Цитат
От друга страна, Кахраман пита: "Ще бъдеш ли отсега нататък сина на арендатора или престъпник, Санджар Ефе?" Отговорът на Санджар на този въпрос е ясен: "Ще бъда Санджар Ефе!"
Кахраман се бори за пари и пак пари, а Наре, от чувството за вина....

Санджар да си решава, а те да се оправят, нали могат...

Още 8 години примерно, без дъщеря и без любима...А може и да няма присъда...

Всеки да си носи името, както Санджар Ефе е готов, да го носи.

Благодаря за превода на анализа! Flowers Bouquet

# 565
  • Мнения: 1 607
Цитат
От отвъд гробът
Не от гроба, а отвъд него. Сякаш всички герои трябва да преминат някак през този гроб...
Много ми хареса и
Цитат
Така че остава въпрос за един милион долара: защо Гедиз спасява Санджар от непосредствена смърт? Съвест? Оцеляване? Или друг номер? Само времето ще покаже.
Заглавието и финалът на анализа са просто топ 10!

# 566
  • Мнения: 4 133
:Здравейте момичета!

Весела Коледа! Two Hearts Бъдете най-вече здрави и щастливи! Пожелавам ви мир, хармония, топлина и уют. Blush

А сега малко за епизода. Аз мисля, че това е някакъв транзитен епизод, който служи за мост към по-нататъшното резвитие. Може би ще приключат много сюжетни линии- Сахра, Менекше и тн и ще отворят нови. А и тази смяна на сценаристите сигурно си е казала думата. Отношенията между Санджар и Наре са малко зациклили, но всяка двойка има и такива периоди! Честно казано, аз донякъде я разбирам Наре. Номално е да се ядосва, че вместо да се свържат с полицията Саджар и останалите предпочитат да се саморазправят помежду си. А и нали търсят коз срешу Каграман. Ами не се ли сещат, че уж той уби Локи? Thinking Другото странно ми е защо не изгориха веднага трупа на Акън, ами се занимаваха с гробове, чакаха да почнат да го търсят, а и съгласете се да го заровиш в градината на роднина не е най-умното решение. Още в началото трябваше просто да изгорят трупа.

Сахра не ми се искаше да излиза толкова скоро от сериала, имаше още хляб в нея. Че то не останаха злодеи, Акън мъртъв, Локи и той, Менекше и Сахра напускат , кой ще им вгорчава живота? ThinkingJoy

# 567
  • Пловдив
  • Мнения: 35 763


Усмивка по вечерно време от Санджар.

И аз като Аниста, разрових се и намерих оригинала на песента Jerusalema/Йерусалим - в изпълнение на Master KG/Мастър Кейджи - диджей и Nomcebo Zikode - певица, и двамата са от ЮАР.




https://www.youtube.com/watch?v=fCZVL_8D048

И линк, как да научим този танц - целият свят го танцува: https://www.youtube.com/watch?v=WhSVgkwR7_I

Последна редакция: пт, 25 дек 2020, 21:16 от mariana51

# 568
  • Мнения: 116
Аз стискам палци на новите сценаристи. Дано да стане "плавно" смяната, т.е. да не останат недомислени и недовършени неща от сегашните. Вярно е, че тези се поизчерпаха. Май само криминалните сюжетни линии внасят някаква динамика. Повечето персонажи и връзки "забуксуваха". Не само главните, но и второстепенните герои. Със Зехра и Каврук нищо не се случва, откакто Зехра се престраши да говори и сватбата на Каврук и Еше се отмени. Яхя, Дуду и Елван също тъпчат на едно място, откакто Елван разбра за връзката им. Тук може и да видим някакво развитие следващия епизод, съдейки по трейлъра.
И все пак всичко направено до тук е от сегашните сценаристи, на база тяхното светоусещане, надявам се новите да не направят много рязък завой. Любопитна съм да видя доколко ще се усети разлика и каква ще бъде тя.
А иначе за трупа на Акън аз се чудя защо изобщо го криха, вместо от самото начало да кажат какво се е случило. Вярно е, че Санджар имаше намерение да го убива и да се предаде след това, но когато се случи инцидента имаше смекчаващи вината обстоятелства - Акън искаше да блъсне Наре и Санджар затова "засили" себе си и него така. С това криене само се утежнява положението, ама филм да става Grinning

# 569

Общи условия

Активация на акаунт