Пазаруване от Amazon - тема №97

  • 59 853
  • 818
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 72
Като купувате уред, само фактурата ли мога да изтегля от моя профил в сайта или и гаранцията му?
Въобще прилагат ли някъде гаранция или фактурата доказва това, че е в гаранционен срок?
Аз купих Samsung Galaxy Buds +, дойдоха с една неработеща слушалка-два дни им се чудих дали да ги връщам и накрая реших да питам в сервиза на Самсунг. Дадоха ми адрес в София, изпратих ги заедно с фактурата от Амазон и ми ги смениха с други, всичко това безплатно, май само куриерската услуга платих. Така че фактурите си важат, стига само да има международна гаранция уреда. За поръчалите Румба- тук обслужват само закупени от Източна Европа, а Германия се води Западна Европа, тоест гаранцията им не важи за България.
да, с международна е, но поискаха и гаранцията. ThinkingИзпратих ги в сервиза окомплектовани, както дойдоха-имаше гаранционна карта при инстукциите за употреба, но ми я върнаха в същия вид.

# 511
  • Мнения: 404
Дойде и моята Румба, поръчах я в състояние като нова, кутията не беше отваряна, румбата си беше опакована с найлона  и хартиите, и не й беше махната лепенката за батерията. Пробвах я - събра доста боклук , но като спря не се бе върнала на станцията - чак сега разбирам че това е проблем. Сега пак ще я пробвам

Последна редакция: ср, 04 авг 2021, 21:01 от krem123

# 512
  • Мнения: 3 955
Щом не се е върнала до станцията, значи ѝ е свършила батерията. Ама вие като ги получите и веднага ли ги мятате да чистят? Не си спомням за Румбата конкретно как беше, че моята е стара, обаче всички уреди със зареждащи се батерии, които съм купувала в последно време, идват с указание преди първото ползване батерията да се зарежда някакъв по-продължителен период /10-12ч. примерно/. Важно е за функционирането на батериите.

# 513
  • Мнения: 4 899
Моята не се върна на станцията, понеже контейнера за боклук беше пълен. Изхвърлих, почистих и пуснах пак. Като и падна батерията си се прибра.

# 514
  • Мнения: 404
Пише че трябва да се зареди 3 часа

# 515
  • Бургас
  • Мнения: 10 690
Моята я сложих да се зарежда и утре ще я пробвам.
А филтрите им на колко време се сменят? Могат да се мият, нали?

# 516
  • София
  • Мнения: 1 479
Мария, филтрите на iRobot не се мият. Сменяш, когато прецениш ти, зависи и колко интензивно се използва робота.
maya_76, твоята Румба е от по новите, не е хаотична и не се лута из пространството и затова чисто по-бързо. Това е плюс. За свързването с мрежата не мога да помогна, не съм имала проблеми.
Момичета, има тема за роботите, може там да пишете за тях.
Благодаря на ЧревоУгодник за линковете за складовите апарати за кръвно Omron. Успях да взема един M7 за по-малко от 60лв и съм много доволна. Пристигна абсолютно нов и с всичко в кутията.

Последна редакция: ср, 04 авг 2021, 23:02 от jijibiji

# 517
  • София
  • Мнения: 714
Дойде и моята Румба, поръчах я в състояние като нова, кутията не беше отваряна, румбата си беше опакована с найлона  и хартиите, и не й беше махната лепенката за батерията. Пробвах я - събра доста боклук , но като спря не се бе върнала на станцията - чак сега разбирам че това е проблем. Сега пак ще я пробвам

Мисля , имат защита и спират , когато индикатора за батерия почне да мига в оранжево.
И моята спря , но индикатора мигаше и има остатъчен заряд.
Когато почне зареждането в началото зарядното и робота светят и в последствие угасват .
Предполагам е направено така за по бързо зареждане.

# 518
  • Мнения: 4 689
Пуснах първа поръчка с Доставка от Англия и отбелязах за получаване офис на Еконт. Сега не виждам никъде да мога да си го променя, защото искам да си получа пратката от техен офис. Дали като я получават в склада им в Англия ще мога да редактирам, както е при ГГБГ? Благодаря, ако някой се отзове, този сайт е просто ужасен.
Просто им се обади. Ви аги са много любезни, връщат обаждания, отговарят на мейли…

# 519
  • Мнения: 3 011
Първоначално бях хванала и аз Ровентата, на изкушаващо ниска цена. Но с годините пазаруване и доста затрупани изгодни покупки, и със съвет от страна на ММ реших да не рискувам и после да се главоболя какво, що...Особено щом бе споделена офертата за Румбата. Понеже и двете бяха на празни карти, изведнъж се досетих, ще при зареждане имах проблем да се извърши плащането на французи, поне така беше преди/около 2 год/ и набързо взех решението като имаше още една и я взех на заредена карта. Мислех до Бг направо но изписа 25 Е  и пуснах до Г-я, с едни слушалки и гривна.Те пристигнаха по отделно при Габиели по-рано и съответно са таксувани всичко поотделно. Което си става сума, както и с 4 чифта детски обувки, пак пристигнали и таксувани по 4 лв, че са от Англия. Чудя се така ли ще останат или преди да ми ги пратят по Спиди ще се изтеглят заедно ?!? че иначе много $ се получава уж изгодното ми пазаруване...

# 520
  • Мнения: 18 436
Ако са в един курс, ще сумират общите кг.

# 521
  • Бургас
  • Мнения: 10 690
Няма проблем със зареждането на празна карта във френския Амазон. Моята прахосмукачка така я бях пуснала и я платих 2-3 дни след това.

# 522
  • Мнения: 345
Здравйте, имах пратка с директна доставка, която се забави около три седмици от очакваната дата. Днес получих известие, че е в пощата, но аз междувременно поисках рефънд, понеже реших, че е изгубена. Сега трябва да я откажа нали? Има ли вариант да си я взема и да ме таксуват отново?

# 523
  • Мнения: 8 858
Здравйте, имах пратка с директна доставка, която се забави около три седмици от очакваната дата. Днес получих известие, че е в пощата, но аз междувременно поисках рефънд, понеже реших, че е изгубена. Сега трябва да я откажа нали? Има ли вариант да си я взема и да ме таксуват отново?
Питате дали ще Ви "хванат", ако вземете пратката ли?
Другият вариант е да им кажете, че сте я получили, за да си изтеглят парите. Това е вариантът за мен или да я откажете, ако вече не държите на нея.

# 524
  • Мнения: 18 436
Според мен въпросът беше ако си иска пратката има ли как да я таксуват отново, защото реално няма да има нова поръчка, т.е. иска да си плати.

Моят съвет е през чата да се разберете.

Общи условия

Активация на акаунт