КАУФЛАНД - тема 49

  • 70 725
  • 771
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 18 446
Не е до касиер.
Стоките се връщат на гише информация.

# 91
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 623
И с касовата бележка. Отиди и заяви правото си да върнеш продукта, който не ти дават възможност да пробваш в магазина.

# 92
  • Мнения: 2 147
И с касовата бележка. Отиди и заяви правото си да върнеш продукта, който не ти дават възможност да пробваш в магазина.
Така и направих, отидох на информация с касовата бележка в ръка, сутиенът беше в кутията си. Направих всичко, каквото трябва, но ми отказаха.

# 93
  • Мнения: 3 416
Преди две години занесох една ел. кана в гаранция . Мислех ще я изпратят за ремонт .
Просто ми върнаха парите - не ме попита нищо . Това беше.
Но реално аз съм по-доволна от Лидл . Там не съм имала никога проблем.
Повреден уред са ми заменяли с чисто нов . Бързо и даже в кутията беше приложена касовата бележка , имаше още 6 м от гаранцията.

# 94
  • Мнения: 2 147
За уреди е различно, повреден уред съм връщала без проблем и аз. За сутиена аргументът беше, че е бельо. Нямам нищо против, ако има такова правило по принцип, но щом не се спазва от всички филиали, очевидно нямат такова правило изобщо. Rage

# 95
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 623
И с касовата бележка. Отиди и заяви правото си да върнеш продукта, който не ти дават възможност да пробваш в магазина.
Така и направих, отидох на информация с касовата бележка в ръка, сутиенът беше в кутията си. Направих всичко, каквото трябва, но ми отказаха.

На сайта им има форма за контакти - пиши им. Отделно от това бих писала и на страницата им във Фейсбук или на съобщения пак там. (ако ми се случи това, което на теб) До момента нямам никакви проблеми с връщане на стока в Кауфланд (а не е като да не съм връщала).

# 96
  • Мнения: 22 867
Връщах точно сутиен преди месец може би, изобщо не ме попитаха нищо, аз казах само, че не става, но служителката изобщо не се интересуваши и не се обяснявах. Уреди също съм връщала, не съм имала проблеми. А управител или някакъв началник не може ли да се извика? Не съм гледала правилата скоро, ако няма нещо променено, не би трябвало да откаже.

# 97
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 623
Няма промяна. Обещанието за лесната замяна или за връщането на пари си е валидно и към момента: https://www.kaufland.bg/moyat-kaufland/uslugi/klientski-obeshtaniya.html

Възможно ли е проблемът да е некомпетентен служител?

# 98
  • Мнения: 10 476
Вика се управител в такъв случай. Ако и той не е в час, обаждане на националния телефон. Ако пак не стане - КЗП и тогава жална им майка. Но не съм чула някой да е докарал до такова зацикляне, няма проблем с връщането най-късно на ниво национален телефон.

# 99
  • Мнения: 2 147
Благодаря ви за отговорите! Ще пиша и ще споделя после какво е станало.
Възможно ли е проблемът да е некомпетентен служител?
За съжаление в нашия град е напълно възможно... Sad

# 100
  • Мнения: 3 416
Във всеки град  е възможно. Но тук иде реч за неотзивчив служител.
Некомпетентните викат управител и търсят помощ .
Тоест един вид си въвежда там свои правила . Може да отидеш пак и да попиташ и ако този път ти го приемат. Да попиташ защо преди това са действали различно.

# 101
  • Мнения: 5 631
Ние си имаме една такава некомпетентница, всеки път се мъчи да ме убеди, че тя е права. Ето днес отивам да пазарувам и да си взема и от новата допълнителна брошура, предварително звъннах на националния да ги питам дали тя важи и за нашия град, важеше. Та на влизане се отбивам да попитам за брошурка и да си взема, като тя започва да ме убеждава, че на брошурата и изтекъл вчера срока, друга нямало за нашия филиал. Казах и че съм питала и има допълнителна двуседмична брошура, не било вярно и това е, за нас нямало. Нарочно загледах зехтинчетата на калиакра на промо са в допълнителната брошура, бяха наредени и с промоционален етикет, направо ми идеше да и плясна доказателствата в челото.

# 102
  • Мнения: 4 933
Конти, аз мога да похваля екипа им от Фейсбук. Описах случая, обещаха да предадат на колегите си и още на следващия ден ми се обадиха да кажат, че управителя на въпросния филиал е уведомен, а аз мога да отида в удобно за мен време да си върна нещото.

# 103
  • Мнения: 2 147
Конти, аз мога да похваля екипа им от Фейсбук. Описах случая, обещаха да предадат на колегите си и още на следващия ден ми се обадиха да кажат, че управителя на въпросния филиал е уведомен, а аз мога да отида в удобно за мен време да си върна нещото.
Благодаря ти, Дидичка! А ти в чата ли писа директно?

# 104
  • Мнения: 4 933
Писах им в месинджъра, отговориха до няколко минути. Май имаха работно време, в което отговарят, ако не се лъжа.

Общи условия

Активация на акаунт