Седмокласници 2020/2021 - Черешката на тортата - (28.06 - 04.07)

  • 92 839
  • 1 639
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 1 604
Момичета влизам, за да пожелая весело лято на всички!
Много се изморих от цялото напрежение покрай НВО.
В крайна сметка след много боледувания и отсъствия за тези три години, с малко помощ от приятелка в края на 7 клас синът ми има бал 410, ако вземаме 3мат, 426 ако се вземат 2х2 и 442 ако вземаме 3бел.
Все някъде ще се намери под слънцето място за него и вярвам, че ще е точно неговото си.
Предстои ни на 29 да гледаме Поетите с щерката, на другия ден ще трябва да рецитира Хаджи Димитър, седмокласника има купон с класа на 1ви, на 2ри дипломи бягаме на морето за седмица.
После имат лагер с Теодосий Теодосиев, надявам се по още един за всеки от тях в с. Мийковци и надявам се леля им да може през септември да си дойде от Великобритания, т.е. още една почивка.
През това време аз ще релаксирам с мотиката в градината и ще събирам сили за след две години, защото имам двама петокласници на опашката. А те освен всичко ще решават цяло лято задачи и ще пишат преразкази, д.. да им е яко. Sweat Smile
Благодаря сърдечно на всички в темата, защото в моментите, когато никой покрай мен не искаше да говори и слуша моите тегоби вие бяхте тук и се подкрепяхме.
Най-важното децата да са здрави и щастливи!

# 316
  • Мнения: 490
Излезе статистика за Варна

# 317
  • Мнения: 3 916
Едно питане, че се почувствах идиот малко..

Почти съм убедена, че аз съм правата.. И все пак дори и 0,1 % да има шанс да греша, не мога да го пренебрегна, понеже  не искам заради мен да пострада много близко дете.

Какъв е казусът? Детето учи в НУКК - както отлично знаем, училище към Министерство на културата, тоест извън МОН-стерската класация. В момента са 3 седми класа, чрез вътрешно класиране ще  класират деца за два класа. Тоест деца, колкото за един клас, ще са аут. Едната паралелка ще е с природо-математически профил, за нея има желание детето.  За другата не знам какво е профилирането. Най-вероятно няма да има проблем то с приема в която и да е от двете, понеже НУКК все пак не се слави с  кой знае колко високи масови  резултати по мат в годините.  Проблемът е другаде. Много хитро ги принуждават да се запишат сега до 30-ти, тоест дипломата ще остане директно там. Детето ще се запише, понеже без това желанието му е по-скоро да си продължи там. Макар че си има колебанията и за ЕГ. Затова ги посъветвах паралелно да се пробват и за класацията на МОН - има отлични резултати  и след като излезе статистиката, вероятно ще се окаже, че ще има шансове за повечето езикови. Но на родителите казали, че това е невъзможно, понеже двете министерства, видите ли, ВЕЧЕ си комуникирали, и щели да знаят моментално, че детето е записано. И какво като е?  Според мен ги баламосват по ужасен начин, за да задържат най-вече добре справилите се при тях, да ги възпрат буквално да се пробват и другаде и съответно да си тръгнат. Говорели им, че им трябва за другаде оригинал на дипломата, за да се пробват... Или, ако им стиска,  да правят шмекерии като някои хора миналата година с ламинирани цветни копия.Ми, да, трябва им дипломата, но при записване, нали ще попълнят първо желанията си онлайн...Какво пречи, АКО си харесат примерно класиране в някоя езикова на първо или второ класиране, да си изтеглят дипломата от НУКК и спокойно да се запишат в избраната езикова.. Убягва ли ми нещо или?

Дидева, Санака, Слънчева и други, моля за инфо кой е прав и кой крив...

Между другото НУКК не го виждам в план-приема на сайта на РУО ?!

# 318
  • Мнения: 23
Скрит текст:
за МК и МОН според мен не трябва да има проблем. нашият казус/въпрос към бгмамма министрите:

при нас първо желание на детето е едно уч към МОН, после иска едно към МК (НГДЕК), после към МОН други разни училища.
ако е приета на първо класиране в МОН по не-първо желание, а е приета в МК, планирам да се запише в МК, но в МОН да продължи за 2ро класиране и ако е приета по първо желание - да си изтеглим документите от МК и да я запишем в МОН. има ли трудности, които не съобразявам, не би трябвало да е проблем??
(нали при записването за продължаване на 2ро класиране в МОНско уч не искат оригинал на диплома, а само при окончателно записване??)
Не искат.

