От Великобритания до България – превоз и закупуване на поръчките ни – 21

  • 53 401
  • 738
  •   1
Отговори
# 705
  • София
  • Мнения: 10 309
На тегло пише 1кг 700гр, равно на точно 6 лв, съгласно тяхното ценообразуване.
Или аз нещо не разбирам  Thinking

Теглото е сметнато по калкулацията за обемно тегло, която са дали, а не по реалното тегло 25*34*12/6000=1,7кг

# 706
  • Мнения: 7 565
Формулата им за обемно тегло е в*ш*д/6000. Така получават килограмите, които съответно умножават по цена от 3 лв.

Чух се с човек от офиса им и го попитах специално над какви параметри кашонът се смята като обемен, каза ми ориентировъчно над 25*25*15 см. Което за мен е абсурдно. И съответно му казах, че никой от ползваните от мен куриери досега не ми е зачислявал обемно тегло. Обеща да се чуе с колегата си от Лондон, който зачислявал пратките.
Ще дам обратна връзка, като си получа нещата. Но като цяло това не е ок, това са малки кашончета, не куфари, за мен куфар или щайга са обемно тегло, не малко кашонче.

# 707
  • Мнения: 16 871
На тегло пише 1кг 700гр, равно на точно 6 лв, съгласно тяхното ценообразуване.
Или аз нещо не разбирам  Thinking

Теглото е сметнато по калкулацията за обемно тегло, която са дали, а не по реалното тегло 25*34*12/6000=1,7кг
Ясно, благодаря!

# 708
  • Мнения: 5 249
Чух се с човек от офиса им и го попитах специално над какви параметри кашонът се смята като обемен, каза ми ориентировъчно над 25*25*15 см.
Не го пише в сайта. Това вече е абсурдно. Могат да си измислят размери, както си искат.

# 709
  • Мнения: 16 871
И аз търсих, но не намерих. Чак ми настръхва косата. 25см е една педя, какъв обем, какви 5лв....
Като се сетя амазонските кашони, които съм получавала... добре, че ползвах габиели.

Сега просто не ми се занимава да качвам всичките бумащини дето ги искат,  но като ме нажилят ДА, май ще се връщам.

# 710
  • София
  • Мнения: 10 309
Чух се с човек от офиса им и го попитах специално над какви параметри кашонът се смята като обемен, каза ми ориентировъчно над 25*25*15 см.
Не го пише в сайта. Това вече е абсурдно. Могат да си измислят размери, както си искат.

Пише гo! http://www.dostavka-anglia.com/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/

# 711
  • София
  • Мнения: 23 165
"взима се по-голямото"
хитро са го написали Simple Smile

# 712
  • Мнения: 7 565
В сайта пише, че таксуват на обемно тегло, но не и над какви сантиметри кашонът се счита за обемен. Което би следвало да го пише, а не някой да преценява на око. Човекът от офиса ми даде само примерни размери, но това не значи, че и различни от тях не биха могли да се сметнат като обемни. Редно е да разпишат изрично в сайта си над какъв размер кашонът е обемен. Защото много често онлайн продавачите пращат нещо мъничко в голям кашон и така прецаканите сме ние, клиентите.

# 713
  • софия
  • Мнения: 25 458
Ако обемът е по-голям от теглото - взимат обема, ако теглото е по-голямо - него. Като знам от Амазон как не се скъпят на обемни кашони, работата е почти ясна.
Хитреци.
Пуснах една пратка към тях. Днес трябва да пристигне в Лондон. Върви към единствен опит.  А офисът им ми е удобен за взимане.

Ще си седя с ГГБГ и няма да правя безсмислени опити аз. Пусто любопитство.

Последна редакция: пн, 05 апр 2021, 11:37 от zvаnchе

# 714
  • Мнения: 7 565
За сравнение - при ГГБГ за обемна се счита пратка, която има поне един от размерите над 60 см. И формулата е в*д*ш/8000, което е по-изгодно от формулата на ДА. За 5 години с ГГБГ никога не съм имала пратка с някой от размерите над 60 см.
При Габиели за обемни се считат пратки с дължина над 69 см. Формулата е в*д*ш/6000.

Забележете разликата - къде са 60/69 см, къде са 25 см. Joy Явно разликата в цената на кг, която е по-ниска от другите куриери, ДА си я компенсира с "обемни" пратки.

# 715
  • Мнения: 444
Опитайте вие да организирате камион и да сте на печалба. Че си имат кусури, имат. Но чисто икономически, за да съществува една такава дейност, превозвачът трябва да печели, иначе просто няма да работи. Съвсем логично е да взимат по-голямото от обема и теглото и да се заплаща според него. Не мислете, че някой все иска да ви прецака. Икономически, това е логиката.

# 716
  • Мнения: 7 565
Не ни обяснявайте каква е икономически логиката, всеки търговец си е направил сметката. "Направете си вие фирма" е абсолютната смешка Joy
Въпросът е кой търговец е прозрачен и с ясни условия, предварително известни на клиентите, и кой не е (и съответно цака клиента пост фактум).

# 717
  • софия
  • Мнения: 25 458
Икономическата логика е както има търговци, така има и клиенти. Когато търговецът е коректен и прозрачен при предоставяне на услугата, има клиенти. Когато е тарикат, ще спечели от еднократни опити и ще залезе, защото клиентите са краен брой.
Има и още една доказала се в търговията истина: Доволният клиент е най-добрата реклама. Той ще доведе 10 нови, недоволният ще разкаже на 100 потенциални разочарованието си.

# 718
  • Мнения: 604
Цените при всички са сходни, начина на сбор различен.

# 719
  • Мнения: 811
Цените при всички са сходни, начина на сбор различен.
От което в крайна сметка следва, че и цените явно не са сходни!
Ако цитираните цифри за обемно тегло са истина...баси и фирмата!

Общи условия

Активация на акаунт