Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Второкласници- 2021/2022

  • 7 243
  • 106
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 196
Момичета изписахме една тема.
Направих втора.
Бяхме болни и изтървахме 1 седмица материал и сега наваксваме.
Говорих с госпожата и тя ме информира за извънкласното четене.
След като приключат с буквара ,имат тези часове.
В Тиймс я има програмата,  да сме си прегледали темите и часовете за работа.
Но нямам достъп до компютър в момента и немога да ги разгледам.
Дори ме информира ,че другата седмица щели да правят съчениния по тема .

Тема №1

Последна редакция: чт, 02 сеп 2021, 22:05 от Фран

# 1
  • София
  • Мнения: 5 754
Благодаря за новата тема!
И моето дете беше болно две седмици, през които учехме вкъщи без да ползва компютър, защото имаше проблем с очите. Направи ми впечатление, че сама вкъщи с мен се справя много по-бързо отколкото онлайн с класа ( а вероятно и присъствено в училище). Има един основен проблем когато учи с класа. Прави упражненията  и задачите по-бързо и започва следващото сама без да чака класа. Когато се затрудни с изпълнението се оплита като пиле в кълчища, защото не дочаква обясненията на госпожата или ги изпуска , мислейки, че тя все още обяснява за предходно упражнение. Съответно допуска грешка и започват едни драми, че е объркала. Неуверена е и не си прощава грешките. Sad Иначе се справя добре с материала, стига да си повярва и да не се разсейва. Това разсейване дано да изчезне с времето, защото й създава проблеми.

# 2
  • Мнения: 1 602
Благодаря за темата Blue Heart
Гладко ли четат вече вашите деца?

# 3
  • Мнения: 372
Благодаря за новата тема!
И моето дете беше болно две седмици, през които учехме вкъщи без да ползва компютър, защото имаше проблем с очите. Направи ми впечатление, че сама вкъщи с мен се справя много по-бързо отколкото онлайн с класа ( а вероятно и присъствено в училище). Има един основен проблем когато учи с класа. Прави упражненията  и задачите по-бързо и започва следващото сама без да чака класа. Когато се затрудни с изпълнението се оплита като пиле в кълчища, защото не дочаква обясненията на госпожата или ги изпуска , мислейки, че тя все още обяснява за предходно упражнение. Съответно допуска грешка и започват едни драми, че е объркала. Неуверена е и не си прощава грешките. Sad Иначе се справя добре с материала, стига да си повярва и да не се разсейва. Това разсейване дано да изчезне с времето, защото й създава проблеми.

И дъщеря ми точно така прави.
Повтарям и потретвам да не бърза.
Онлайн часовете децата на първа, втора задача, тя на последната. И се надпреварват да кажат : Аз съм готов/а.
Иначе няма проблем с материала.

Сега ще започват Читанката.
Другите училища около нас вече са на второто стихотворение. Успокоявам се че така ще затвърдят наученото. Поне три часа писаха и се упражняваха кога се пише йо и кога- ьо. Мисля ваканцията да учи стихчетата от Читанката.

# 4
  • Мнения: 2 143
Честита ни нова тема. И моето дете като учи с мен, а не онлайн се справя по-бързо. В онлайн часовете се разсейва. Влизаме само сутрин в часовете, а следобед пишем домашни и качваме.
Х. Т. , можеш да си свалиш приложението на тиймс на телефона и да разглеждаш какво качва госпожата.

# 5
  • Мнения: 1 196
Благодаря,
Имам го през телефона ,но не ми излизат темите.
Както и нищо, което сме качвали досега ,което е странно,а на лаптопа всичко си е там и ми излиза.
Ние четем гладко,когато прочете поне два пъти стихчето.
Ние сме на 9 стихче в читанката.
Изобщо  не си затвърждават изучения материал.
Все още бърка кога се слага И и  кога  Й за единствено и множествено число.
Незнам ,страшно много материал вземат и не се упражняват и не го затвърждават .
А диктовки правите ли в къщи?
Ние дотам неможем да стигнем ,сега ваканцията съм решила да седнем и  пишем всеки ден.
Както и съм му разпечатала допълнителни материали за И ,Й  в мн .ч  и кога се пише ЙО ,ЬО
И аз забелязвам ,че когато учи с мен  се справя много по-добре.
Има случаи в които не е разбрал какво трябва да прави и гледа от другите деца и съответно те ако са сгрешили и той е преписал грешно.
Срамува се да попита г-жата ако не е чул и разбрал.
С това онлайн обучение  ,нищо няма да научат тази година.
Че в училище има ред ,дисциплина ,правила.. нищо..

# 6
  • София
  • Мнения: 57
Благодаря за темата Blue Heart
Гладко ли четат вече вашите деца?
Все още не чете гладко . Но като гледам лятото или началото на другата учебна година ще станат нещата.

