Мнения за 125 СУ "Боян Пенев", Младост 1 - IV част

  • 48 996
  • 451
  •   1
Отговори
# 435
  • Мнения: 730
Не зная кога детето на Априлски душ е било в 7 клас в 125, но моят опит е от 2023 и е точно обратното на това, което тя обяснява. Интересното е, че на подобни градски легенди  се наслушах и аз, когато решихме да сменим училището след 4 клас.
Децата бяха обгрижвани и им бяха създадени отлични условия за да успеят на матурата. Като се започне оттам, че специално им обърнаха смените, да са първа смяна втория срок, за да имат повече време за подготовка, мине се през факта, че от май месец натам "натиск" имаше само по БЕЛ и МАТ, по другите предмети само преподаваха. Нямаше контролни, изпитваха само по желание. Класните бяха направени през май.
Като цяло учители и ръководство направиха всичко възможно за да не натоварват децата психически. Пробни матури по двата предмета се проведоха при реални условия, на деца и родители беше обяснено подробно всичко, свързано с матурите. Никой не е рязал оценки, не ги е намалявал и не е ощетявал децата. Особено пък по БЕЛ и МАТ. Госпожата по математика ползваше и часовете си за консултация за подготовка на матурите.
Програмата им беше направена на блок часове, всеки ден само по 1 разказвателен предмет. Аз лично съм им много благодарна, че ги облекчиха така.
Да, искаше им се да задържат децата в 125 след 7 клас, но ако рекламирането на двете паралелки на родителските срещи наричате натиск... Или изразеното пред децата от учители в час съжаление, че ще отидат другаде.
Единственият арогантен учител, на когото сме попадали, е г-жа Цацева, но с обща подписка на випуска я сменихме. Дъщеря ми още си влачи последствията от истериите й, както и натиска и обвиненията на госпожата по история, която не можа да различи до последно социална тревожност от незнание и неподготвеност. За първата съм съгласна, че няма място в училището и съм изумена как все още я държат след всички оплаквания от родители през годините. Иначе, къси клечки има навсякъде.

Относно тениските от униформата, които не са на Бонита, продават ги в едно шивашко ателие до Фантастико на Йерусалим. Не помня номера на блока, но е вдясно от магазина, като застанеш с лице към него.
Ако детето на Априлски душ беше при вашите учители, щеше да говори като вас. Но в това училище да попаднеш на добри учители е изключение, а вие сте точно това, изключение.
Иначе хвалете си го, като е толкова добро защо не останахте в него
И не само оценки режат, не ми е за оценките. Отношението към децата е унизително.
Палма Никлева, Нели Цацева, само те двете са достатъчни да съсипят психиката и на бизон.
По музика има една, която ги караше да пеят пред всички и моята се притеснява, но не, спука я от подигравки и едни тънки ги пуска и пише тройки, защото не можела да пее. То това да беше само. За другите учители не ми се говори, че пак ще почне безсмислена дискусия, те си имат агитка тук 125то, много държат на маркетинга, но малко хора вече им са лъжат, много станахме тези, дето им сърбаме попарата. И не, не са на блок часове сега по разказвателните, защото тези двете не искат.
А по Бел и мат не са ви рязали вас, защото бяхте при Костадинова и Стойчева. Костадинова напусна.

Последна редакция: сб, 21 сеп 2024, 13:27 от Априлски душ

# 436
  • Някъде там...
  • Мнения: 4 194
В 7 клас имаха 125 задачи за домашно за зимната ваканция. Намирам го за нормално, предвид подготовката за матури. Бяха много натоварени и по БЕЛ. За домашните и безумните проекти по ТП, имаха цяла година такива.
Някои деца ходеха по желание на школи по природни науки в училището, явяваха се на олимпиади, стигаха до национален кръг. И си бяха стабилно натоварени по техен избор. Цялото това натоварване много помогна впоследствие за да се справят в гимназиите, в които влязоха.

И не, не искам да ме убеждавате в нищо. Просто показвам, че има и друга страна и не е чак толкова трагично.

Защо не сме останали - защото никога не ни е била такава целта за гимназиален етап. Там бяхме за прогимназиалния - търсехме среда и добра подготовка за НВО. Но училището първоначално ни беше резервен вариант, в случай, че не се справим добре на НВО т.е. имаше вариант и да останем след 7 клас. За жалост план приемът не включваше математическа паралелка, а такава с природни науки, което ни отказа.

А за късмета, поработили сме и за него. След 5 клас сменихме освен Цацева и учителката по математика, с молба до директорката. Не сме си мълчали.

