Ако е така, пари на вятъра. Подготви си детето и го мести в нормално академично училище в първи клас. Или втори или когато стане.
Прогресивният подход е загуба на време, талант и за жалост интелект.
На мен ми харесват много неща в прогресивните, да бъда честна. Кръгчето сутрин и следобед, в което децата могат да се наприказват, работата по проекти- все нещо се майстори, раздаването на задачи и отговорности, повече време навън. Честно казано за детска градина е прекрасно. Но за първи клад и дори подготвителен очаквам да има и по-“академичен” привкус. Не виждам проблем всичко описано горе да го има, но в академичния цикъл, два часа на ден (4 учебни) да се работи с молив в ръка. Ама не по избор с грапави букви или не знам какво, а ръката на всяко дете да пише (с почивки). Може и да го има в първи клас, не знам още, затова не искам да пиша в другата тема, да не объркам някой родител и да “хейтя” без основание. Тук май се чете само от стари кучета