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 3 815
Според мен е нормално с родител нещата да стават по-бързо и лесно. В часа трябва да чака всички да си кажат- да прочетат нещо, да кажат еди коя си задача. И нещо, което детето вкъщи ще го направи за 5 минути, в часа се точи по 15 минути, че и повече. Останалите пък се разсейват, става им скучно.
Моят син се разсейва като че ли повече, по-бавен е и докато стигне до някоя задача, на дъската учителката вече я е написала. И така той директно преписва без да я реши сам.
Освен това класната ги кара много да преписват- задачи, текстове, което му е много скучно и се изнервя.
Чете отдавна много хубаво, макар че много бърза и често изпуска думи. От началото на годината започна да чете и цели книги, преди това само приказки отделни или енциклопедии. За тези три месеца е прочел едно старо издание на Буратино от мое време, Маншон, Полуобувка и Мъхеста брада, Приключенията на Лукчо, Мили бате, Петюха,  Сега е захванал Дръндьото за мой ужас и чете по една книга за два дни. Толкова е вглъбен, че не ни чува, като му говорим. Отделно много енциклопедии чете. Всичко това много ме радва, тъй като големият ми син никога не е искал да чете и последно чете Пърси Джаксън в края на октомври. Оттогава не е захващал нищо. Та най-накрая имам четящо дете и много го насърчавам.

# 8
  • София
  • Мнения: 5 754
Браво на детето!
 Моето също чете от няма и 5-годишна възраст, но рядко й се случва да седне да прочете сама някоя книга. Най-често посяга към енциклопедии и към списанията на National geographic kids. Последно й хареса серията за "Лили Чудото" и прочете няколко книги от нея през моя електронен четец, който обаче се развали. Persevere Веднъж в месеца мога да й купя 1-2-3 от книжките за Лили на хартия и ги прочита, но май ще взема да инвестирам в нов четец с надеждата по-често да чете, а и няма да се чудя къде да държа всички книжки, които купуваме.
На този етап предпочита да й чета аз и почти не минава ден без да сме прочели нещо. Сега четем "Алиса в огледалния свят". Понякога сяда и сама прочита някоя глава, но основно аз й я чета преди сън или след училище преди да започнем домашните.

# 9
  • Ако ви трябвам, да знаете, че съм на същото място, където бях и когато не ви трябвах.....
  • Мнения: 11 583
Моето чете гладко и все по бързо.Успява да си чете и субтитри на филм примерно.

# 10
  • European Union
  • Мнения: 817
Х.Т ако Тиймс ти стои отворен на телефона, не се ъпдейтва. Аз съм го качила на ай пада и там виждам някакви стари задачи. На компютъра всичко е наред. Ако рестартирам ай пада, се оправя за малко и после пак забива. Аз като упорит андроид потребител, още не съм разбрала как мога да спра Тиймс без да рестартим устройството.

Не може да чете гладко, но чете учудващо (за мен) добре. Мен ме радва много повече това, че въпреки сричането, чете с разбиране.

# 11
  • Мнения: 2 143
Х.Т., много странно. На мен през телефона ми показва всичко.

# 12
  • Мнения: 1 196
Ами стои си в профила ,не го отписвам ако това се има впредвид.
Пробвах да изляза и пак вляза и пак нищо няма.
Нито чатове,нито файлове, които съм прикачвала от предното онлайн обучение,нищо.
А на лаптопа са там нещата.

# 13
  • Мнения: 529
Благодаря за темата. При моето вече са взели май пет текста от Читанката, имаха да учат наизуст "Аз съм българче", "Родна стряха", "Първите уроци".  За да не е скучно на бързите госпожата ги кара или да измислят задачи, ако е по математика, или да преписват нещо, ако е по БЕЛ. Преписването ѝ е досадно. Там и се разсейва повече и някой път изпуска я буква, я цяла дума, докато при диктовките нещата са много прилични. Правят всеки ден по една диктовка или сутрин, или остава за домашна и често диктовките са без грешки за разлика от препис, но пише много разкрачено. Преди пишеше някак по-стегнато и изглеждаше по-красиво, сега от както пишат диктовки не изглежда по същия начин,  не знам защо. Четенето е добре, най-смешното е, че като чете тихичко под нос няма никакъв проблем и със скоростта, но като почне да чете на глас, скоростта значително намалява, сякаш се притеснява да не сбърка или и аз не знам. Иначе има вече в актива си няколко прочетени книги с приказки, сред които 30 български народни приказки, 25 любими приказки, Приказки на Шарл Перо, Приказки на Ханс Кристиан Андерсен. Сега много се забавлява с Мили бате. Определено придоби самочувствие и вече и сама посяга към книга,  надявам се да запази интереса си. Каката ни много четеше до скоро, буквално за седмица "изяждаше" частите на Хари Потър, сега с ДО и 5ти клас чете много по-малко в сравнение с предишните години, но пак като "потъне" в някоя книга и не можеш да я извадиш, а малката гледа да ѝ подражава.

# 14
  • София
  • Мнения: 5 754
AsitaNew, може би е започнала да пише по-разкрачено, защото бърза при диктовките, за да не изпусне нещо. Поне при мен причината за разваления почерк бяха лекциите в университета когато все бързах да не пропусна нещо важно да запиша.

Преписването и на моята й е досадно, но понякога за домашно имат някой текст, който сами да решат дали ще преписват, или ще им диктуват родителите. Тя все избира преписването, при положение, че на диктовки е изрядна в повечето случаи. А почеркът сякаш и при нея се влоши, но той никога не  е бил красив.

Общи условия

Активация на акаунт