Отговори
# 2 280
  • София
  • Мнения: 12 006
Спортна запазена кола, 200 коня, сравнително здрава и стегната по ходова част, под капака, абе изцяло, ама за 4-5К на 15-20г. Satisfied Тва вероятно само златната рибка ще може да го изпълни Satisfied

# 2 281
  • Варна
  • Мнения: 38 338
Който търси, намира. Ще стане.

# 2 282
  • Fairbanks, Alaska
  • Мнения: 2 528
А защо повечето залитат по коли над 110 коня? Сякаш ако е по-малко, не става. Аз никога не съм харесвал мощни коли.

# 2 283
  • София
  • Мнения: 2 266
Спортна запазена кола, 200 коня, сравнително здрава и стегната по ходова част, под капака, абе изцяло, ама за 4-5К на 15-20г. Satisfied Тва вероятно само златната рибка ще може да го изпълни Satisfied

Или се шегувате, или ви е скучно. Написах три пъти, че не търся кола за 4-5 хиляди лева. Както казах бюджетът ми е по-голям и дори да намеря кола с леки забележки, за мен важното е да не е гробница като тези, които гледах днес. То е ясно, че ще има неща за правене.

Natael-1485, аз вече го обясних в предишен пост. Когато ми се наложи да изпреваря, искам да се "изстрелям". Когато ми се наложи да маневрирам бързо, да знам, че мога да го направя. С бавна кола създавам предпоставка за ПТП.

Мощната и бърза кола може да се кара и бавно. Докато умрелия кон си е умрял кон, колкото и да го настъпваш.

# 2 284
  • Мнения: X
А защо повечето залитат по коли над 110 коня? Сякаш ако е по-малко, не става. Аз никога не съм харесвал мощни коли.
Защото повечето ти колеги не са толерантни и като тръгнеш да ги изпреварваш е бати и тотото. Отделно кефа да катериш планински път.

# 2 285
  • СИ
  • Мнения: 4 403
Да си ги карат със здраве разни фиати и дачии. По-добре на колело. Blush Това си е мое мнение.

При положение, че имам възможност да си купя това, което искам и имам и някой друг заделен лев да си я и направя така както искам, няма как да стане да гледам друго. Бюджетът не ми е 4-5 хиляди лева, тези запазените са двойно, но хората знаят какво продават. Ще си я търся, ако ще да мине и половин година, аз кола си имам и не съм на зор. Когато изскочи читава - тогава.

Ето ти един френски бонбон. Ауди ТТ, 2005-та година на 92 хиляди километра. Двигател 3.2 V6, 250 коня. Автоматик. На снимките изглежда много добре. И съм сигурен, че ще е по-добро от всяка една подобна в българска автокъща. Вадиш 15 хиляди евро и скачаш в него. Тъкмо ще си направиш и една екскурзия до Париж.     Wink
Франция е една от държавите в които връщането на километраж е престъпление. И ако те спипат, отнасяш шамарите. Какво ще кажеш? Бюджета ти съвпада ли?

https://www.leboncoin.fr/voitures/2085822943.htm

# 2 286
  • София
  • Мнения: 12 006
Скрит текст:
Спортна запазена кола, 200 коня, сравнително здрава и стегната по ходова част, под капака, абе изцяло, ама за 4-5К на 15-20г. Satisfied Тва вероятно само златната рибка ще може да го изпълни Satisfied

Или се шегувате, или ви е скучно. Написах три пъти, че не търся кола за 4-5 хиляди лева. Както казах бюджетът ми е по-голям и дори да намеря кола с леки забележки, за мен важното е да не е гробница като тези, които гледах днес. То е ясно, че ще има неща за правене.

Natael-1485, аз вече го обясних в предишен пост.
Когато ми се наложи да изпреваря, искам да се "изстрелям". Когато ми се наложи да маневрирам бързо, да знам, че мога да го направя. С бавна кола създавам предпоставка за ПТП.
Скрит текст:
Мощната и бърза кола може да се кара и бавно. Докато умрелия кон си е умрял кон, колкото и да го настъпваш.
Значи ако имаш проблем с изпреварване при шофиране на МПС с около 90-110 коня под капака, то проблемът е в задволанното устройство, а не в броя коне. Нищо лично. Това по принцип. Сега, ако искаш да изпреваваш коли за по 200-300К, които ускоряват за 3-5-9 сек, до 100км. е съвсем друга работа, но за да го постигнеш следва и твоята кола да е в същя клас + да имаш физическата възможност да го направиш.

# 2 287
  • Fairbanks, Alaska
  • Мнения: 2 528
Първото и най-важно условие е да имаш път за изпреварване. Говорим за поне 300 метра. Освен ако не искаш при 150 метра да пробваме кой е по-бърз. Аз с моята, която беше 110 коня никога не съм имал проблеми с изпреварването. Заковавах се на 100-110 и тогава ми е най-голямото удоволствие от шофирането.

# 2 288
  • София
  • Мнения: 3 432
Основно млади момичета съм виждала с ТТ, така че не е странно да са очукани повечето.
И аз не разбирам газта, особено пък на спортна кола. Ако пътуваш много и ще се избие сигурно има смисъл, но пак хем ме е страх, доста неща се бърникат, хем разправия. Поне с моето каране е безсмислено, минаваме сравнително малко км и сме на бензин само.

ПП около Вакарел  вали жесток сняг, внимавайте ако сте наоколо.

# 2 289
  • Мнения: 11 802
За дизела или добро, или нищо Grinning
За газта се въздържам от коментар. А мощна , уж спортна кола с газова уредба ми е леко смешно, но всеки си знае приоритетите.

# 2 290
  • Мнения: 5 687
Френския бонбон е автоматик. Аз харесвам ръчната Simple Smile
Нелка*, `що такова мнение за младите момичета с ТТ?
Петенце, която си е твоя, тя си те чака! Не се отказвай от 4х4 (мое мнение).

# 2 291
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 539
Аз с моите дизели съм много далеч от драмата с газта. Причината за търсенето на повече коне пък изобщо не ми се коментира.

# 2 292
  • Другата България
  • Мнения: 42 309
И на мен не ми се коментира.
Само че няма как да не коментирам казаното, че "бавна кола /вероятно около 100 к.с./ създава предпоставка за ПТП".
Докато бързата кола, с над 160 к.с. изобщо, ама изобщо не създава предпоставка, цъ.
И в двата случая предпоставката или липсата на такава е именно в задкормилното устройство.

# 2 293
  • Мнения: X
Първото и най-важно условие е да имаш път за изпреварване. Говорим за поне 300 метра. Освен ако не искаш при 150 метра да пробваме кой е по-бърз. Аз с моята, която беше 110 коня никога не съм имал проблеми с изпреварването. Заковавах се на 100-110 и тогава ми е най-голямото удоволствие от шофирането.
Все едно не ом знаеш чалъмите...

# 2 294
  • Мнения: 454
И двата ни пасата ни намериха сами. Баща ми се беше решил на 100 % за такава кола и беше ходил къде ли не. И все не намираше точната. Една скъпа, друга с кусури, трета не знам си какво... Докато един ден не отишъл да потърси ветеринар, и с течение на разговора доктора му казал "дай 4 бона и карай".

Втория горе долу се получи по същия начин. Колата е за продажба, и се появява пред работата му. Оказва се, че е на негов познат, който я оставя за малко. И, за два дни стана наша.

Не спирай да търсиш. Когато най-малко очакваш, ще я познаеш, че си е твоята.

Всеки си знае сам за себе си, и ако иска и на точки ще я направи. Парите са си нейни-решението също.

Общи условия

Активация на акаунт