Жалба срещу Виваком

  • 15 396
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Пловдив
  • Мнения: 2 748
Че защо да лъжа, да си упражнявам клавиатура ли? 🤔

Понеже попитахте, все пак да отговоря (макар че според Вас явно това е пързалка): през дълъг период титулярът, както писах, не беше в страната. Като се върна, поиска от оператора да види копие от договора, тъй като при нас няма такъв.

Вижте, моля, на мястото на подписа на мъжа ми има три точки. А лицето, фалшифицирало, е сложили в договора данни от вече изтекла лина карта на мъжа ми (взели са ги от предишния договор). Това действителен договор ли е изобщо?



Е как така го разбрахте чак след 2 години.. и нали сте ползвали услугата все пак, защо да ви връщат платени такси?
Не се занимавайте, нищо няма да получите. Колкото Киро и Лена ще бъдат осъдени, толкова и Виваком.. ако изобщо е вярна тази история.

# 31
  • Мнения: 1 939
Пускайте сигнал тогава. Но не очаквайте да върнат пари. И да не бяха го подписали те, щеше да стане безсрочен и таксите пак щяха да си вървят. А и в зависимост от условията на договора таксите при безсрочен договор може и да са двойни..

# 32
  • MJF
  • Мнения: 9 495
Казуса е в Люлин 8 град София.
Ползвам доставчик на кабелен интернет от 2006 г без да съм го сменяла до днешна дата . Първоначално и избрания лично  от мен, взела съм тогава напълно информирано решение ,  бе Люлин-нет. По някое време той бе придобит от Булсатком и станах техен придобит клиент. Нямала съм големи  проблеми с тях, съществената разлика беше бавната им реакция при сигнал за проблем,  на фона на светкавично дейстащите преди това от страна на Люлин-нет.
И така мирно и тихо ползвах кабелен интернет до 25. 04. 2025г. , ден петък. Спря интернета, обадих се на сервизния телефон и подадох сигнал.  На 27.04. 2025г  / неделя/ екип на място. Започнаха с апартамента а то се оказа, че нямат въобще сигнал до кутията си  в жилищната сграда в която живея. Върнаха се да ми кажат това, питах ги какво следва , те по служебен път ще уведомят, защото други екипи се занимават с това.
И така започна цяла епопея в комуникацията ми с Виваком. Те придобили Булсатком и аз съм придобит клиент на Виваком. На 29. 04. 2025 г до мен за първи път бе подадена информация че съм част от групов проблем,  след 2 телефонни разговора с  техническия им отдел , че правят всичко възможно да поправят проблема,  ще работят и по празниците- следаше Великден.  Стана 30 април, интеренет няма, посещение на техен офис. Там ми се подчерта че Виваком нямат офиси, имат търговски обекти. Там целия разказ до тук и още един въпрос. Идва края на месеца и аз какво да правя, да плащам ли ..... По съвет на служителя подадох жалба до Виваком. На разписката пише , че след като бъде разгледана, ще получа в едномесечен срок обратна връзка с тях. До днес - 4. 06. 2025г. няма такава връзка.

От 30.04. 2025 г до 4.06. 2025 имам получени 16 на брой еднотипни sms на мобилния ми телефон :
"Здравейте , очаквания срок за отстаняване на груповата повреда , за услуга Интернет с адрес ... е променена. Новия срок за отстраняване е ....Ще направим всичко възможно да въстановим услугите скоро. "

Тези sms с малки отклонения в датите  се получават понеделник- сряда- петък с посочена съответна дата до следващия sms.

Междувременно проведени още 3 телефонни разговора със сервизния им отдел. Първите 2 от тях от моя телефон и всеки завършваше с това че техническото лице твърди , че аз същия ден- деня на разговора ,  ще имам интернет до 18 часа. Последно така съм говорела с тях на 12 май.

Днес влязох в търговски обект на Виваком , обясних накратко казуса ми и ми предложиха от техен телефон да поговоря с техническия им отдел. Докато прехвърля оператора на телефона разговора към техническо лице връзката прекъсна и започна дълго съобщение от системата им, че сигнала на Виваком има проблем и т.н. Служителя с който говорех на място набра от своя мобилен телефон и така стигнах до разговор с техническия отдел. И след цялата хамалогия , адрес, ЕГН и сие отново познатото изречение - " Ами днес  след 18 ч ще имате интернет" . На което аз казах че това за предпоследен път ми казахте на 12. 05. 2025 г. Казах че и в момента съм в техен обект и разговаряме по телефона на техен колега. Нататък разговора бе кратък, излишен, абсолютно непродуктивен. Служителите на място също нямаха какво да кажат. Освен да си предложат разни планове за интернет, това не пропускат.

И  понеже прочетох цялата тема. Включително за тона който се държи на клиентите.
Аз до тук при разговор на живо от страна на служител на Виваком  чух към мен : " Ама госпожо вие къде живеете?! Да не сте били до сега в чужбина. "  
Днес на телефонния разговор проведен на територията на техен търговски обект от мобилния телефон на техен служител с лице от техническия ми отдел, след като казах че това което току що ми отговори , го чувам точно за 5-и път от 25. 04. 2025 г. , предпоследно на 12 май тази година а аз съм си без нет, момчето отсреща ми каза че усещал много ироничен тон, който до нищо не може да доведе.

# 33
  • София
  • Мнения: 25 773
Направо получавам дежа вю... Понеже сменихме на A1 и служителят на Виваком ме заплашваше с "Ще ги видите сега А1". За 1 година понеделник за пръв път имахме проблем с тях, нямаше телевизия на единия телевизор и вчера и интернета спря. Обадих им се в понеделник вечерта, бяха готови вторник преди обед да изпратят човек, но нямаше кой да го посрещне на адреса и за това дойдоха днес и вече проблемът е оправен.
Няма място и за сравнение обслужването.
Пишете задължително до КРС, да не се бърка с КЗП. Те ми помогнаха на мен.

# 34
  • MJF
  • Мнения: 9 495
Много Ви благодая за включването.
Към момента опита ми да отворя линка за електронно подаване на жалба на сайта на Комисия за регулиране на съобщенията ми дава https://pas.crc.bg/ords/f?p=512:101:::::: 
Internal Server Error
HTTP Status Code :500
Ясно че ще се пробва докато проработи или от друга машина.

# 35
  • София
  • Мнения: 34 643
Преди години имах огромни проблеми с А1 и тогава подадох жалби и към КРС, и към КЗП. И с двете комисии имах резултат.

Общи условия

Активация на акаунт