# 437
  • Мнения: 730
Ние също не си мълчим, но ръководството нищо не прави. А иначе вашата гледна точка е ясна. И ние ако бяхме при Костадинова и Стойчева и не бяхме при Цацева и Палма щяхме да сме толкова щастливи и доволни. Така е, на чужд гръб и сто тояги са малко, а ако бяхте в нашите обувки друго щяхте да говорите. Но балъците свършиха и вижте колко са свободните места  за 6 и 7 клас сега, при положение че изобщо не са обявени всички. Само от съседния клас има трима напуснали, като тези места ги няма на сайта. Годините в 125то в прогимназията са най-тежките за моето дете, преживя страшен шок, само не ми обяснявайте, че децата не разбират кога с тях се държат зле

Последна редакция: сб, 21 сеп 2024, 13:40 от Априлски душ

# 438
  • София
  • Мнения: 1 077
Много деца напуснаха от настоящия випуск 7 клас, основно заради учителите по математика и БЕЛ. За Цацева и Никлева съм по-скоро положително настроена. Строги са, карат се, но така има дисциплина в час. Не съм разбрала да се подиграват и унижават деца, както правят някои други учители, а ръководството нехае.

# 439
  • Мнения: 730
Много деца напуснаха от настоящия випуск 7 клас, основно заради учителите по математика и БЕЛ. За Цацева и Никлева съм по-скоро положително настроена. Строги са, карат се, но така има дисциплина в час. Не съм разбрала да се подиграват и унижават деца, както правят някои други учители, а ръководството нехае.
Така е за математиката и бел. Вярно е. Но за тях просто не искам даже да говоря, там положението е просто катастрофа. Наистина, в сравнение с тях Палма и Цацева са едни безобидни палячовци

# 440
  • Sofia
  • Мнения: 368
Здравейте, виждам, че за някои родители положителното мнение към училището се описва като "фенове", а ако е отрицателно значи всичко е наред. Не приемат, че всичко е до дете и мнение. Моите деца са били с водещи учители всички, които оплювате - не мога да се оплача от нито един от тях - имаше дисциплина, изискваше се, а децата ми ги уважаваха и получаваха същото отношение включително и пеещо фалшиво дете получаваше отлични оценки защото си знаеше текстовете на песните. В същото време са им водили и всички прехвалени - е наложи ми се да търся учители за допълнителна подготовка, защото в часовете е шумно и не могат да овладеят класа.
125-то е квартално училище и се справят с наличния учителски състав до колкото могат. Лошото е, че и в прехвалените елитни гимназии не е по-добре.

# 441
  • Мнения: 14
Здравейте, виждам, че за някои родители положителното мнение към училището се описва като "фенове", а ако е отрицателно значи всичко е наред. Не приемат, че всичко е до дете и мнение. Моите деца са били с водещи учители всички, които оплювате - не мога да се оплача от нито един от тях - имаше дисциплина, изискваше се, а децата ми ги уважаваха и получаваха същото отношение включително и пеещо фалшиво дете получаваше отлични оценки защото си знаеше текстовете на песните. В същото време са им водили и всички прехвалени - е наложи ми се да търся учители за допълнителна подготовка, защото в часовете е шумно и не могат да овладеят класа.
125-то е квартално училище и се справят с наличния учителски състав до колкото могат. Лошото е, че и в прехвалените елитни гимназии не е по-добре.
абсолютно и напълно подкрепям казаното! дори за елитните гимназии!

# 442
  • София
  • Мнения: 3 598
Едно, че е до дете. Второ е важно с какво се сравнява училището. Ако някой го сравнява с перфектното за неговото дете училище, тогава е едно. Лошото е, че такова училище няма. Ако се сравнява с другите квартлни училища е друго. Трето е, ако се сравнява със СМГ. Ама да сравняваме училищата, без да сравняваме децата, също не е коректно.

# 443
  • Мнения: 730
Е, ако някое дете смята, че е нормално да го унижават учителите и да го изпитват на материал, който не са преподали, тогава 125 то СУ е идеално за него.
Предвид този така ограничен профил от деца следва и големият отлив от седми клас тази година. Но всяко зло за добро, 81во и 118 то почти си запълниха бройките

# 444
  • София
  • Мнения: 3 598
Е, ако някое дете смята, че е нормално да го унижават учителите и да го изпитват на материал, който не са преподали, тогава 125 то СУ е идеално за него.
Не, не е нормално това, което пишете. Но само ако това е цялата истина. А не е.
Не е нормално децата да ходят да учат в Казанлък, защото тук класът ги дърпа назад. А точно това става сега при моето дете в елитна гимназия. Децата ходят на училище защото трябва. Ако някое иска да учи, това си е негов проблем. Масово лапат мухите, учителите им се нервират и може да се изпуснат да обидят някое "чувствително мамино детенце". Същото е и за невзетия материал - взет е, но на децата не им се учи и е по-лесно да обвинят учителите.
А какво става с децата, които искат да учат? Те търсят точно тези учители, които не търпят мързелите. Съответно цяла нощ пътуват за школа, стоят гладни, но търпят, само и само да откраднят знание. Това знание им се полага, някой иска да им го налее, но учителите трябва да се съобразяват с тези, които със сетни сили дърпат всички назад. Че знае ли човек кой ще се оплаче на силните за деня.
Не зная виждали ли сте школите как се провеждат - децата седят едно върху друго, разменят разклонители и батерии, отиват час по-рано, само за да има място за тях. Децата няма какво да дишат, няма какво да ядат, на лагерите спят без дюшеци, мълчат и не казват, когато половината лагер се е натровил от развалена храна, стоят седмици без вода, прибират се видимо отслабнали и вместо да седнат да се наядат започват да търсят учебници, че да доучат това, за което не им е стигнало времето на лагера.