Дидева, благодаря!
Що за недомислица по БЕЛ и МАТ да се гледат в две различни училища...

И миналата година се гледаха в различни училища.

# 319
  • София-Младост
  • Мнения: 24 093

rady_plovdiv
НУКК е към М-во на културата.

ivetchen

Знам, казвам, че е недомислено за мен. Преди  години,когато гледах тези на дъщеря ми, бяха на едно място двата предмета.

# 320
  • Варна
  • Мнения: 2 451
Излезе и статистиката за Варна: http://ruo-varna.bg/index.php?option=com_content&view=articl … 40&Itemid=195

# 321
  • Мнения: 162

Така, гледате графата МАТ + БЕЛ. Примерно сбора им е 150. Сега дали е 100+50, 90+60 или каквато и да било комбинация - няма значение. И има примерно 4000 деца с такъв и с по-висок резултат. Това ви дава горе долу ориентир при балообразуване 2 МАТ + 2 БЕЛ с колко деца се състезавате.

Аз дотук разбрах принципа, но след това не ми е ясно за какво ни върши работа тази информация. Да кажем видяла съм, че 4000 деца са с еднакъв или по-висок резултат. Това вероятно значи, че те ще запълнят 4000/26=153 паралелки. И тогава е моето. Ок, /ако изобщо разсъждавам във вярната посока/ как практически ми помага това при изброяване на паралелките?

# 322
  • Варна
  • Мнения: 4 047
Моля за помощ с разчитането, чувствам се тъпа. Синът ми има 79 БЕЛ и 79.75 математика. Какви да гледам, м***а му? Не ме интересува колко имат като него, а колко са нд него със 158.75, което тук май го няма?

Допълвам. Значи, трябва да сметна на ръка бройките на всеки ред от 200 (евала!) до 159. Еми трагедия, 787 деца : 26 = 30 паралелки трябва да напишем.
Така ли е?

Последна редакция: пн, 28 юни 2021, 16:06 от svetli

# 323
  • Мнения: 1 540
Младежът по математика е в златната среда- 54 точки, а по БЕЛ- 62. Той е доволен защото по математика очакваше че е зле. По БЕЛ ми се струват по- малко, но явно на преразказа не се е справил. За едното училище ще му стигне балът със сигурност, но за другото ще видим.
Чакам статистиката за Враца Simple Smile

# 324
  • Мнения: 2 656

Така, гледате графата МАТ + БЕЛ. Примерно сбора им е 150. Сега дали е 100+50, 90+60 или каквато и да било комбинация - няма значение. И има примерно 4000 деца с такъв и с по-висок резултат. Това ви дава горе долу ориентир при балообразуване 2 МАТ + 2 БЕЛ с колко деца се състезавате.

Аз дотук разбрах принципа, но след това не ми е ясно за какво ни върши работа тази информация. Да кажем видяла съм, че 4000 деца са с еднакъв или по-висок резултат. Това вероятно значи, че те ще запълнят 4000/26=153 паралелки. И тогава е моето. Ок, /ако изобщо разсъждавам във вярната посока/ как практически ми помага това при изброяване на паралелките?
И аз това се чудя, още повече, че мойто ще кандидатства с 3*БЕЛ и 1*МАТ.

# 325
  • Варна
  • Мнения: 2 451
Svetli, ще ти пиша на лично, мога да пратя суров файл докато излязат красотите на Дидева, където всичко е по-ясно.
Но като гледам и ти си се ориентирала достатъчно добре. Мисля, че има добър шанс за ЕГ, както и за системно програмиране, където математиката ще се утрои, а там е в по-високия процент!

# 326
  • Варна
  • Мнения: 507
Едно питане, че се почувствах идиот малко..

Почти съм убедена, че аз съм правата.. И все пак дори и 0,1 % да има шанс да греша, не мога да го пренебрегна, понеже  не искам заради мен да пострада много близко дете.

