Жалба срещу Виваком

  • 15 839
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 25 913
Чудя се дали да подам жалба до Виваком с копие до Районния съд или е по-добре до двете места по отделно? Проблемът ни е, че повече от седмица вече нямаме услуги. Те сменят три пъти датата за възстановяване, не правят нищо по въпроса и на всичкото отгоре отказват да прекратим договора по тяхна вина.

# 16
  • Мнения: 6 387
До районен съд не се подава жалба, а искова молба. Ако решите да подадете искова молба, съдът ще препрати копие от нея на ответника (Виваком). Ако искате да ги "сплашите", съдът не е подходящият орган.
В крайна сметка не можете да ги накарате да ви доставят услугата. Щом Ви предлагат прекратяване на договора, какво друго можете да направите? Съдът най-много да присъди неустойки.

# 17
  • София
  • Мнения: 25 913
Явно не сте ме прочели. Отказват да прекратим договора по тяхна вина. Това искам да напиша в тази искова молба, благодаря за уточнението.

# 18
  • Мнения: 6 387
Да, в такъв случай можете да водите дело. Първо разбира се може да подадете писмена жалба до тях и след това да приложите отказа към исковата молба в съда. Вижте в договора какъв срок е посочен за отстраняване на проблеми.

# 19
  • София
  • Мнения: 25 913
Благодаря Ви много!

# 20
  • Мнения: 1 960
Може да погледнете общите условия - там е посочено при какви условия може да се иска прекратяване на договора по тяхна вина. Ако става въпрос за фиксиран интернет - следва да отстранят повреда в рамките на 10 работни дни. А за да искате прекратяване по тяхна вина - трябва да има системно неизпълнение /повече от 3 пъти в рамките на договора/ на този срок.

# 21
  • София
  • Мнения: 25 913
Благодаря. Утре се пада 10 работен ден. Да разбирам ли, че след като не си изпълняват общите условия вече утре нямат право да ми откажат или ще трябва наистина да се съдим?

# 22
  • Мнения: 1 960
Ако се случва за първи път - по-скоро не. Както са го написали в общите условия, трябва 3 пъти да се повтори тази ситуация и да не са отстранявали проблема до 10 дни и чак тогава да се иска разваляне по тяхна вина.
Но задължително им пишете пак. Да има някаква писмена кореспонденция. Абсурдно е толкова време да не могат да отстранят един проблем..

# 23
  • София
  • Мнения: 25 913
Не можете да си представите колко много пъти им писах и колко много пъти им звънях. Какво значи да се повтори 3 пъти като те системно не предоставят услуги. Не мога да повярвам какъв абсурд ми се случва.

# 24
  • София
  • Мнения: 25 913
Здравейте, пак съм аз. 😃 След множество изхабени нерви, разправии и пуснати жалби и след 28 дни без услуги, вчера ми звъннаха да ми кажат, че нищо не могат да направят. 🤣 Та днес най-после прекратих договора по тяхна вина. 😀

# 25
  • Мнения: 447
Аз имам телефон при тях - Vivacom. Мислех да минавам при тях на ТВ и нет но като ви чета...Grin

Имат ли поне телефон за повреди и вдига ли някой? ДСС при които съм сега денонощно 24 часа има човек на телефона им.  Това е една от причините да не ги сменям въпреки постоянните им проблеми със закона

Но почнаха да искат по 20 лева за посещение. Доскоро не беше така. Още един повод да избягат много хора. А оператори бол. Въпроса е само как да прекратиш договора с последния такъв

Последна редакция: пт, 28 юни 2024, 23:04 от dsfds

# 26
  • София
  • Мнения: 25 913
Вдигат, но кел файда като няма резултати.

# 27
  • Пловдив
  • Мнения: 2 748
Хора, търсим съвет за постъпване в тази ситуация.

Абонати сме на Виваком за кабелната телевизия, но се оказа, че договорът е преподписан в месец, в който титулярът (мъжът ми) е бил извън страната, в командировка. Служител от Виваком го е разписал и това го разбрахме чак след 2 години. Договорът би следвало да се води недействителен. Жалба в КЗП ли, в Прокуратурата ли или съд - какво ще посъветвате?
След като е документална измама, поне изплатените такси за тези 2 години трябва да ни върнат, нали?

Чух от познати: Не се занимавайте, няма да получите нищо от тях, телекомите винаги се измъкват.

# 28
  • Мнения: 6 387
Е, престъпление си е. Може да пробвате да поговорите с децърния прокурор и там да пуснете сигнал.

# 29
  • Мнения: 1 960
Е как така го разбрахте чак след 2 години.. и нали сте ползвали услугата все пак, защо да ви връщат платени такси?
Не се занимавайте, нищо няма да получите. Колкото Киро и Лена ще бъдат осъдени, толкова и Виваком.. ако изобщо е вярна тази история.

Общи условия

Активация на акаунт