Дистанционно обучение за учениците-Teмa 17 /Април 2021/

  • 46 096
  • 1 249
  •   1
Отговори
# 120
  • Варна
  • Мнения: 25 823
Грипна епидемия тази година нямаше, което не значи, че не е имало грип.

# 121
  • Мнения: 458
Е как цяла година? Кое е това училище, което е останало празно цяла година?
Не знам къде ги гледате тези страшни същества... Хора като хора си ходят из града, поне там където аз се движа Laughing
А и училищата  не са тотално затворени.
Секретарки, директори, счетоводители, портиери са си там.
Не са някакви призрачни, изоставени сгради.

Последна редакция: пт, 02 апр 2021, 23:44 от loska

# 122
  • Мнения: 3 134
А и училищата  не са тотално затворени.
Секретарки, директори, счетоводители, портиери са си там.
Не са някакви призрачни, изоставени сгради.
Не е баш така. Училището на моите деца е напълно затворено и няма абсолютно никой, дори и пазач. Когато в телефонен разговор попитах зам. директорът защо е така, ми беше отговорено, че имат заповед от РУО. Когато им заявих, че такава заповед няма от нито едно РУО в България, ми се отговори, че училището е заключено, но директорът си е в кабинета. Когато казах, че съм пред училището и моля за разговор с него, връзката бе прекъсната 😃


Как обитаването на една сграда спомага оградата му да не падне? Това е смешно, честно. Сега това ли са доводите за ПО. Дайте да връщаме децата на училище, че оградите им ще паднат.

Какви ли още бисери ще прочетем! Училищата не са празни. 1-4 клас учиха присъствено до скоро. Вътре има административен и помощен персонал, както и директори и заместници. На места текат ремонти. Гледам училището до блока ми е превърнато в детска площадка, ама това е друга тема.
От квартал до квартал има разлика. Щом потребител пише, че разни субекти са полазили училищата, значи е така за тяхното училище. Щом потребител пише, че деца играят в дворовете на училищата, значи е така за тяхното училище. Всеки обобщава на фона на заобикалящата го реалност. Спорът е излишен.

Последна редакция: сб, 03 апр 2021, 04:32 от Mia Rulana

# 123
  • Майничка
  • Мнения: 13 806
Не зная някъде охраната да е денонощна, освен ако няма общежитие до сградата на училището. Обикновено вечер разчитат на аларма към СОТ.

# 124
  • Мнения: 458
А и училищата  не са тотално затворени.
Секретарки, директори, счетоводители, портиери са си там.
Не са някакви призрачни, изоставени сгради.
Не е баш така. Училището на моите деца е напълно затворено и няма абсолютно никой, дори и пазач. Когато в телефонен разговор попитах зам. директорът защо е така, ми беше отговорено, че имат заповед от РУО. Когато им заявих, че такава заповед няма от нито едно РУО в България, ми се отговори, че училището е заключено, но директорът си е в кабинета. Когато казах, че съм пред училището и моля за разговор с него, връзката бе прекъсната 😃


Как обитаването на една сграда спомага оградата му да не падне? Това е смешно, честно. Сега това ли са доводите за ПО. Дайте да връщаме децата на училище, че оградите им ще паднат.

Какви ли още бисери ще прочетем! Училищата не са празни. 1-4 клас учиха присъствено до скоро. Вътре има административен и помощен персонал, както и директори и заместници. На места текат ремонти. Гледам училището до блока ми е превърнато в детска площадка, ама това е друга тема.
От квартал до квартал има разлика. Щом потребител пише, че разни субекти са полазили училищата, значи е така за тяхното училище. Щом потребител пише, че деца играят в дворовете на училищата, значи е така за тяхното училище. Всеки обобщава на фона на заобикалящата го реалност. Спорът е излишен.
Нашето е било винаги отворено, можеш да комуникираш с администрацията винаги, някои деца ходят да си взимат стипендиите на място и т. н  Портиерът  е там до 19.30, после не, но това и при ПО си е така.

# 125
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Гледайте БиТиВи-Репортерите в момента. По темата са.

# 126
  • Мнения: 13 590
Какво казаха в предаването?


Иначе и двете училища покрай нас са отворени, вътре са директори, секретарки, някои учители от класните стаи преподават, че вкъщи децата им ползвали техниката, чистачките - подготвяха за изборите и правят основно пролетно почистване, гледам че и на двете миха прозорците.