Какъв е казусът? Детето учи в НУКК - както отлично знаем, училище към Министерство на културата, тоест извън МОН-стерската класация. В момента са 3 седми класа, чрез вътрешно класиране ще  класират деца за два класа. Тоест деца, колкото за един клас, ще са аут. Едната паралелка ще е с природо-математически профил, за нея има желание детето.  За другата не знам какво е профилирането. Най-вероятно няма да има проблем то с приема в която и да е от двете, понеже НУКК все пак не се слави с  кой знае колко високи масови  резултати по мат в годините.  Проблемът е другаде. Много хитро ги принуждават да се запишат сега до 30-ти, тоест дипломата ще остане директно там. Детето ще се запише, понеже без това желанието му е по-скоро да си продължи там. Макар че си има колебанията и за ЕГ. Затова ги посъветвах паралелно да се пробват и за класацията на МОН - има отлични резултати  и след като излезе статистиката, вероятно ще се окаже, че ще има шансове за повечето езикови. Но на родителите казали, че това е невъзможно, понеже двете министерства, видите ли, ВЕЧЕ си комуникирали, и щели да знаят моментално, че детето е записано. И какво като е?  Според мен ги баламосват по ужасен начин, за да задържат най-вече добре справилите се при тях, да ги възпрат буквално да се пробват и другаде и съответно да си тръгнат. Говорели им, че им трябва за другаде оригинал на дипломата, за да се пробват... Или, ако им стиска,  да правят шмекерии като някои хора миналата година с ламинирани цветни копия.Ми, да, трябва им дипломата, но при записване, нали ще попълнят първо желанията си онлайн...Какво пречи, АКО си харесат примерно класиране в някоя езикова на първо или второ класиране, да си изтеглят дипломата от НУКК и спокойно да се запишат в избраната езикова.. Убягва ли ми нещо или?

Дидева, Санака, Слънчева и други, моля за инфо кой е прав и кой крив...
Голяма гавра с децата си правят. Аз ако имах там седмокласник бих си взела дипломата на детето и надалеч от тях. Не съм веща и не зная дали си гукат институциите, но ако детето държи нека се запише там и после след класиранията да решава, ако му хареса класирането къде да се запише.

Последна редакция: пн, 28 юни 2021, 16:32 от ysap

# 327
  • София
  • Мнения: 201
Цитат на:  link=topic=1348952.msg43072329#msg43072329 date=1624884934
Излезе и статистиката за Варна: http://ruo-varna.bg/index.php?option=com_content&view=articl … 40&Itemid=195
Моля за помощ с разчитането, чувствам се тъпа. Синът ми има 79 БЕЛ и 79.75 математика. Какви да гледам, м***а му? Не ме интересува колко имат като него, а колко са нд него със 158.75, което тук май го няма?

Допълвам. Значи, трябва да сметна на ръка бройките на всеки ред от 200 (евала!) до 159. Еми трагедия, 787 деца : 26 = 30 паралелки трябва да напишем.
Така ли е?
Така...явно аз най съм слънчасала, защото продължавам да не включвам с разчитането на статистиката.... SweatWorried

Dive - може ли и на мен ...срам не срам да помоля

# 328
  • Мнения: 23
Моля за помощ с разчитането, чувствам се тъпа. Синът ми има 79 БЕЛ и 79.75 математика. Какви да гледам, м***а му? Не ме интересува колко имат като него, а колко са нд него със 158.75, което тук май го няма?

Допълвам. Значи, трябва да сметна на ръка бройките на всеки ред от 200 (евала!) до 159. Еми трагедия, 787 деца : 26 = 30 паралелки трябва да напишем.
Така ли е?

Може и с ексел.
1104 деца имат 79 и повече точки по БЕЛ, а 743 по мат.



159т и повече от двете имат 785 деца, но ще има и такива с 158.75т., което тук не се вижда.

# 329
  • Бургас
  • Мнения: 382
Аз нещо не разбирам защо е това деление на мъже и жени. В обявения прием по паралелки е обявена просто бройка, никъде няма разделение. По равен брой момчета и момичета ли се предполага, че трябва да бъдат приети в паралелка?

Общи условия

Активация на акаунт