Стилът ни според възрастта - лайфстайл тема за пораснали момичета, 40+ Април 2021 (Тема 9)

  • 98 461
  • 1 551
  •   1
Отговори
# 825
  • Мнения: 5 494
Никога не съм си поставяла за цел да превъзпитавам непознати. Възпитавам си собствените деца и толкоз. С другите се държа любезно. И да попадна на кофти отношение в магазин, не си го слагам никъде. Но, да си призная, много отдавна никъде не ми се е случвало, даже и в Бургас. Wink

# 826
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 360
Това, че клиента винаги е прав може да  го каже само чове,  който не е работил с клиенти.
Много "клиенти " си избиват комплексите с консултантите , но има и консултанти които не могат и не искат да се научат да работят с хора.
Тъжен и неусмихнат   бил някой консултатнт. Всички сме хора, ами ако е загубил близък човек и все още преодолява този факт.
Помня, че когато ми казаха, че дните на баща ми са преоброени (тогава все още имахме офис на летището)  докато успея да уредя 4 дни отпуска(то не е като да ти се полагат като при смърт на родител)  и да си взема билет за България за да се сбогувам с баща ми,   излизах и  ходех на другия край  на летището в един ъгъл да плача.Все се намираше някой да ме попита къде се намира еди какво си, и да се възмущава че вместо да им отговарям(въпреки че не съм персонал  от летището), продължавам да рева.
Когато попадна на хора, които не могат или не искат да продават не купувам от магазина.
Магазини да искаш.Все ще намеря къде да похарча парите си с желание.
Проблема е, когато попаднеш  на държавен служител   с подобна нагласа.Там задействам по друг протокол, за  да се реши проблема.

Последна редакция: пн, 12 апр 2021, 14:29 от sl

# 827
  • Мнения: 4 679
Всъщност, привикването с лошото отношение не е добър знак. Разбира се и възпитатели не сме, но като клиенти можем да влияем на нивото на обслужване и индиректно с отказ да не се стимулират такива практики - намаляване на оборот в съответния обект, например. Освен ако не се касае за нещо изключително (а ако е такова, няма шанс да е с лошо обслужване или не за дълго), не се виждам в ситуация да толерирам такова поведение като си губя времето да търпя подобно отношение. Ще напазарувам от друго място - избор сега поне, почти безкраен.

Последна редакция: нд, 11 апр 2021, 19:43 от Tsugumi_

# 828
  • Мнения: 1 749
Съгласна съм с Tsugumi_.

Аз основно пазарувам от големи магазини и вериги. Никой не ме занимава с тегави разговори, никого не питам, никой не ме пита - идеално за мен. Сама си намирам каквото търся, ако го няма - излизам.

При среща с лошо отношение се озъбвам /премерено културно, но и категорично/. Това действа. Само, че не винаги успявам да го направя. Просто съм на съвсем друга вълна и ако ме изненадат с неприятна реплика, понякога не мога да превключа /за което после неизменно съжалявам/.

Да допълня, че срещам и дружелюбно отношение, приятни, интелигентни хора, даже с една собственичка на любимо магазинче за био продукти станахме почти приятелки.

Последна редакция: нд, 11 апр 2021, 20:24 от Sweta

# 829
  • Мнения: 24 165
Като цяло съм доста импулсивна и конфликтна на обществени места. Но последните години си подбирам битките, та разни продавачици разбрали-недоразбрали ги озарявам с широката си усмивка и се фръцвам високомерно, ако някой не ми е по вкуса. Чак пък да задълбавам или обръщам специално внимание, няма нужда.

# 830
  • някъде под слънцето...
  • Мнения: 7 360
Именно.Загуба на време и нерви.
Поне при нас всички магазини имат електронни  броячи на входа.
Съответно се изчислява колко ит влезлитр са купили нещо.
И по принцип поне в парфюмериите , а у не само имат заложен  ежедневен минимален ръст продажби.
При осъщестяеането му консултантите получаеар бонус.
Помня , че в някакво Кико консултантката ми вдигна скандал, защото .съм излязла извън магазина за да видя  как изглежда на дневна светлина,  червилото , което вътре  мацнах на ръката за проба .Имало брояч и т н т.
Ако ще купувам да купувам , а не да влизам и излизам Simple Smile .
Бяхме напълнили с дъщеря ми  една кошничка с продукти.Любезно и обясних, че може да ги върне по местата им, защото  току що загубих желание да пазарувам от магазина .
Купих същите неща от друг магазин на Кико в съседния мол.

# 831
  • В градината...
  • Мнения: 16 071
Хм, направо си имаме магазини с лепнати табели: "Със закуски и колички до тук!". Забелязах ги, когато станах майка...

# 832
  • Мнения: 1 360
Съгласна съм с Tsugumi_.

Аз основно пазарувам от големи магазини и вериги. Никой не ме занимава с тегави разговори, никого не питам, никой не ме пита - идеално за мен. Сама си намирам каквото търся, ако го няма - излизам.

