Водомери и топломери с дистанционно отчитане

  • 26 845
  • 211
  •   1
Отговори
# 210
  • Мнения: 705
Точно тази неетичност и липса на човечност ме ядоса много. Блокът ни е от високите, пълно е със самотни старци и майки, безработни. Освен това тръбите са ни на две линии, с общо 4 водомера за топла и студена вода. Изведнъж - сменяй в рамките на 30 дни, и то по време на отоплителния сезон, когато човек се чуди как да си плати отоплението. Бабите се побъркаха от притеснение, че ще им начисляват на база...

# 211
  • Мнения: 14 160
Хубаво правят, че се обаждат. Така и трябва. Явно Ви е некомоетентно лицето за контакт и не си гледате документите.
За това уредче, когато е монтирано навремето, са ви дали документ с неговия номер, дата на монтаж и колко сте платили. Значи всеки трябва да си знае много добре кога изтичат 10-те години и дали да се връзва на промоции.
Нашият топлинен счетоводител е Техем. Аз съм представителя на етажната собственост към тях. Никой не се е обаждал за нищо.
Аз, като потребител, имам акаунт при Техем и от там си следя нещата за моето жилище. Там има информация за всеки един уред- сериен номер, дата на монтаж, къде се намира и кога ми изтича 10-годишният срок.  Моите изтичаха миналото лято и си ги смених. Понеже знам, че и други хора са монтирали по същото време като нас, а и защото имам отговорности като представител на ЕС, залепих във входа една подсещаща бележка да си видят хората до кога им е срокът на уредите и да си ги подменят, ако желаят. Толкоз. Който иска да си ги сменя, който-не. Уведомени са и си е тяхна отговорност. Ако уредите не са изтекъл срок, не виждам смисъл да се сменят.

Общи условия

Активация на акаунт