Измамници в Emag - МД СМАРТ ЕООД

  • 29 472
  • 64
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 45
КЗП е катастрофа!
На практика клиентите нямат никакви права. Права имат само продавачите.

# 61
  • Мнения: 2 371
Няколко пъти заглеждам кейсове за телефон на марката Guess от този търговец. Пише, че са в наличност. Поръчвам. След два дни ми звънят да кажат, че всъщност не бил наличен този модел. Накрая се оказа, че само от един имат наличен. И по-добре е станало като гледам.

# 62
  • Мнения: 12
Благодаря ви за тази тема! 🙏 Мислех да поръчам адаптер Самсунг, но ми се стори съмнително евтина цената - явно е имало защо...

# 63
  • Мнения: 1
Обикновено не пиша оплаквания тук, но смятам, че е важно да се споделя, когато голяма платформа и техен партньор-търговец не предоставят адекватно обслужване.

Поръчах детския смартчасовник Techone KT18 през платформата на eMAG, но реалният търговец беше MD Smart EOOD. Вместо правилния продукт, получих съвсем друг. Оттам започна истинската мъка:
• Помолих за замяна (не за възстановяване на сумата, защото детето ми чака правилния часовник), но получавам само копи-пейст отговори „в рамките на 2 работни дни“.
• Този цикъл вече се повтаря няколко пъти – всеки път, когато питам за развитие, отговорът е „изчакайте още два дни“.
• Най-досадното е, че служители на чата прекъсват разговора по средата без никакво решение.

Това не е обслужване на клиенти – това е избягване на отговорност.
Ние като клиенти заслужаваме коректност, а не безкрайни забавяния и празни шаблонни съобщения.

# 64
  • София
  • Мнения: 20 825
• Помолих за замяна (не за възстановяване на сумата, защото детето ми чака правилния часовник), но получавам само копи-пейст отговори „в рамките на 2 работни дни“.
• Този цикъл вече се повтаря няколко пъти – всеки път, когато питам за развитие, отговорът е „изчакайте още два дни“.
• Най-досадното е, че служители на чата прекъсват разговора по средата без никакво решение.
Това не е обслужване на клиенти – това е избягване на отговорност.
Ние като клиенти заслужаваме коректност, а не безкрайни забавяния и празни шаблонни съобщения.
Жалба до КЗП. Ежедневно се карате с тях по телефона и си искате парите обратно. Те мразят да връщат.
Доколкото съм чувала, емаг не поемат грам отговорност, ако стоките не се продават от тях.

Общи условия

Активация на акаунт