# 127
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Учениците си признаваха как се преписва и подсказва. Други се оплакваха, че нищо не научават.
https://www.btv.bg/video/shows/btv-reporterite/videos/btv-report … a-v-oblacite.html

# 128
  • Мнения: 458
Важното е, че при ПО никога не се преписва, нито подсказва. Само дето цели класове си препращат тестове на телефоните, правени от други преди тях и преписват. Но естествено това никой няма да го признае в Репортерите.
Щото си е истина, а тези начини на преписване не се разкриват.

Та и на поправителни ходят, явно и нищо
ненаучили има.

# 129
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Не, не се преписва, ако учителят не позволи. Но при ДО няма как да влияе учителят. Толкова ли не схвана разликата вече колко теми подред? При мен телефоните са събрани, а тестовете(задачите) различни при ПО, а при ДО имат достъп до всичко и това ми е ясно. Като се върнем ПО, ще ги изпитам, те няма да потвърдят изкараните оценки от ДО и ще си развалят успеха. Другата година няма да имат знанията, които им трябват и ще започнат да трупат дефицити. Единици ще са онези, които няма да се подхлъзнат и ще си учат усърдно.

# 130
  • София
  • Мнения: 15 167
Хората университети завършват онлайн, ние още борим преписването. Разбира се, че винаги има как да бъде изпитан някой без да преписва. На първо място устно. Извън това със свой текст по разказвателните предмети, а по останалите има формати на електронни тестове за време, които просто не допускат преписване, то няма кога и как. Или ако някой реши да прави скрийншот, заради друг ще трябва да приеме, че ще изкара 0. И пак се връщаме на устното изпитване. Ако толкова е съмнително, че някой е преписал, изпитват го на същото устно и не го знае – всеки едно дали ще бъде задача или спрежение на глагол.

Съвсем други са проблемите на ДО – липсата на физическо присъствие на класа, на учителя, смяната на мястото от дома с училище, загубата на връзка с реалността на процеса на обучение, десоциализацията, загубата на мотивация, поради всичко изброено дотук. И на учителите също е трудно, защото програмите не са правени за ДО, нито някой от тях е бил обучаван да преподава онлайн, нито е толкова лесно да се работи с деца разкконцетрирани, демотивирани и изолирани от групата.
Ама това има, какво да се прави.

# 131
  • Мнения: 4 505
От репортажа за образованието мен ме впечатли друго -"40% имат когнитивен дефицит" и не се конкретизираше връзката на това с формата  на обучение. Схванах го като лъсване на хроничните дефицити от натрупвано в предходни години сега, по време на ДО. Но може би всеки вижда нещата от собствената си гледна точка и филтрира информацията според позицията и представите си.

# 132
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Бояна, как се изпитва устно по математика? А по информатика?

# 133
  • София
  • Мнения: 15 167
Бояна, как се изпитва устно по математика? А по информатика?
Не са ли те вдигали на дъската да решиш задача? Онлайн е същото – пишеш решението в чата или в тетрадката, докато сте с камери, или я решаваш на глас. Кажи Гошко кое е хипотенузата в този триъгълник? Колко е 5 по 25? и прочее. Защо да не може. За информатиката, дори няма да отварям дума, защото там може всичко да е синхронно във времето онлайн.
 Пак казвам, хора завършва университети онлайн, ще строят сгради, ще консултират други хора с психични проблеми и тн, а ние още борим преписването в училище. Нали се виждат тия деца колко знаят в самите часове, които не са само преподаване, а и упражнения.

# 134
  • Мнения: 8 910
При нас си изпитват устно по математика дори и онлайн. Наблюдавала съм някои часове на шестокласника. Задачата е на споделения екран, учителката пише, а някой от класа ѝ диктува решението. Проблемът е, че всичко става по-бавно по този начин, а при намалените на 30 минути часове изобщо не им стига времето. Сега като беше за две седмици присъствено успяваха в час да решат всички задачи от учебника по новия урок. Онлайн не успяват.

Общи условия

Активация на акаунт