Дистанционно обучение за учениците-Teмa 16 /Март 2021/

  • 83 262
  • 1 973
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 817
Айде сега, ясно ни е, че при ПО е доста по- трудно. Вие пък, за мезе ни взехте, ходили сме на училище.
[/b]
Това е чудесно! Даже похвално 😊

# 61
  • Мнения: 19 997
Спаркъл, аз ти казвах навремето, че синхронно в часа е голямо улеснение и почти няма разлика, ако учителят е добър.
Аз съм толкова възхитена от учителката ни по български, че нямам думи просто. Не знам как е присъствено, но и в ДО е почти перфектно.
Такива учители директорите трябва да ги гледат като писани яйца, защото са все по-малко.
Безспорно най-много пострадаха осми клас.
Не знам как ще е занапред. Какво смятат епидемиолозите, как ще я управляват тази епидемия, ако не започне да затихва....все въпроси без отговор.

# 62
  • shumen
  • Мнения: 20 528
Те и в училище и вкъщи като искат могат да преписват!

# 63
  • Мнения: 11 924
Точно така, който си е преписвач, ще преписва и в училище.

# 64
  • Мнения: 228
Леле, какви учители имат децата ви? В нашето училище, тези неща се следят от учителите и не се позволяват.

# 65
  • Мнения: 11 924
Леле, какви учители имат децата ви? В нашето училище, тези неща се следят от учителите и не се позволяват.
А нашите деца не преписват нито когато учат присъствено, нито когато са на ДО. Wink

# 66
  • Мнения: 228
Леле, какви учители имат децата ви? В нашето училище, тези неща се следят от учителите и не се позволяват.
А нашите деца не преписват нито когато учат присъствено, нито когато са на ДО. Wink


Мечтайте си, особено ако са големи деца.

# 67
  • Мнения: 7 275
Не е задължително един родител да е наясно дали детето му преписва. Smiley

# 68
  • Бургас
  • Мнения: 8 503
Ако основния аргумент срещу ДО е преписването, значи много сме го закъсали. Образование, при което целта е не получаването на знания, а варденето от преписване, не отива към добре и трябва много сериозно да се реформира. Може би е крайно време да се измисли някакъв коренно различен модел. Около мен е пълно с хора, които са преминали успешно през образованието без то да остави някаква трайна следа.

# 69
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не е въпрос на вардене, а необективно оценяване, има разлика.
И не ми казвайте, че добрият учител ще намери как да изпитва, че да може да е обективна оценката. Няма време. И като се добави към преписването помагачите и неефективното усвояване по време на ДО, заради липсата на контакт, ДО става само за много извънредни ситуации и за много кратко време. Това с месеци обаче е пагубно и ще го разберете след време.

# 70
  • Мнения: 2 134
Пагубно за усвояването на конкретен материал от конкретна група хора. Не по-пагубно от смърт и трайни вреди върху здравето. А едното се прави, за да не се стига до другото. Тоест приемаш по-малката и поправима вреда.

# 71
  • Мнения: 1 153
Целта на образованието не е да запомниш всеки урок по всеки предмет от 12 годишното обучение. Едва ли има такъв човек. Целта е, да добиеш някаква представа за нещата и, когато ти потрябват подробности, да знаеш къде да търсиш информация. Другата важна цел е сред целия поток от информация, да откриеш какво те влече и да се насочиш към него. На този етап, образованието ни е по-скоро бележкарство - стипендия по успех, стипендия по доход (това са стимулите за децата). За учителите (класните), по-високите оценки и успех на класа носи по-добра оценка, гордост... За учител по предмет - по-добра атестация, добра репутация. Преписването е съвсем естествено при тези условия.
Ученичката замина. Настроение отрицателно. Не искала да гледа физиономиите ни на ученици, ни на учители, добре, че били с маски Simple Smile

# 72
  • Бургас
  • Мнения: 8 503
Не знам колко пагубно може да стане. Живеете в големи градове и се борите за елитни училища. Аз съм израстнала в район с преобладаващо малцинствено и бедно население. Още от време оно там се шири неграмотност. Не е от днес и вчера. Даже и по соца си беше така. Затова някой като ми каже, че има деца, които се справят зле в училще не се изненадвам изобщо, защото аз това съм го виждала от малка. Просто с навлизането на социалните мрежи, всеки вече има възможност да се изяви и лъсва всичко.

# 73
  • Мнения: 458
Не е въпрос на вардене, а необективно оценяване, има разлика.
И не ми казвайте, че добрият учител ще намери как да изпитва, че да може да е обективна оценката. Няма време. И като се добави към преписването помагачите и неефективното усвояване по време на ДО, заради липсата на контакт, ДО става само за много извънредни ситуации и за много кратко време. Това с месеци обаче е пагубно и ще го разберете след време.

Ама моля ви се, то при присъствено пропуски няма, поправителни няма, отпаднали от училище няма, неефективно преподаване няма,преписване няма неее. Но има жив контакт, по време на който всеки си рови в телефона и говори с останалите.
Каквото ПО, такова и ДО.
И двете отразяват качеството на образование.
Ако един учител не е добър на ДО, то е нехаен и в ПО. Да не говорим, че не е проблем и да е обективен, защото добрият учител СИ познава учениците и пропуските им и би могъл да ги оцени и без ДО.

Последна редакция: чт, 04 мар 2021, 09:00 от loska

# 74
  • Мнения: 12 909
МС снощи преговаряше да не ходи присъствено Simple Smile Simple Smile Даже не знаеше къде си е наврял раницата... Поне се надигна и оправи сравнително стегнато Simple Smile Simple Smile Че то да ставаш 5 мин. преди часа половин година...
от 10.11 са ДО - това са 4м вкъщи, тя ваканцията лятната им е по-малко!

Между другото обмислям да си ползвам 10те дни "домашни причини" за първи път таз година, само да видя как ще нагласи последно министърът ваканциите.

Общи условия

Активация на акаунт