Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

WIZZ AIR - 39

  • 2 844
  • 61
  •   6
Отговори
# 45
  • Мнения: 357
LaughingLaughingАко пилотът е Веселин Маринов,полетите все са скъпи,като летя с него съм плащала 60 евро на човек в едната посока....Laughing

# 46
  • Мнения: 4 085
Wizz въртят едни пари, взимат от хората, после отменят полети, кой прочел си ги връща на картата, който не - остават в някакъв портфейл уж да купуваш бъдещи полети в рамките на 2 год. 
Линията, която мен ме интерсува това лято няма да летят май, а какво остава от есента след пореден локдаун...

# 47
  • Мнения: 2 022
Припомнете ми как беше това с невалидните бордни карти. Утре сутрин лета, чекирах се, но изписа невалидна бордна карта. Не успях да се свържа с wizz. Летя за Нидерландия, а за там от 4 юни не се търсят Ковид тестове за хора, идващи от Бг. Да рискувам ли за утре. На идване пък не. ми позволи апа да се чекирам и платих такса на летището

# 48
  • Мнения: 1 503
Здравейте, имам купен билет за Холандия за утре. От Уиз получавам вече за втори път смс, че трябва да представа отрицателен тест за Ковид, но Холандия не иска такъв тест. Преди два дена говорих с техен служител и ми отговориха, че самата компания Уиз не изисква нищо, а се съобразяват само с държавата в която кацат. Днес не успявам да се свържа. Притеснява ме защо изпращат тези смс-и

# 49
  • На планетата Земя
  • Мнения: 5 214
Защото не са си актуализирали информацията. Просто спрете да се притеснявате.

# 50
  • Русе
  • Мнения: 1 905
Някой да лети в неделя 20.06 за Прага? Да сверим изискванията, че вече хептен се омотах. 🤔🤪

# 51
  • SF
  • Мнения: 12 741
А ако някой лети за Гърция, също може да сподели подробности около ПЛФ и други условия за качване на самолета.

# 52
  • На планетата Земя
  • Мнения: 5 214
А ако някой лети за Гърция, също може да сподели подробности около ПЛФ и други условия за качване на самолета.

Няма никакви подробности около PLF формата, различни от миналата година. Условието да се качите на самолета е да сте се качили, друго не знам да се иска.
Иначе знаете си  - ваксини, тестове, каквото ви касае, трябва да си го имате.

# 53
  • София
  • Мнения: 4 878
При промяна в разписанието, мога ли да поискам възстановяване на сумата в акаунта САМО на полета в едната посока, а другия да запазя?🤔

# 54
  • SF
  • Мнения: 12 741
Няма никакви подробности около PLF формата, различни от миналата година. Условието да се качите на самолета е да сте се качили, друго не знам да се иска.
Иначе знаете си  - ваксини, тестове, каквото ви касае, трябва да си го имате.

Понеже миналата година не пътувах в Гърция, за мене този PLF документ е нещо съвсем ново и неясно. Ще го попълвам, но не пътувам със семейство, а с приятели и не знам как е по-добре - общ, отделен...

# 55
  • Мнения: 623
При промяна в разписанието, мога ли да поискам възстановяване на сумата в акаунта САМО на полета в едната посока, а другия да запазя?🤔
Може, миналата седмица имах такъв случай, като се влезе в акаунта, там където са опциите за промяна на разписанието в едната посока има и линк за запазване на другия полет. В моя случай обаче беше по-изгодно да си поискам сумата и да си купя нови билети. Парите ми ги възстановиха за 7 дни.

# 56
  • София
  • Мнения: 4 878
Благодаря!

# 57
  • На планетата Земя
  • Мнения: 5 214
Esmee, ако пътувате заедно, нощувате през цялото време на един адрес, значи попълвате една форма за всички.

# 58
  • Русе
  • Мнения: 841
При промяна в разписанието, мога ли да поискам възстановяване на сумата в акаунта САМО на полета в едната посока, а другия да запазя?🤔
Може, миналата седмица имах такъв случай, като се влезе в акаунта, там където са опциите за промяна на разписанието в едната посока има и линк за запазване на другия полет. В моя случай обаче беше по-изгодно да си поискам сумата и да си купя нови билети. Парите ми ги възстановиха за 7 дни.

hedera_79, парите по картата ли ти ги възстановиха за 7 дни или като кредит по акаунта?

# 59
  • Мнения: 623
По банковата сметка ми ги възстановиха на 7-мия ден. Когато поисках възстановяване на сума,  първо сумата се възстановява като кредит по акаунта, което става веднага явно и после се  иска възстановяване по картата. Обяснявам го, защото на мен ми беше за първи път и се чудех защо няма директно опция за възстановяване на сума по карта. Срокът за възстановяване на сума по картата е до 30 дни.

Общи условия

Активация на акаунт