ОСМИ клас 2020/2021 - Осмокласникът отново в клас - тестове, контролни всеки час!

  • 29 976
  • 746
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 24 467
Абе по-обективно е от това, да ги имаш същите тези неща, както и безкрайни варианти за преписване и подсказване, в допълнение. Laughing
При контролното на моя син, както писах вече, не е имало нито формула на дъската, нито написани по нея задачи. Елките, както също писах, са неприложими за основната част на текстовите задачи при които изчисленията са минимални и не са с големи числа. При чисто алгебричните задачи, само с примери, за мен не бива да се допускат и елки дори. И става въпрос за контролно - 10 текстови задачи, не едно примерче.

Последна редакция: ср, 17 фев 2021, 13:29 от Judy

# 691
  • Мнения: 7 674
Последно се включвам по този въпрос. На децата е преподаден подробно урокът за 1 учебен час и в следващия учебен час (който е същия ден) е направено упражнение с решаване на задачи. Дадена е още една сутрин да се упражни въпросното решаване на квадратно уравнение и е направено писмено изпитване (не контролно) за 7 минути на едно-единствено квадратно уравнение с дадена формула и с разрешение за калкулатори. Естествено, че не е обективно и за мен, но ти се възмущаваш за едно, а аз за друго. За мен това е лесно и нереално, но няма лошо децата да трупат шестици, влияе на самочувствието. Просто не съм съгласна с твърдението, че учителката не преподава. Преподава, чувах я в ДО, виждам колко много е изписала Ния в час и е ясно, че не си е измислила сама задачи, които да си решава в час.
За изнегодуването: ми да, първо се оплаках в групата на родителите в присъствието на класната. И след като тя видя, че само 3ма от 26 сме на това мнение, естествено, че няма да реагира. След като само за трима ни е проблем, а за другите не ви беше. Не разбирам с какво бг мама е по-подходящото място за жалване? Ако ми беше нещо важно, щях да пиша жалба, но знаех, че на моето и това време е достатъчно, писах заради принципа, не конкретно заради моето дете. И след като и друга майка каза, че децата са умни и ще се справят се отдръпнах. Не виждам за какво е цялата работа в момента и какъв точно е проблемът, че някой е направил писмено изпитване на предаден и упражнен в час материал.

Последна редакция: ср, 17 фев 2021, 14:59 от Maria 007

# 692
  • Мнения: 24 467
А аз благодаря, че внесе и разяснение и в конкретиката.

# 693
  • София
  • Мнения: 9 499
И нашите правят доста контролни, но аз не виждам нищо лошо в това. Тъкмо да се събудят малко от зимния сън, да си видят и те знанията и пропуските. Най-важно е, че са сред връстници. За съжаление от утре - обратно у дома.
Иначе преподаването при нас е читаво по повечето предмети по време на дистанционното, но самите деца са по-апатични и леко се пускат по инерция без да полагат обичайните усилия.
Новият преподавател по немски не им дава изрично някакви думи (предната учителка им пращаше файлове с думи). И така някак думите са оставени на самосъзнанието на младежите. А нашият както се е омързеливил - нищо не записва.

# 694
  • Мнения: 1 114
Вашите деца имат ли приятели в клас/училище? Имам предвид успяха ли да създадат контакти въпреки ДО?

# 695
  • София
  • Мнения: 7 670
И аз същото исках да питам.
Като уточнявам, че под "приятели" разбирам не само да контактуват по телефон/ социални мрежи, а да се виждат да кажем 2-3 пъти седмично, включително и по време на ДО.
При нас на този етап това последното не се е случило.

# 696
  • софия
  • Мнения: 30 322
След първата около седмица, в която не знаеше къде е, но с помощ на мила съфорумка и дете, ходеше спокойно, се намери с нейните 5 деца от класа. По време на ДО идваха вкъщи, ходиха си по ред на гости на всяка, празнуваха с преспиване РД на едно от момичетата, виждат се почти всяка седмица и мерят Борисовата и центъра. Мисля, че успя да си намери приятели. Догодина пак ще трябва да се ориентира, но се надявам, че момичетата от тази ще ѝ останат близки.
Продължава да е близка с приятелката си от предишното училище и с тази от ББС център, което ме радва. Два пъти се виждаха и деца от стария клас.

# 697
  • София
  • Мнения: 9 499
Има по-близки деца, с които играе на компютъра, пишат заедно домашни онлайн понякога и се прибират донякъде заедно от училище.
Иначе почти не излиза с никого. Не остава време покрай дистанционното - като включи домашните и три пъти плуване седмично.
Продължава да си е близък с приятелите от предния клас, които останаха в английската паралелка.

# 698
  • София
  • Мнения: 3 809
Наборът си има 5 деца (3 момчета и 2 момичета), с които са заформили групичка. Вчера бяха на РД на едно от момчетата. Днес запазих пак за същата група ескейп стая за РД на набора другата седмица. Виждаха се и няколко пъти докато бяха онлайн, но това беше по-скоро спорадично.

# 699
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Разчепках от любопитство статистиките в нашето Школо. По немски наборът е под средното ниво на класа и общото на гимназията. Но - тук не знам да се гордея ли, да рева ли - той е с най-висок успех по математика в класа и над средното ниво за паралелката и за училището от последната седмица. А оценката хич не е впечатляваща. Както бях писала - 4.

# 700
  • Мнения: 7 674
На Ния най-добрата приятелка е малка Доди, с която са в един клас. Запознаха се след като се записаха във фег. Сега са неразделни. Не знам по колко часа прекарват заедно. Тя много харесва целия си клас и с много от момичетата е близка. Днес тръгна със сълзи на очите. Иска й се да не свършва ПО, много е щастлива във фег. Всичките дни ходи по-рано. Вчера ходиха няколко съученички дори в часа по модул фвс на друг клас, за да играят заедно волейбол. Е, не е могло, но са си останали в една стая във фег на сладки приказки, за да си чакат да им почне учебния ден.

# 701
  • Мнения: 50 720
Не разбрах защо не е до петък ПО, доста странно е...

# 702
  • Мнения: 7 674
Защото започна от четвъртък

# 703
  • Мнения: 24 467
Защото си решиха по 14 дни /две учебни седмици/ на випуск. Почнаха в четвъртък и приключват днес. Защо точно така решиха - не са казвали. Или поне аз не знам.

# 704
  • София
  • Мнения: 1 360
И дъщеря ми е със същите впечатления - за по-голяма апатичност у децата по отношение на ученето от преди ДО.

Иначе те си създадоха група от 5-6 девойки, които си допаднаха още преди ДО, после поддържаха отношения най-вече онлайн, но напоследък се и виждат по-често и уикендите излизат. Подкрепят се, помагат си, споделят си и така. Като са присъствено ходят и заедно до училище и се прибират. За по-често виждане - 2-3 пъти в седмицата - не й остава време. Тя ходи и на тренировки, които дори сега редуцирахме заради втората смяна в училище. Иска й се да не минават отново на ДО. Харесва си класа, симпатични деца са, някои със страхотно чувство за хумор, та по този начин разтоварват напрежението. По нейни впечатления това по време на онлайн обучениието не може да се получи, а само при присъствено.

ПО започна четвъртък 4.02 за две учебни седмици.

Общи условия

Активация на акаунт