Но иначе да - детенце е обидено, защото не иска да учи, а дърпа всички назад. Ужас... не е нормално. Представяте ли си, има деца, които искат да учат и пречат на Вашето. Не е нормално. Продължавайте с мрънкането!

# 445
  • Мнения: 730
Вампирче, ако имате дете в 125то в настоящия випуск седми клас, може и да ме разберете. Но имам чувството, че нямате там дете и просто така си пишете по принцип, каквато ви е болката, без изобщо да сте наясно с конкретната ситуация.  Вашата елитна гимназия може да си я обсъждате в съответната група. Ако сте с дете в СМГ може да пишете там.

Последна редакция: ср, 25 сеп 2024, 16:06 от Априлски душ

# 446
  • Мнения: 14
Е, ако някое дете смята, че е нормално да го унижават учителите и да го изпитват на материал, който не са преподали, тогава 125 то СУ е идеално за него.
Не, не е нормално това, което пишете. Но само ако това е цялата истина. А не е.
Не е нормално децата да ходят да учат в Казанлък, защото тук класът ги дърпа назад. А точно това става сега при моето дете в елитна гимназия. Децата ходят на училище защото трябва. Ако някое иска да учи, това си е негов проблем. Масово лапат мухите, учителите им се нервират и може да се изпуснат да обидят някое "чувствително мамино детенце". Същото е и за невзетия материал - взет е, но на децата не им се учи и е по-лесно да обвинят учителите.
А какво става с децата, които искат да учат? Те търсят точно тези учители, които не търпят мързелите. Съответно цяла нощ пътуват за школа, стоят гладни, но търпят, само и само да откраднят знание. Това знание им се полага, някой иска да им го налее, но учителите трябва да се съобразяват с тези, които със сетни сили дърпат всички назад. Че знае ли човек кой ще се оплаче на силните за деня.
Не зная виждали ли сте школите как се провеждат - децата седят едно върху друго, разменят разклонители и батерии, отиват час по-рано, само за да има място за тях. Децата няма какво да дишат, няма какво да ядат, на лагерите спят без дюшеци, мълчат и не казват, когато половината лагер се е натровил от развалена храна, стоят седмици без вода, прибират се видимо отслабнали и вместо да седнат да се наядат започват да търсят учебници, че да доучат това, за което не им е стигнало времето на лагера.

Но иначе да - детенце е обидено, защото не иска да учи, а дърпа всички назад. Ужас... не е нормално. Представяте ли си, има деца, които искат да учат и пречат на Вашето. Не е нормално. Продължавайте с мрънкането!
пълни адмирации от моя страна по написаното. Аз понеже не мога да пиша така, мога само да подкрепя. Това, което сте написали няма как да се разбере от родители, които не са го преживяли  и по този начин не могат да бъдат обективни в преценката си. Много е жалко това, което се случва напоследък и което с времето се задълбочава все повече и повече. Хубавото е, че все още има и мотивирани деца и такива спънки не ги засягат толкова много, но пък и все по-трудно се намират учители, които искат да им помогнат в учението.

# 447
# 448
  • Мнения: 2
Здравейте, следващата учебна година ще си имаме първокласник за първи път и мислим да го запишем в 125-то. В тази връзка:

-> Има ли някакви извънкласни клубове по изкуства, спорт, наука в 125-то, за деца в начален етап?
-> Ако има тук родители от сегашните 4ти класове, дали сте доволни от класните учители? Дали има конкретни, които препоръчвате?

Благодаря предварително за информацията.

Последна редакция: вт, 29 окт 2024, 16:49 от toutou-routou

# 449
  • Мнения: 233
Здравейте, следващата учебна година ще си имаме първокласник за първи път и мислим да го запишем в 125-то. В тази връзка:

-> Има ли някакви извънкласни клубове по изкуства, спорт, наука в 125-то, за деца в начален етап?
-> Ако има тук родители от сегашните 4ти класове, дали сте доволни от класните учители? Дали има конкретни, които препоръчвате?

Благодаря предварително за информацията.

125 е ако не ви е в района трудно....наплива е голям

Общи условия

Активация на акаунт