Дистанционно обучение за учениците - Тема 15 /Февруари 2021/

  • 36 133
  • 765
  •   1
Отговори
# 645
  • София
  • Мнения: 62 595
И какво сега, детето трябва да стои с постоянно сложен пръст на клавиша, все едно е в телевизионно състезание "по-бързият отговаря" ли? Това е много изнервящо, не може да се прави така. Тези хора акъл нямат.

# 646
  • София
  • Мнения: 3 376
НАГРАЖДАВАТ ВЪЛЧЕВ ЗА НАЙ- УСПЕШЕН ПРОСВЕТЕН МИНИСТЪР
Честито!
https://uniconbg.com/post/48094-nagrajdavat-vulchev-za-nai-uspes … ten-ministur.html

# 647
  • Мнения: 2 135
И какво сега, детето трябва да стои с постоянно сложен пръст на клавиша, все едно е в телевизионно състезание "по-бързият отговаря" ли? Това е много изнервящо, не може да се прави така. Тези хора акъл нямат.
И в същото време да осмислиш въпроса и отговора все пак.

# 648
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз говоря от опита на една година ДО с поне 500 ученици. Вие говорите само с догадки.
Чак толкова не сме учителите зле, че да не мога да отчета когато забавянето е заради включване на микрофона или просто се мълчи, поради стеснение, незнание, липса като цяло.
Диалогът също включва въпроси и отговори. В точните науки например за какъв диалог говорим - какво е искал да каже авторът Талес ли?

# 649
  • Мнения: 4 589
Предполагам , че това са новите критерии за оценка, които задават от МОН. Няма значение дали изпитването е устно или писмено решаващото е времето. Ето например писмените изпити по математика- същото. Изцяло в услуга на частните уроци.
Сещам се , че в зората на хирургията първоначално за най-добри са били считани специалистите, които са могли да направят операцията, ( най-често ампутации), за най-кратко време. Години по-късно фактора за това е станал броя на успешните в последствие такива.
Явно и тук у нас  сме в зората и някой ден евентуално   да еволюираме.

# 650
  • София
  • Мнения: 62 595
Лиляна, на човек му трябва някакво време да осмисли въпроса и да обмисли отговора. Има деца, които не са от най-големите бързаци. Един учител си познава децата, ако иска да ги опознае и е наясно кое дете се нуждае от малко време. Иначе пак стигаме до класическата сцена от Под игото - учителят какво иска - да разбере какво знае детето или да приключи набързо?

# 651
  • Мнения: 25 025
Хи хи, много готино стихотворение. На нас оня ден съвсем наистина ни спря тока. Но може да се продължи известно време на батерия, или от телефон, само че децата сигурно предпочитат да се извинят и да се изключат.

Сега като съм хоум офис в някои дни за пръв път виждам наистина как тече обучението на детето ни - има една толкова сладкодумна учителка, че искам и аз да я слушам как си предава урока. Същата обаче е ужасно строга,  от време на време повиква децата да ги държи в напрежение, и ако не и отговори веднага някое му прасва отсъствие за целия час.

# 652
  • София
  • Мнения: 7 684
Ако си с лаптоп, продължаваш на батерия, ако си с настолен - ТЦ.
От друга страна, ако си с лаптоп, вероятно ползваш WiFi, а без ток рутера спира. Ако имаш мобилни на телефона, споделяш, ако знаеш как и можеш, ако нямаш, надяваш се, че все пак родителите са съобразили да дръпнат кабел и до лаптопа. И не на последно място, последните модели лаптопи, нямат гнездо за мрежови кабел, трябва преходник към USB.
Не е уместна забележката.

# 653
  • Мнения: 8 992
Ако вкъщи спре токът няма как да продължат. Рутерът няма да работи, съответно няма да имат и интернет на телефоните. Единият изобщо няма мобилни данни. Другият има, но му стигат за два дена, така че все едно няма.

# 654
  • Русе
  • Мнения: 12 249
Вие говорите само с догадки.

Никакви догадки. Личен опит. Всяко нещо съм го отиграла с моя син. Не винаги въпросът е разбран, не винаги грешният отговор, няма обяснение.Като винаги започвам с това, че е негов пропуск. Обаче за разлика от учителя, не констатирам , а търся начин да го запълня. Но системата е концентирарана върху оценката, не върху усвояването. Не само учителите са виновни. Те са просто администратори и регистратори. Но както е във всяка професия, ако искаш по-високо ниво, трябва да излезеш от комфорта на точно разписаните формати и да погледнеш от по-високо. Какво точно искаш  - да си предадеш урока или да научиш някого на нещо, което да помни и използва цял живот. Имала съм няколко такива учителя. Винаги има ученици, които е трудно да мотивираш и все пак учителят не може да има персонален подход със 100 ученика. Обаче ,когато среден успех на випуск по предмет е под 4, сигурно не са само учениците виновни.

# 655
  • Мнения: 25 025
Да, вероятно е така при спиране на тока.
При нас имаше възможност да продължи и го направи на телефона, но явно не при всички е така.

# 656
  • Мнения: 1 032
Вие говорите само с догадки.

Никакви догадки. Личен опит. Всяко нещо съм го отиграла с моя син. Не винаги въпросът е разбран, не винаги грешният отговор, няма обяснение.Като винаги започвам с това, че е негов пропуск. Обаче за разлика от учителя, не констатирам , а търся начин да го запълня. Но системата е концентирарана върху оценката, не върху усвояването. Не само учителите са виновни. Те са просто администратори и регистратори. Но както е във всяка професия, ако искаш по-високо ниво, трябва да излезеш от комфорта на точно разписаните формати и да погледнеш от по-високо. Какво точно искаш  - да си предадеш урока или да научиш някого на нещо, което да помни и използва цял живот. Имала съм няколко такива учителя. Винаги има ученици, които е трудно да мотивираш и все пак учителят не може да има персонален подход със 100 ученика. Обаче ,когато среден успех на випуск по предмет е под 4, сигурно не са само учениците виновни.
със сигурност при успех под 4 е виновен основно учителят - няма как всички деца да не отбират от някакъв предмет.

# 657
  • Мнения: 3 539
Или при успех под 4 има учител, който е възприел строги критерии. Всяка от възможностите е вероятна.
Еднакво притеснително е като средният успех е над 5,50, ама с култа към оценките в нашето образование нещата са различни.

# 658
  • shumen
  • Мнения: 20 743
Нашите като бяха на ДО само веднъж се скапа връзката в часа по Английски.

# 659
  • Мнения: 487
Здравейте,

Искам да пусна заявление за обучение в електронна среда за шестокласничката ми. Те тръгват присъствено от 4 март. Колко по-рано трябва да подам заявленията, за да може да си остане вкъщи още от 4 март?
И мога ли да подам за 1 месец, а после да подавам отново и отново, ако се налага?
Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт