Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

"Обичам" Топлофикация - тема 5

  • 4 983
  • 158
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 10 794
Ахааа, вие сте с хоризонтална инсталация.
Тогава наистина може солено да ви излезе.
Звънете в дружеството, интересувайте се, разпитайте подробно за всичко. Дано ви отговорят макар и да сте наематели, а не собственици.
Няма ли възможност да се разбере откога е повреден топломерът? Ако е последните 1-2 месеца е едно, ако е от миналата година вече става друго.

# 121
  • Мнения: 115
Ахааа, вие сте с хоризонтална инсталация.
Тогава наистина може солено да ви излезе.
Звънете в дружеството, интересувайте се, разпитайте подробно за всичко. Дано ви отговорят макар и да сте наематели, а не собственици.
Няма ли възможност да се разбере откога е повреден топломерът? Ако е последните 1-2 месеца е едно, ако е от миналата година вече става друго.
Последно го гледахме около декември и работеше, не беше с цел да го проверим, а ни се наложи да ровимв кутията. Но след това не сме. То няма и как да докажем каквото и да е. За тях не си ли сигнализирал веднага, все едно не е работил от предното замерване. В 21 век се разчита живущия да следи ежемесечно топломера, това е такава лудост.
Принципно досега винаги са ни давали информация от топлофикация, надявам се и този път да е така. За мен е логично да е на база миналогодишен разход, така каза и човека уж, но къде ли в България има логика...

# 122
  • Мнения: 10 794
Е, щом служителят така е казал, тогава за какво е драмата.
И в чужбина, ако не ти работят отчитащите уреди, ще си плащаш като поп. Тук дори са по-склонни да правят компромиси.

# 123
  • Мнения: 115
Е, щом служителят така е казал, тогава за какво е драмата.
И в чужбина, ако не ти работят отчитащите уреди, ще си плащаш като поп. Тук дори са по-склонни да правят компромиси.
Ами друг служител беше казал на комшиите друго миналата година. А е все една и съща фирма.
Да ви призная за вода в Англия си плащахме на база брой хора в апартамента, газта си ни беше с pay as you go meter, та дам си зареждаш и използваш. Общо взето не сме зависели от такива “условия” и начисления. Не искаме да се караме с хазяите, но нямам намерение да платя 1000 лева, защото те не са се сетили, че им изтича срока на топломера. Служителят каза, че живота на батерията е средно 10 години, а този е от 2009.

# 124
  • Мнения: 19 680
За това си права. По принцип имаш право на претенции към хазяина - заради негова немарливост влизаш в ненужни разходи. Но си иска разправии, едва ли ти се ходи на съд. Иначе с добър адвокат имаш всички шансове.

# 125
  • Мнения: 115
За това си права. По принцип имаш право на претенции към хазяина - заради негова немарливост влизаш в ненужни разходи. Но си иска разправии, едва ли ти се ходи на съд. Иначе с добър адвокат имаш всички шансове.
Нашите хазяи са адвокати и двамата, с големи бизнеси и връзки. Предпочитаме мирно и тихо да се разберем. Просто като цяло е лудост това таксуване на максимална енергия. Кой нормален си стои и гледа топломера всеки ден, да не говорим как обикновено са натикани я в гардероб, я зад шкаф за обувки. Ако Топлофикация кажат, че е на база миналогодишно потребление всичко ще е ок.

# 126
  • Мнения: 16 137
Никой не е казал, че ще ви таксуват макс енергия, а вече за съд се говори
Обадете се и попитайте, не спамете повече

# 127
  • Мнения: 725
Току що минаха за годишния отчет и останах в шок . Единия ни топломер отчита над 9000 единици , при наличието , че е ползван , както миналата година 600 единици . На някой случвало ли му се е ?

# 128
  • на брега на морето
  • Мнения: 5 309
9000 единици са много, да не е оставян радиатора на пълна мощност без да сте забелязали?

# 129
  • Мнения: 10 794
Много ми де виждат 9000 т.е., възможно ли е въобще да се навъртят толкова? Да не е объркано нещо при отчитането! Колко показва топломерът?

# 130
  • Мнения: 725
В апартамента има 3 абсолютно едвакви радиатора . И трите са ползвани по едно и също време , т.е. пускаме и спираме по едно и също време на максимално потребление 5 . На другите два радиатора показанията са 925 и 935 единици  , а този показва над 9000 . Сега предвид ситуацията и това , че имаме и бебе си стояхме в къщи и пускахме и трите еднакво , предишния отчетен период ( преди бебето да се роди ) пускахме така радиатора в стаята на детето , за да е постоянно топло там и за целия период имаше 1200 единици . Звъннах на топлинния счетоводител и попитах може ли да се направи проверка на този топломер , от там казаха , че ще се случи в понеделник . Някак няма как да са реални тия 9000 единици . Иначе толкова си показва топломера.

# 131
  • Мнения: 1 213
Тези единици са възможни, ако се ползва на максимума отоплението през целия отоплителен сезон. Апартаментът е около 85-100 квадрата площ. И да, има такива ползватели на Топлофикация, средна сума около 250 лв. месечно с топла вода.

# 132
  • Мнения: 244
Тези единици са възможни, ако се ползва на максимума отоплението през целия отоплителен сезон. Апартаментът е около 85-100 квадрата площ. И да, има такива ползватели на Топлофикация, средна сума около 250 лв. месечно с топла вода.
Абсолютно е НЕВЪЗМОЖНО 9000 единици . Казвам го като човек , който не е спирал парното, дори и за 1 минута, и винаги е било на 5. За миналата година, имахме към 1300 единици, но 9000 😒 няма как да стане. Дори общо на 4 радиатора, не ми се вярва да може да се стигне тази цифра.

Последна редакция: пт, 11 юни 2021, 21:32 от AК47

# 133
  • Мнения: 807
Аз имах 2000 единици миналата зима на радиатор на 3/5 - пуснах го, когато пуснаха парното средата на октомври, и го спрях април.

Последна редакция: пт, 11 юни 2021, 21:48 от -Narcissa-

# 134
  • Мнения: 725
Ще пиша за развръзката в понеделник . Днес като звъннах , служителката съвсем спокойно ми каза "Ми да , щом толкова показва значи ..., ами то може да има натрупване някакво , ние тук ще го проверим . " . Надявам се , че ще направят реална проверка , защото не знам каква  ще е следващата ми жалба , може би в КЗП.

Общи условия

Активация на акаунт