При среща с лошо отношение се озъбвам /премерено културно, но и категорично/. Това действа. Само, че не винаги успявам да го направя. Просто съм на съвсем друга вълна и ако ме изненадат с неприятна реплика, понякога не мога да превключа /за което после неизменно съжалявам/.

Да допълня, че срещам и дружелюбно отношение, приятни, интелигентни хора, даже с една собственичка на любимо магазинче за био продукти станахме почти приятелки.
Чак съм сигурна от кой град си с тази собственичка на био магазинче 😀

# 833
  • Мнения: 1 749
Скрит текст:
Съгласна съм с Tsugumi_.

Аз основно пазарувам от големи магазини и вериги. Никой не ме занимава с тегави разговори, никого не питам, никой не ме пита - идеално за мен. Сама си намирам каквото търся, ако го няма - излизам.

При среща с лошо отношение се озъбвам /премерено културно, но и категорично/. Това действа. Само, че не винаги успявам да го направя. Просто съм на съвсем друга вълна и ако ме изненадат с неприятна реплика, понякога не мога да превключа /за което после неизменно съжалявам/.

Да допълня, че срещам и дружелюбно отношение, приятни, интелигентни хора, даже с една собственичка на любимо магазинче за био продукти станахме почти приятелки.
Чак съм сигурна от кой град си с тази собственичка на био магазинче 😀
За София говоря Деси. Ти ли си или също си пазарувала от там. Simple Smile

Да, случаят с количката и тортите е неприятен. Но що за грозни стереотипи /както писа Дез/. Безразличие може да прояви както източно европейка, така и западно европейка. Навсякъде има хора и хора.

Последна редакция: нд, 11 апр 2021, 21:51 от Sweta

# 834
  • Мнения: 2 926
Босилка, бързо навън, има още 2-3 топли дни преди поредният студ. Аз възстановявам туризма полека.
Не ме впечатляват нелюбезни продавачки. Повечето такива се считат за неосъществени актриси, моделки и т.н., а  това само по себе си е живот в постоянен  стрес Simple Smile. Повече ме дразнят  досадните, до степен да те карат да се чувстваш като местен апаш влязъл да окраде безценният магазин Simple Smile.

Последна редакция: пн, 12 апр 2021, 07:07 от pep_si

# 835
  • Мнения: 33 258
Нелюбезни има навсякъде, не само в Бя, във Франция една ни гледаше в магазин за чанти с нескрита досада с приятелката ми. Чантите почваха от да не казвам колко евро... вероятно си вика - тези само влизат да досаждат и нищо няма да купят. И права беше! Joy Мен хич не ми пука любезни ли са или не. Ако нещо ми харесва и съм решела да го купя някаква си продавачка няма да ме трогне. Grinning

# 836
  • Мнения: 934
И аз не харесвам досадните, защото обичам на спокойствие да разглеждам, обаче имам едномесечен опит в една малка книжарница. Следяха на камерата дали съм постоянно до клиентите, даже ми звъннаха веднъж да ми направят забележка да не седя на касата, ако няма клиенти в момента, независимо, че автоматично питам има ли нужда от помощ на влизане и казвам да питат спокойно. Та ми се наложи да се натреса отново на клиента и да ходя подир него. Предполагам, че и в магазините за дрехи е така в някои случаи. Понякога не зависи от служителите.

# 837
  • В големите очи на малчо, а географски - София.
  • Мнения: 8 588
Нелюбезни има навсякъде, не само в Бя, във Франция една ни гледаше в магазин за чанти с нескрита досада с приятелката ми. Чантите почваха от да не казвам колко евро... вероятно си вика - тези само влизат да досаждат и нищо няма да купят. И права беше! Joy Мен хич не ми пука любезни ли са или не. Ако нещо ми харесва и съм решела да го купя някаква си продавачка няма да ме трогне. Grinning
В Швейцария преди години бяха отказали да покажат луксозни чанти на Опра Уинфри, какво остава за обикновените хора Simple Smile

# 838
  • Мнения: 1 360
Sweta, аз за друг град си мислех 😂
Явно им е стратегия на собствениците на био магазини да са френдли. Макар че във Варна съм попадала и на не толкова.
Но предполагам, че си познават редовните клиенти.

# 839
  • Мнения: 15 357
Защото мислят,че познават по външният вид колко пари има или няма човек.Аз съм правила тази грешка веднъж.Като бях студентка работих в дискотеки ,в една чалготека бях, в чалгата се вадеха доста пари И иде един с шушляков анцуг и оръфани маратонки и си поръчва синьо Джони ,което е много скъпо,ред були и салфетки за 600 лв.Направо щях да падна,казах му да не ме занимава с глупости ама той настоятелен.Еми плати си човека и ми остави 350 лв бакшиш да го запомня.Тогава това си бяха доста пари Взех си поука .

Общи условия

Активация на акаунт